مقایسه اچ پیHP127FN و HP26NW در این پست از سوی نداریم تا در ارتباط با پرفروش ترین پرینتر های لیزری سه کاره اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و اطلاعات مورد نظر کاربران را خدمت شما ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود در جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات نمایندگی رسمی با ما در ادامه همراه بوده از خدمات نمایندگی بهره مند شوید.

 

مقایسه اچ پی

مقایسه چاپگر های اچ پی همواره از سری مسائلی بوده که کاربران هنگام خرید این دستگاه ها به آن توجه ویژه ای داشته اند. از این رو تحقیقات پیش از خرید این دستگاه ها بسیار مهم می باشد. ما در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینتر لیزری مشکی سه کاره ی 26 و 127 چهار کاره ی اچ پی ، توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه بوده و از خدمات شرکتی بهرمند شوید.

 

مقایسه اچ پی
مقایسه اچ پی

 

هم مدل 26 و هم مدل 127 از سری چاپگر های پر طرفدار و پر فروش کمپانی اچ پی می باشد. از این رو هر کدام از این دستگاه ها قابلیت های زیادی را به کاربران ارائه می دهند. در ادامه با ما همراه شوید تا با در نظر گرفتن تمامی ه قابلیت های این دستگاه ها توضیحات مفیدی را در زمینه ماشینهای اداری و رایانه ای ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با جدیدترین اسکنر های اداری HP بروی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

چندکاره های مشکی اچ پی | مقایسه HP

پیش از اینکه به سراغ معرفی پرینترهای لیزری hp برویم. تصمیم داریم تا در ارتباط با چاپگر های چند کاره لیزری مشکی بررسی های لازم را انجام داده و نتیجه آن را خدمت شما کاربران ارائه دهیم. همانطور که می دانید کمپانی اچ پی سالیان زیادی است که در زمینه های فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای لیزری فعالیت رسمی دارد. از این رو کمپانی اچ پی سابقه درخشان بسیاری در این زمینه دارد.

 

چندکاره های مشکی اچ پی
مقایسه اچ پی

 

پرینترهای لیزری 26 و 127  هردو در دست پرینترهای خانگی و اداری قرار گرفتند. شما می توانید با استفاده از قابلیتهای این دستگاه ها ، تمامی اسناد خود را با کیفیت بسیار بالا به چاپ برسانید. تیم تخصصی اچ پی همواره در تلاش است تا بتواند با طراحی پرینترهای چند کاره قابلیت های بالایی را به کاربران ارائه دهد.همچنین چندکاره های مشکی اچ پی تنوع بسیاری در بازار دارند ‌. تنوع بالای این محصولات باعث شده تا عده ایی از کاربران هنگام خرید نتواند به درستی مقایسه دستگاه ها را انجام داده و نحوه پردازنده ی پرینتر را با شرایط کار خود مطابقت دهند.

 

چاپگر مشکی اچ پی 127FN

پرینتر لیزری HP 127FN آستری پرینترهای تک رنگ اچ پی با نوع کاربری چهار کار می باشد. این دستگاه قابلیت چاپ اسناد ، کپی ، اسکن و فکس را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. ابتدا اولین گزینه ای که کاربران را مشتاق و خرید پرینترهای لیزری مشکی 127 می کند ، نوع طراحی و قیمت مناسب این دستگاه می باشد. طراحی این دستگاه بسیار ساده و در عین حال زیبا بوده و همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند از این دستگاه در فضاهای متفاوتی استفاده نمایند. همچنین 127FN دردست پرینترهای سبک وزن با ابعادی متناسب می باشد.

 

چاپگر مشکی اچ پی 127FN
مقایسه اچ پی

 

همان طور که از پسوند نام این محصول مشخص است. 127 قابلیت چاپ از طریق شبکه را به خریداران ارائه می دهد. این دستگاه تنها نیاز به ۱۰ ثانیه برای بالا آمادن پردازنده و چاپ دارد. پس از این فرصت HP 127FN در هر دقیقه 21 سند را به عنوان خروجی به کاربران ارائه می دهد. در نظر داشته باشید. که توان کارایی این دستگاه در ماه بین 7500 تا 8000 برگ از سوی شرکت اندازه گیری شده است. اما مقدار توصیه ای این دستگاه بین 1000 تا 5000 برگ می باشد.

 

کارتریج و کیفیت چاپ HP 127FN

سری کارتریج مورد استفاده ی این دستگاه HP Black Toner 83A می باشد. افرادی که در زمینه چاپ مشغول به فعالیت می باشند تماماً با این کیفیت سری 83 کارتریج لیزری مشکی آشنا هستند. کیفیت بالای این محصول باعث می شود تا اسناد ما با سرعتی بالا و وضوح کامل به چاپ برسد. در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین عوامل پیش از خرید پرینترهای اچ پی، توجه به سرعت و کیفیت چاپ چاپگر می باشد. ما در ارتباط با سرعت 127 ، بررسی های لازم را انجام دادیم. حال تصویر را در ارتباط با کیفیت ترین محصول نیز بررسی های لازم را انجام دهیم. کیفیت چاپ این محصول 600 نقطه در اینچ توسط نمایندگی رسمی معرفی شده است. پس با توجه به این موضوع شما می توانید اسناد خود را با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید.

 

کارتریج و کیفیت چاپ HP 127FN
مقایسه اچ پی

 

پرینتر لیزری مشکی HP 26NW

پرینتر لیزری سه کاره ی اچ پی Laserjet Pro MFP M26nw ، گزینه ی بعدی تیم تخصصی اچ پی می باشد. ما در این بخش تصمیم اریم تا با بررسی این چاپگر اطلاعات مفیدی را در زمینه ی چاپ به کاربران گرامی ارائه دهیم. اپرینتر لیزری اچ پی سری 26NW با تکنولوژی چاپ لیزری مشکی توسط کمپانی اچ پی معرفی شد. با توجه به قابلیت های این دستگاه 26، برای مصارف اداری و خانگی عرضه و مورد استفاده قرار می گیرد.

پرینتر های لیزری مشکی ، قابلیت بسیار مناسسبی در چاپپ اسناد دارند. از این رو این دستگاه ها همواره در تلاش اند تا بتوانند با هزینه ایی مناسب، چاپ اسناد را با بالاترین کیفیت انجام دهند.  سینی کاغذ این لیزری سه کاره ی اچ پی 26 توانایی نگداری 200 تا 250 برگ A4 دارد .همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم ، سرعت و کیفیت یکی از اصلی ترین موضعات پیش از خرید چاپگر ها می باشند. پرینتر لیزری مشکی HP 26NW توانایی چاپ اسناد تا 20 برگ در دقیقه را به کاربران ارائه می دهد.  همچنین تکنولوژی سازنده ی این دستگاه به صورت NW می باشد. همچنین 26NW قابلیت اتصال پرینتر از طریق شبکه را نیز به کاربران ارئه می دهد.

 

پرینتر لیزری مشکی HP 26NW
مقایسه اچ پی

 

کارتریج و کیفیت چاپ HP 26NW

سری کارتریج مورد استفاده ی این دستگاه HP Black Toner 79A می باشد. شما می توانید از طریق کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 79A تمامی اسناد خود را با وضوحی بالا به چاپ برسانید. در ادامه با ما همراه باشید. پس با توجه به این موضوع شما می توانید اسناد خود را با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید. ما در این پست تصمیم داشتیم تا با معرفی دو سری از پرینتر های لیزری چند کاره ی اچ پی ، کیفیت محصولات این برند را برای شما کاربران به نمایش در بیاوریم. از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ماشین های اداری و چاپ با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.  همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اعزام تکنسین HP به شهرستان ها بروی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

کارتریج و کیفیت چاپ HP 26NW
مقایسه اچ پی