پلاتر های رومیزی | پلاتر های رومیزی اچ پی به عنوان یکی از مهمترین و محبوب ترین پلاتر های سایز کوچک اچ پی در بازار جهانی به حساب می آیند. این دستگاه ها توانایی انجام هر گونه دستوری را در زمینه های متفاوت کاری به کاربران ارائه می کنند . از این رو زمان زیادی بابت محبوبیت این دستگاه ها در بازار گذاشته نشد.! همین موضوع باعث شده تا اچ پی همواره به کیفیت و قابلیت پلاتر های خود در زمینه ی دسکتاپ ها اشاره داشته باشد. در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی و قابلیت این دستگاه ها در زمینه ی چاپ اطلاعات بیشتری به شما کاربران گرامی ارائه خواهیم داد.

 

پلاتر های رومیزی

پلاتر های دسکتاپ به عنوان یک دستگاه اداری، دارای قابلیت های زیادی  در زمینه ی چاپ می باشند‌. به طور مثال ، بسیاری از ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی در جهت پیشبرد اهداف خود در زمینه ی چاپ ، نیازمند چاپگر های با پشتیبانی سایز بزرگتر می باشند . از این رو شما می توانید از قابلیت های دستگاه های دسکتاپ بهرمند شوید‌. یکی از دلایلی که این دسته از پلاتر های اچ پی ، به عنوان دسکتاپ ها معرفی می شوند ، مربوط به ابعاد کوچک آنها می شود. این دستگاه ها به طور کلی توسط کمپانی اچ پی به شکل ظاهری رومیزی طراحی و تولید می شوند . همین موضوع باعث شده تا کاربران از این سری از پلاتر های اچ پی در جهت انجام کار های روزمره ی خود بهره مند شوند.

 

پلاتر های رومیزی

 

در یک نکته هنگامی که با دستگاه های رومیزی اچ پی رو به رو می شوید ، متوجه ی طراحی بی نظیر و مدرن این دستگاه خواهید شد . هنگام کار با این دستگاه خیلی زود متوجه ی عملکرد روان ، همراه با سرعت بالای سری دسکتاپ ها خواهید شد. از اصلی ترین پلاتر های رو میزی با کیفیت و پر فروش اچ پی می توانیم به سری T210 ، T230 ، T250 ، T630 و … اشاره داشته باشیم. در ادامه توضیحات بیشتر در ارتباط با این سری از پلاتر های رومیزی خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر رومیزی پلاتر T210 24 اینچ HP وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

 

HP desktop plotters

 

نسل جدید پلاتر های رومیزی اچ پی با توجه به عملکرد مناسب و کیفیت بالای خود در زمینه ی چاپ ، توانسته تا تمامی انتظارات کاربران را بر طرف نماید.این دستگاه ها بنا به نوع کار خود توانایی بالایی در زمینه ی چاپ به کاربران ارائه می دهند. اچ پی نیز این دستگاه ها را با تکنولوژی های بروز خود ترکیب نموده تا پلاتر های رومیزی بازده مناسبی برای کاربران داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نوع تهیه ی قطعات اصلی پلاتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید

اچ پی در تکنولوژی ساخت دستگاه های خود از بروز ترین امکانات رفاهی در جهت چاپ اسناد استفاده می نماید . همین موضوع باعث شده تا کاربران بتواند از راه های متفاوتی در زمینه ی چاپ اسناد خود بهره مند شوند. قابلیت وایرلس لپ تاپ های اچ پی چه امکاناتی را به کاربران ارائه می دهد؟ قابلیت وایرلس در پلاتر های اچ پی باعث شده تا کاربران بدون هیچ دغدغه ای تنها با اتصال از طریق بی سیم اسناد خود را چاپ نمایند. از این رو شما می توانید در سریعترین زمان ممکن با ادیت نمودن اسناد خود در پنل گوشی های هوشمند اسنادتان را به چاپ برسانید.

 

HP desktop plotters

 

امنیت  پلاتر های رومیزی HP

حریم شخصی و حفظ امنیت همه ی کاربران به عنوان اصلی ترین عامل در بین مصرف کنندگان می باشد. اچ پی با بررسی و تکمیل نمودن کادر امنیت خود توانسته تا از تمامی داده ها و اطلاعات کاربران هود به خوبی محافظت نماید. از این رو دیگر کاربران و مصرف کنندگان نیز دغدغه ای از بابت اطلاعات و مشخصات خود در حافظه ی دستگاه خود ندارند.  همچنین لازم به ذکر است که تمامی پلاتر های اچ پی با در نظر گرفتن نوع عملکرد و کاربری خود دارای یک حافظه ی داخلی در حجم های متفاوت می باشد. این حافظه در دستگاه های اچ‌پی کاربری های متفاوتی دارد. که از سری قابلیت های آن می توان به نصب پلاگین ها در پلاتر ، ذخیره ی داده ها در چاپگر ، سرعت و عملکرد بهتر پردازنده ی پلاتر اشاره کرد‌.

 

مشخصات فنی پلاتر های رومیزی

این دستگاه ها عموما بنا به نوع طراحی ، ابعاد و شیوه ی پردازش خود ، نسبت به سایر دستگاه های اچ پی متمایز می باشند. پلاتر های اچ پی در زمینه ی رومیزی از سری پلاتر های هستند که حجم بیشتری را نسبت به پرینتر ها به کاربران ارائه می دهند. با این تفاوت که فضای چاپ و مواد مصرفی آنها با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند از این دستگاه ها در فضا های متفاوتی استفاده نمایند.

پلاتر های رومیزی اچ پی با ابعاد 24 اینچ خود توانایی قرار گرفتن در هر فضای را به کاربران خود می دهند. شما می توانید از این دستگاه ها در محل کار خود ، چه در اداره و یا سازمان استفاده کنید. این چاپگر های بنا به نوع تکنولوژی خود به صورت تک کاره و چند کاره در دسترس عموم قرار گرفت اند. همچنین لازم به ذکر است که تکنولوژی چاپ این دستگاه ها به صورت جوهر افشان می باشد. شما می توانید اسنادتان را با رعایت تمامی جزئیات به چاپ برسانید. پلاتر های رومیزی اچ پی عموما از 4 کارتریج جوهر افشان در رنگ های مشکی ،  آبی ، زرد و قرمز تشکیل شده است. شما تیز می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پلاتر های hp می توانید با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

مشخصات فنی پلاتر های رومیزی