جوهرافشان تک کاره HP DeskJet 1212 Printer | بهترین تحلیل و بررسی در حوزه IT استفاده از تجربه کاربرانیست که با این دستگاه کار کرده اند. در اینجا گوشه ای از تجارب کاربران در سایت آمازون را که از این پرینتر استفاده کرده اند ببینید:

مشتری آمازون:

این چاپگر را در سال 2016 تهیه کردم 50 الی 60. برگ بیشتر نگرفتم در سال 2017 بعداز حدود 15 الی 20. برگ دیگر کار نکرد. چراغ چشمک زن دستگاه روشن شده و راه اندازی نمیشود. من این مورد را در دسکتاپ PC. و دستگاههای دیگر بررسی کردم اما همگی همین اشکال را نشان میدهند.

 

 

HP 1212 Review
جوهرافشان تک کاره

 

 

دوست من هم همین اشکال را مشاهده کرده بود برای تعمیر فرستادم اما همچنان حل نشده. ( 627 نفر این مورد را در آمازون تایید کرده اند) | امار مربوط به این کاربر در صفحه موجود مرتبط با این پرینتر درسایت است.

در 4 اوت 2018. کاربر دیگری از آمازون نوشته من از این دستگاه بسیار راضی هستم چون با توجه به قیمت پاییینی که داره برای من مقرون به صرفه هست. سایت اچ پی اعلام کرده که کارتریج این دستگاهها باید عوض بشه اما د.ر یوتیوب فیلم های آموزشی هست که میشه براحتی این کارتریج ها رو پرکرد.( 335 نفر این موضوع رو تایید کردند ).

 

 

HP 1212 جوهرافشان تک کاره

 

 

کاربر دیگری در 11 نوامبر 2020. نوشته من این چاپگر را به قیمت 1800. روپیه تهیه کردم چون کوچک و کارردی هست با توجه به سرعت بالایی که دارد از آن راضیم. شاید نگاه من به تکنولوژی سنتی باشد اما من از دنیای دیجیتال که نوشته ها را در فضای وب بخوانم خوشم نمیآید و ترجیح میدم مثل قدیم نسخه چاپی اسناد را در دست داشته باشم و این چاپگر از این جهت کمک بسیاری به من میکند.

من در دفتر کارم چاپگر اپسون هم دارم اما جوهرافشان تک کاره HP DeskJet 1212 Printer. به لحاظ سرعت برای من کارراه انداز تر است. خرید آن را توصیه میکنم برای استفاده پورتابل بسیار مناسب است.

 

 

 

HP DeskJet 1212 Printer

 

 

قابلیت ها | جوهرافشان تک کاره

 

  • چاپگر رنگی HP Deskjet 1212. برای مصارف خانگی،.
  • اندازه جمع و جور، چاپ قابل اعتماد و مقرون به صرفه،.
  • راه اندازی آسان از طریق برنامه هوشمند HP در رایانه شخصی شما.
  • که از طریق USB متصل می شود.

 

 

 

Cartridge 1212

 

 

 

 

چاپگرهای Deskjet

لازم به ذکر است چاپگرهای Deskjet خانگی ، در نسخه های رومیزی با قابلیت چهار رنگ با توجه نوع طراحی و مکانیزم چاپ برروی کاغذهای مخصوص عکس ، برای کارهای روزمره تعداد بالا برروی کاغذ A4 معمولی اصلا مقرون به صرفه نیستند. در نظرات موجود که تجربه استفاده کاربران را شنان میدهد مشخص شد که این محصولات جوهر زیادی در کارتریج های خود ندارند و بعداز چاپ تعداد اندکی چراغ آلارم جوهر. روشن میشود. که به اشتباه یکی از کاربران نشانه خرابی دستگاه تلقی کرده بود.

 

 

محصولات مشابه | جوهرافشان تک کاره

 

 

جوهرافشان تک کاره HP DeskJet

 

 

در واقع ارور کارتریج یا همان آلارم تعویض جوهر در این نوع دستگاهها بسیار زودتر از مدل های لیزری که تعداد بالاتری را ساپورت میکنند روشن خواهد شد. پس توجه داشته باشید این مدل ها فقط برای موارد خاص چاپ عکس استفاده میشوند.

ضمنا اگر مدت زیادی بی کار بمانند با خشک شدن هد و از کار افتادن کارتریج روبه رو خواهید شد. اگر تعداد زیادتری را روی کاغذ معمولی در طی روز چاپ میکنید حتما از پرینترهای لیزری مشکی یا رنگی استفاده کنید. شاید قیمت اولیه دستگاه کمی بالاتر باشد ، اما هزینه نگهداری در طول مصرف بسیار مقرون به صرفه تر است.| مرکز ماشین های اداری و رایانه.