پرینتر HP 282NW لیزری رنگی  | در این بخش تصمیم داریم تا با ارائه ی نقد و بررسی پرینتر لیزری رنگی کمپانی اچ پی با شناسه ی 282NW همراه شما کاربران گرامی باشیم. بسیاری از کاربران در ارتباط با این دستگاه ، اطلاعات زیادی را از کاربران ما درخواست کرده بودند . همین موضوع باعث شد تا ما نیز اطلاعاتی در ارتباط با این دستگاه آماده کرده و خدمت شما کاربران گرامی برسانیم . در ادامه با ما همراه باشید.

 

پرینتر HP 282NW

این دستگاه از سوی کمپانی اچ پی به عنوان یک چاپگر لیزری با تکنولوژی چاپ رنگی طراحی و به بازار عرضه شد . در نظر داشته باشید که HP Enterprise MFP 282 nw از سری پرینتر های چند کاره ی کمپانی اچ پی بوده. و گزینه ی مناسبی برای استفاده در شرایط اداری و سازمانی به حساب می آِید. از طرفی دیگر این دستگاه با طراحی مناسب و جذاب خود ، باعث شده. تا کاربران علاوه بر مشخصت فنی ، علاقه ی زیادی به ظاهر و دیزاین این دستگاه نشان بدهند.

اگر بخواهیم نکات اولیه ی این دستگاه را بررسی نماییم. باید بگویم که HP 282NW از سری پرینتر های لیزری رنگی اداری – سازمانی سه کاره می باشد. ( پرینت ، کپی و اسکن ). وزن این دستگاه با احتساب چهار عدد کارتریج لیزری رنگی بین 18 تا 20 کیلوگرم محاسبه شده است .

 

 

پرینتر HP 282NW
پرینتر HP 282NW

 

سه کاره ی اچ پی

282NW از سری چاپگر های سه کاره ی قدرتمند کمپانی اچ پی بوده. که توانایی چاپ را با قدرت بالا و کیفیتی مناسب به کاربران ارائه می دهد. از سری مشخصات فنی مهم این دستگاه می توانیم به توان کار 40000 برگ در ماه و رزولوشن چاپ 600*600 DPI اشاره داشته باشیم . همچنین لازم است بدانید که این دستگاه با تکنولوژی NW روانه ی بازار شده است .جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر مقرون به صرفه اچ پی با ما همراه شوید.

پس با توجه به این موضوع شما می توانید اسناد خود را به صورت سازماندهی شده توسط شبکه و دیوایس های متفاوت به چاپ برسانید. همچنین قابلیت W در این سری از دستگاه های سه کاره ی لیزری رنگی HP به شما این امکان را می دهد. تا بدون نیاز به سیم و کابل های رابط ، اسنادتان را با لپ تاپ ، تبلت و گوشی های هوشمند از طریق وایرلس به چاپ برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر لیزری HP 282NW با ما در ادامه همراه شوید.

 

 

سه کاره ی اچ پی

ظاهر HP 282NW

ظاهر این دستگاه یکی از مهمترین بعد ها معرفی این لیزر جت رنگی به حساب می آید . از این رو نیاز است تا در ارتباط با مشخصات و عملکرد آن توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که دستگاه لیزری اداری – سازمانی وزنی حدود به 18 تا 20 کیلوگرم را دارد. از نظر طراحی همانند سایر پرینتر های دیگر اچ پی به صورت مکعبی طراحی شده است.

 

پرینتر HP 282NW لیزری رنگی پرینتر HP 282NW لیزری رنگی

 

تریم رنگی سفید این دستگاه باعث شده تا 282NW در هر فضایی موثر و مناسب دیده شود. در ساخت این سری از ماشین های اداری ، اچ پی از یک نمایشگر کوچک لمسی در جهت مدیریت و کنترل پرینتر استفاده نموده است. که به خودی خود ، گزینه ی مثبتی در پرینتر 282NW به حساب می آید. درست در قسمت زیرین نمایشگر این دستگاه ما شاهد قرارگیری یک پورت USB می باشیم.

با توجه به این پورت شما می توانید فایل های خود را نیز از طریق یک درگاه خارجی به دستگاه متصل نمایید. در پشت این دستگاه ما شاهد دو پورت کابل شبکه و یک درگاه اتصال کابل برق می باشیم . همچنین این دستگاه برای استفاده ی راحت تر کاربران دارای ADF جداگانه می باشد که امکانات زیادی را به کاربران ارائه می دهد .

 

کارتریج پرینتر 282NW

این روز ها کارتریج به عنوان کی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات در دسته قطعات مصرفی پرینتر های لیزری اچ پی به حساب می آید . بسیاری از کاربران در جهت خرید و استفاده از یک چاپگر ابتدا به کارتریج و نحوه ی خرید ، چاپ و شارژ آن دقت می نمایند. لازم به ذکر است که پرینتر لیزری رنگی HP 282 در امر چاپ از کیت نام آشنای HP 206A استفاده می نماید. این کارتریج با کارکرد رنگ مشکی 1300 و سایر رنگ ها 1200 برگ به شما این امکان را می دهد. تا در حجم بالا از کیفیت مطلوب چاپ خود استفاده نمایید. جهت آشنایی با سه کاره ی دورو زن وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

تصویر مرتبط با پرینتر HP 282NW لیزری رنگی - HP 206A color تصویر مرتبط با پرینتر HP 282NW لیزری رنگی - HP 206A

 

کارشناسی تخصصی پرینتر HP 282NW در hpaba.com

تشخیص اصالت کیت کارتریج پرینتر HP 282NW / اصالت سنجی پک شرکتی پرینتر HP 282NW / ثبت اتوماسیونی پرینتر HP 282NW جهت پشتیبانی دوره ای و سازمانی  / شارژ با تور اصلی پرینتر HP 282NW