پلاتر T1700 44 اینچ HP | در این پست سعی داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین پلاتر های اچ پی در سایز متوسط ، 44 اینچ بررسی های لازم را انجام دهید و سپس با تصمیم کارشناسان اچ پی ، اطلاعات درخواستی و مورد نظر شما کاربران گرامی را خدمتتان ارائه نماییم. از این رو پیشنهاد می‌شود و در جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید و خصوصیات پلاتر محبوب 1700 را دنبال نمایید.

همچنین پیش از ارائه هرگونه توضیحات لازم است بدانید که پلاتر های اچ پی در ابعاد و سایزهای متفاوتی طراحی و به بازار عرضه شده اند. همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید برای جلو بردن روند کاری خود است دستگاههای متناسب استفاده نمایید. با ما همراه باشید.

 

پلاتر T1700 44 اینچ HP

این دستگاه با توجه به قابلیت های زیاد خود در دسته ی ماشین های اداری ، خیلی سریع به محبوبیت زیادی در دسته ماشین های اداری عریض رسیدند. این دستگاه توانایی چاپ اسناد را با وضوح 1200*2400 نقطه در اینچ دارد . همین موضوع باعث می شود تا در ارتباط با ترکیب و نقش بندی رنگ ها بسیار متمایز و متفاوت جلوه کند. از سری امکانات مهم این دستگاه می توان به تکنولوژی چاپ رنگی آن با حداکثر سرعت 2400ppm می باشد .

 

پلاتر T1700 44 اینچ HP

 

 

قابلیت های هوشمند سازی این دستگاه نیز همانند سایر دستگاه های اچ پی می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت. اما پیش از آن لازم است تا در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. اچ پی designJet سری T1700 با ابعاد 76.77 x 30.16 x 28.27 به عنوان یک پلاتر میان سایز به حساب می آید . این دستگاه با وضوح بالای ترکیبات رنگی توانسته اند تا رد پای مناسبی از خود در زمینه ی ماشین های اداری عریض بگذارند. این دستگاه برای اولین بار در سال 2018 توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شد.

 

HP Fast &Large printing

قابلیت Large printing به ما ان امکان را می دهد تا اسنادمان را در سایز مورد دلخواه تا حجم 44 اینچ به چاپ برسانیم. قابلیت سرعت بالای این دستگاه نیز در این بسیار کاربردی و هیجان انگیز می باشد. شما می توانید از دو قابلیت محبوب این دستگاه در محل کار خود استفاده نموده و  اسنادتان را در سریعترین رمان به چاپ برسانید. پس از استفاده از این دستگاه ها می توانید حس سرعت عملکرد بالا و کیفیت مطلوب پلاتر ها را بچشید.

اچ‌پی پلاتر T1700 را تنها با یک طیف رنگی ، یعنی خاکستری طراحی نموده است.  پلاتر T1700 توانایی چاپ اسناد را تا 44 اینچ بروی رول های مخصوص به چاپ به کاربران خود ارائه می دهد . هنگامی که شما پلاتر اچ پی  T1700 را به صورت شرکتی خریداری می کنید ، اقلامی چون ، کارتریج ، هد ، پایه ی نگهدارنده ، بروشور اورجینال ، سی دی نصب ، رول استاندارد جهت تست و … در بسته قرار گرفته است.

 

 

HP Fast &Large printing
پلاتر T1700 44 اینچ HP

 

اپلیکیشن های کاربردی HP

اچ پی از سری کمپانی های طرفدار تکنولوژی کاربردی در زمینه های متفاوت کاری می باشد. از این رو همواره حمایت خود را از این صنعت اعلام نموده است در این راستا نیز اپلیکیشن های زیادی همچون  hp printer ، hp click، hp smart  طراحی و به بازار عرضه نموده. شما می توانید از طریق مارکت های مجاز جهت دریافت آنها اقدام نمایید.

پنل مدیریتی این دستگاه ها برای بسیاری از کاربران جالب و کاربردی به حساب می آید. از طریق این اپلیکیشن ها دوره سرویس ، مقدار باقی مانده مواد مصرفی ، چاپ از راه دور ، بلاک و آنلاک کردن دیوایس ها و … را انجام دهید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر دست دوم اچ پی با کارشناسان ما همراه باشید.

 

قطعات موجود در کارگاه | پلاتر T1700 44 اینچ HP

کیت کامل هد و جوهر پلاتر T1700 44 اینچ HP / کاغذ رولی با طول و عرض متناسب دستگاه پلاتر T1700 44 اینچ HP / سبد کاغذ پلاتر T1700 44 اینچ HP / پنل پلاتر T1700 44 اینچ HP /