Search
Close this search box.
021-89392

تعمیر اسکنر hp در نمایندگی

شرکت اچ پی آبا با شماره مجوز 4210 دارای تعمیرگاه مجاز hp و خدمات مرتبط با نمایندگی اچ پی در سراسر ایران

تصویر مرتبط با تعمیر اسکنر hp در نمایندگی - pay bill
صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر اسکنر در نمایندگی اچ پی

تعمیر اسکنر hp | فرم زیر را پر کنید تا درخواست شما در اتوماسیون ثبت شود و مستقیما در کارتابل تکنسین تعمیر اسکنر قرار بگیرد
برای تعمیر دستگاه خود عجله دارید؟

تعمیر اسکنر hp | از قطعات اورجینال با پارت نامبر شرکتی و تعمیرات تخصصی زیر نظر تکنسین اچ پی در نمایندگی HP استفاده کنید ،،، اسکنرهایی که خارج از شرکت تعمیر میشوند فاقد گارانتی و پشتیبانی شرکت خواهند شد

پیدا کردن مدل اسکنر برای تعمیر

درصورتیکه نمی دانید مدل اسکنر شما چیست از طریق دستور العمل های زیر میتوانید مدل را تشخیص دهید

عجله دارید؟

اگر بعد از بررسی 2 روش پیشنهادی نتوانستید مدل اسکنر خود را پیدا کنید می توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق شماره تماس زیر تماس بگیرید.

نصب نرم افزار

2,800 هزار تومان
Consider the most economical mode for HP laser cartridges

تعویض چیپ با هر بار شارژ

از 38 تا 1,380 هزار تومان
Replacing the chip with each charge is only cost-effective for old cartridges and is not recommended for new cartridges
تصویر مرتبط با تعمیر اسکنر hp در نمایندگی - pay bill
صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

نمایندگی اچ پی
ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

نمایندگی اچ پی
ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

نمایندگی اچ پی
ثبت ارسال کارتریج

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

چرا نمایندگی HP تهران

نمایندگی HP تهران همراه با جواز و مدارک رسمی از شرکت HP در تهران ارائه دهنده بهترین خدمات و محصولات برند HP به شما می باشد

سوالات پر تکرار مشتریان HP

کلیه اسکنرهای HP که جهت تعمیر به واحد فنی ارسال میشوند دارای 10 روز مهلت تست و بازبینی دارند ، چنانچه در این بازه زمانی خدمات با ایراد مواجه شود بصورت رایگان تعمیر خواهد شد.

برای ارتباط با بخش خدمات اسکنر علاوه بر فرم درخواست مندرج در سایت میتوان با شماره واحد فنی 89392-021 تماس گرفت.

کلیه اسکنرهای اچ پی اسمارت اینستالر هستند و با اتصال کابل usb راه اندازی میشوند ، اگر در نصب هوشمند مشکل دارید در صفحه دانلود درایورهای HP درایور متناسب با ویندوز خود را دانلود و نصب کنید.

شما می‌توانید درایورهای مورد نیاز خود را از طریق این لینک : دانلود درایور HP دانلود کنید.

کارشناسان ما میتوانند بصورت غیر حضوری شما را در رفع ایرادات نرم افزاری یا سخت افزاری سطحی بدون نیاز به حضور برطرف نمایند با تلفن شرکت تماس حاصل فرمایید.

نظر برخی از مشتریان مــا
کارگزاری بیمه تامین اجتماعی
Read More
با (انی دسک) از طریق ریموت آنلاین مشکل اسکنر برطرف شد ، اما ایرادات رندومی در اسکن فایل ها همچنان پیرو تماس تلفنی هست که مقرر شد تکنسی بیاد در محل و درست کنه اما به هر حال کارمون راه افتاد ممنون از وقتی که میذارید.
بیمارستان بهارلو
Read More
من نصب کردم اما ارور ورژن ویندوز میده رفتم در صفحه مربوطه در سایت اچ پی اما نسخه مربوط به ویندوز من وجود نداره و کارشناس فنی میگه باید ویندوز عوض بشه ،، جوابگویی خوب بود اما نتیجه حاصل نشد چون من نمیتونم ویندوزم و عوض کنم تمام اطلاعاتی که روی سیستم هست خیلی مهمه و مجبورم از اسکنری استفاده کنم که ورژن های قدیمی رو ساپورت میکنه ،،، ممنون از سایت اچ پی
رضا هادیزاده
Read More
اسکنرهای HP کلا یه مشکل بزرگی که داره اینه که نگاتیو خوب اسکن نمیکنه با واحد پشتیبانی تماس گرفتم گفتن باید تنظیمات رو درست انجام بدی ولی با این حال درست نشد تا زمانی که تکنسین اومد و تنظیمش کرد الان خوبه اما هزینه ایاب ذهاب گرفت به هرحال ممنونم در این حد که کارم راه افتاد خوب بود.
Previous
Next

دانلود درایور محصولات HP

برای دانلود درایور هرکدام از محصولات HP بر روی لینک های زیر بزنید تا وارد صفحه مخصوص آن شوید و سپس با توجه به دستورالعمل ارائه شده درایور مخصوص مدل دستگاه خود را پیدا و دانلود نمایید

تعمیر اسکنر hp در نمایندگی اچ پی | ایراد سخت افزاری توی اسکنرها نسبت به محصولات دیگه HP کمتر اتفاق میفته. اما اگه به لحاظ سخت افزاری یا نرم افزاری نیاز به تعمیر اسکنر توی یک تعمیرگاه مجاز داری میتونی با ثبت سفارش تعمیر تو اچ پی آبا

فاکتور رسمی تعمیرات با کد اقتصادی و شناسه ملی اچ پی بگیری و از خدمات رسمی HP تو ایران استفاده کنی.

تعمیر اسکنر

خرابی اسکنرها معمولا در دستگاه های چندکاره که به همراه پرینتر و کپی کار میکنه بیشتر اتفاق میفته. اما بعضی از این ایرادات بین دستگاههای تک کاره و چندکاره مشترکا اتفاق میفته. مهم اینه که کاربر اطمینان حاصل کنه از اصالت قطعات و ضمانت خدمات. تعمیرات اسکنر توی واحد فنی شرکت hpaba زیر نظر کارشناسان آموزش دیده اچ پی و با نظارت واحد QC انجام میشه. اعزام تکنسین در محل هم در صورت نیاز امکان پذیره مشروط به اینکه قابل انجام توی محل مشتری باشه و نوع خرابی بصورتی نباشه که در محل کاربر نشه انجامش داد.

تعمیر اسکنر

تشخیص خرابی در واحد فنی شرکت

توی واحد فنی با توجه به تجهیزات موجود خیلی از موارد به شکل بهینه تری اتفاق میفته. ایراداتی مث خرابی برد اصلی دستگاه یا پاور که فقط با تجهیزات مخصوص در نمایندگی قابل تعمیر هستن. بخش هایی از قسمت ADF که نیاز به باز شدن کامل دستگاه داره و خرابی هایی که در مکانیک دستگاه و قسمت موتور یونیت اسکنر اتفاق میفته. شکستگی شیشه فلت و مواردی که مکانیزم داخلی اسکنرها رو مختل میکنه در محل مشتری تعمیر پذیر نیست و حتما باید ارسال شه شرکت. برای این حالت میتونی از پیک اختصاصی شرکت بصورت سرویس رایگان استفاده کنی.

اعزام تکنسین تعمیر اسکنر در محل مشتری

اما یه سری موارد هم هستن که در محل مشتری رفع میشه و نیازی به ایاب و ذهاب دستگاه نداره. غالب خرابی های نرم افزاری از نصب تا اختلال های شبکه ای ، تنظیمات دستگاه ، بررسی عملکرد در حالت شبکه ، تعویض قطعات مربوط به بخش کاغذ کش فیدر اسکنر و … مواردی از این قبیل که تکنسین میتون در محل کاربر به راحتی انجام بده. همگی با ثبت سفارش توی کارتابل تکنسین میره و از واحد فنی هماهنگی های لازم صورت میگیره برای اعزام در محل. رفت و آمد کارشناس کاملا رایگانه و فقط هزینه قطعات و تعمیرات دریافت میشه

اعزام تکنسین تعمیر اسکنر در محل مشتری

گارانتی تعمیر اسکنر

حتی اگه دستگاه نو هم بخری قسمت برد و پاور رو در هیچ محصولی گارانتی نمیکنن. اما با دریافت خدمات از شرکت اچ پی و تعمیر برد و پاور 10 روز مهلت تست داری.این مدت گارانتی ،، اصالت تعمیر و در مورد تعویض قطعات دیگه هم روی تعمیرات بهت ارائه میشه. اگه ثبت سفارش در فرم مربوطه سایت برات مشکله میتونی با شماره 5 رقمی شرکت مستقیم تماس بگیری و مشکل اسکنرت رو حل کنی.

ثبت در اتوماسیون HP

تمام اسکنرهایی که توی اچ پی آبا تعمیر میشن ثبت اتوماسیون پذیرش سراسری میشن که در تمام ایران تحت وب قابل پیگیری هست. با شماره اتوماسیونی که واحد فنی بهت میده هرجای ایران که باشی میتونی تحت وب تمام مراحل تعمیر رو از پذیرش تا خروج دستگاه کنترل کنی. از این طریق هم میتونی مستقیما با تعمیرکارت در ارتباط باشی. این امکان برای اون دسته از کاربرایی که خدمات رو در محل خودشون دریافت میکنن امکان پذیره.

اصالت قطعات

تمام قطعاتی که توی نمایندگی اچ پی برای تعمیرات استفاده میشه اصلی ، و با پارت نامبر شرکتی ارائه میشن. قسمت های مختلف دستگاه از شیشه تا بدنه از برد گرفته تا موتور یونیت و لیزر اسکنر و خلاصه همه قسمت ها برای مدل های مختلف اسکنرهای اداری ، سازمانی ، ارگانی و حتی خونگی تامین میشه و بیشتر مدل های موجود بصورت شرکتی و اورجینال پشتیبانی میشن.

ارسال قطعات

اچ پی آبا این امکان رو هم فذاه کرده تا همکار های تعمیر کار در تهران و تمام شهرهای ایران بتونن برای دریافت قطعات شرکتی ثبت سفارش کنن. قطعات در اتوماسیون قابل ثبت و ارسالشون از کلیه راه های ارتباطی امکان پذیره. مشتری ها تو تمام شهرها میتونن از طریق تیپاکس و باربری هم برای ما دستگاه بفرستن هم قطعات دریافت کنن. اچ پی آبا با تامین و پشتیبانی قطعات اسکنر بشکل شرکتی امید داره تا هیچ تعمیرکاری تو ایران لنگ قطعه اسکنر نمونه و هیچ کاربری بخاطر کمبود قطعه اسکنرش رو کنار نذاره. البته تا جایی که مقدور باشه.

ارسال قطعات

انواع آداپتور و اتصالات داخلی اسکنرها

در نظرسنجی اچ پی شرکت کنید