نمایندگی انحصاری اسکنر اچ پی تنها یک مرکز فروش معتبر محصولات اچ پی نیست.این نمایندگی، یک مرکز مشاوره، معرفی و همچنین تعمیرات محصولات اچ پی و ازجمله اسکنرهای اچ پی نیز هست.کاربران و خریداران عزیز می توانند با تماس یا مراجعه حضوری، با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشند.

 

نمایندگی انحصاری اسکنر

نمایندگی اسکنرهای اچ پی با حضور در کنار مشتریان عزیز با پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز خدمت رسانی می کند.انتخاب تجهیزات مناسب برای یک کسب و کار، یکی از بزرگترین چالش ها و مشکلات است.از آنجایی که تنوع اسکنرها و پرینترهای موجود در بازار و همچنین تنوع برندها و مدلهای این تجهیزات بسیار زیاد است.همین امر، انتخاب این تجهیزات را مشکل تر می سازد.لذا حضور مشاوری با تجربه و. آگاه به تمام ویژگی های این تجهیزات، قطعا انتخاب تجهیزات موردنیاز را آسان تر می سازد.با کمک نمایندگی انحصاری اسکنر، می توانید انتخاب درست و متناسب با نیازهای کسب و کار خود داشته باشید.

 

 

 

نمایندگی انحصاری اسکنرهای اچ پی

خدمات پس از فروش نمایندگی انحصاری اسکنر

مهمترین نکته پس از خرید هر تجهیزاتی مانند اسکنر یا پرینتر، این است که خریدار انتظار دارد نمایندگی موردنظر، خدمات پس از فروش هم ارائه دهد.نمایندگی انحصاری اسکنرهای اچ پی، به کمک تیم متخصص خود، این اطمینان را به خریداران خود می دهد که. خدمات پس از فروش را به طور کامل انجام می دهد.خدمات پس از فروش در این نمایندگی شامل مشاوره درمورد مشکلات احتمالی اسکنر و. پرینتر و همچنین اعزام کارشناس درصورت نیاز به تعمیرات است.همچنین خریداران عزیز می توانند با خیالی آسوده با. نمایندگی تماس برقرار کرده یا برای تعمیرات دستگاه خود به این مرکز مراجعه نمایند.این نمایندگی خود را موظف می داند بهترین خدمات پس از فروش و تعمیرات را به. مشتریان عزیز ارائه نماید.در زمینه تعمیرات قطعا بهترین تجهیزات توسط تیمی با تجربه و متخصص بکار گرفته می شود.

انواع اسکنر

در نمایندگی انحصاری اسکنرهای اچ پی، شاهد تنوعی از مدل های مختلف اسکنرهای اچ پی خواهید بود.در این قسمت، مختصری درمورد مدلهای مختلف و انواع کاربری این اسکنرها آشنا می شوید.کاربری اسکنرهای اچ پی : کاربری اسکنرهای اچ پی در دو نوع خانگی و. اداری است. تعدادی از انواع مدلهایی که در نمایندگی ارائه شده عبارتند از:اسکنر اچ پی  HP Scanner 3500 f1:.  این اسکنر اداری دارای تکنولوژی ADF. است.

 

صفحه نمایش ال. سی. دی. خطی، اسکن دورو و تنظیمات کیفیت اسکن خروجی، برخی از ویژگی های این اسکنر استعمل اسکن را با دقت بسیار بالا انجام می دهند.اسکنر اچ پی HP N912: این اسکن نیز اداری است.برخی ویژگی های آن عبارتند از: سیستم تغذیه خودکار ADF.، دقت اسکن بسیار بالا، کیفیت اسکن بسیار بالا.اسکنر اچ پیHP Scanner .5000: این اسکن اداری دارای سرعت اسکن 25. برگ در دقیقه است.دقت DPI 600 و اسکن حجم زیادی از اسناد بصورت دسته و سرعت بالا ازجمله سایر ویژگی های این اسکنر هستند.

 

 

نمایندگی انحصاری اسکنر- اسکنر اچ پی HP Scanner 5000

 

اسکنر اچ پی HP 401:. این اسکنر خانگی دارای کیفیت و سرعت بالایی است.حجم و فضایی کوچکی را اشغال می کند و. خرید آن برای کارهای خانگی بسیار به صرفه است.اسکنر اچ پی HP 3110: این اسکنر خانگی نیز سرعت اسکن 28. ثانیه و دقت اسکن بالایی دارد.یکی از پرفروش ترین اسکنرهای شرکت اچ پی است. این اسکنر از نوع تخت است.اسکنر اچ پی HP G2710: این اسکنر خانگی دارای سرعت اسکن 35. ثانیه است.قیمت این اسکنر نسبت به سایر اسکنرهای موجود در بازار مقرون به صرفه تر است. این اسکنر از نوع دو طرفه است.در نمایندگی انحصاری اسکنرهای اچ پی، تمام تلاش خود را می کنیم بهترین خدمات را. به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.به منظور تماس برای دریافت مشاوره به. منظور خرید یا تعمیرات، با ما در ارتباط باشید.