اسکنر hp 5590 فیدر اچ پی | در این بخش همراه شما هستیم. با بررسی و معرفی اسکنر 5590 . در نظر داشته باشید که این دسته از اسکنر های اچ پی دارای تغذیه ی اتوماتیک بوده و همین موضوع باعث انعکاس بیشتری از این محصول در رسانه های ماشین های اداری و رایانه ای شده است. این دستگاه ، از سری اسکنر های تجاری کمپانی اچ پی بوده و در نسخه های فول قابلیت اسکن به صورت دوطرفه اتوماتیک را به کاربران ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که اسکنر HP 5590 از سری اسکنر های اداری کمپانی اچ پی بوده و شما می توانید از این دستگاه علاوه بر فضای اداری در فضا های سازمانی نیز بهره ببرید.

تکنولوژی اسکن OCR و ماژول های آن در راستای اسکن و کپی اسناد باعث شده تا کاربران شاهد خروجی مطلوب و با کیفیتی از اسناد باشند. در ادامه همراه ما باشید تا در ارتباط این سری از محصولات Enterprise اچ پی آگاهی بیشتری کسب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با واحد تعمیرات HP همراه شوید. در نظر داشته باشید که شما می توانید با ارتباط و برقراری تماس با کارشناسان ما از تمامی خدمات شرکتی و فروشگاهی بهره مند شوید.

 

اسکنر hp 5590

اسکنر 5590 با قابلیت ADF ، به عنوان یکی از دستگاه ها اسکن محبوب در نوع کاربری اداری و سازمانی به حساب می آید. این سری از دستگاه ها علاوه بر قابلیت ADF دارای قابلیت اسکن از طریق Flatbed نیز می باشند. 5590 در مقایسه با سایر هم رقیبان و هم رده های خود در جایگاه مناسبی دیده می شود.

از سری مزایا این دستگاه می توان به کیفیت مطلوب اسکن ، سرعت کشش کاغذ بالا و قیمت مقرون به صرفه ی آن اشاره نمود. طراحی این دستگاه همچون سایر اسکنر های اچ پی حاشیه ی زیادی نداشته  به صورت ساده طراحی شده است. تریم رنگی سفید ، کیفیت بالای جنس بدنه ، لولا و استحکام بالای این دستگاه در مقابل نفوذ گرد و غبار ، ضربه و … باعث شده تا اسکنر hp 5590 به عنوان یک دستگاه عمومی ، اداری و سازمانی به کاربران معرفی شود.

کیفیت اسکن این دستگاه همانطور که گفته شد. دارای ، خروجی مناسب و کاربر پسندی می باشد. طبق بررسی های انجام شده این دستگاه بین 7 تا 29 ثانیه زمان برای اسکن نیاز دارد. شما می توانید با نصب این دستگاه بروی پلتفرم های دسکتاپ و یا لپ تاپ به راحتی رابط کاربری آسان و دلپذیری را تجربه نمایید. در نهایت در نظر داشته باشید که این دستگاه سالیان زیادی است که از خط تولید اچ پی خارج شده. از این رو برای خرید نیاز به تهیه نسخه ی استوک آن دارید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت اسکنر های اداری و خانگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

اسکنر hp 5590

 

 

استوک اروپا اداری

همانطور که در انتهای بخش قبلی به آن اشاره کردیم. سالیان زیادی است که این دستگاه ها از خط تولید حذف شده اند. در نظر داشته باشید که شما می توانید این دستگاه را با گارانتی شرکتی به صورت استوک خریداری نمایید. طبق تعرفه های شرکت کاربران می توانند پس از خرید دستگاه های اچ پی به صورت استوک ، از گارانتی معتبر و خدمات فروشگاهی مناسبی برخوردار شوند. لذا این موضوع مستلزم برقراری ارتباط با واحد کارشناسی شرکتی بوده و پس از برقراری ارتباط می توانید در ارتباط با نحوه ی خرید و مشخصات فنی اسکنر hp 5590 با کارشناسان ما همراه شوید.

در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه باید بگویم که اسکنر hp 5590 از سری اسکنر های سایز A4 با وزن تقریبی 6 کیلوگرم و ابعاد 162*340*488 طراحی و به بازار عرضه شده است. نوع تولید این اسکنر به صورت رومیزی بوده و در نسخه های فول رزولوشن 4800*2400 را به کاربران ارائه می دهد. همچنین عمق اسکن این دستگاه در بحث اسکن خاکستری و رنگی 48 بیت محاسبه شده است.

در نسخه ی Flat سرعت اسکن فول این دستگاه در بخش سیاه و سفید 36 ثانیه و در بخش رنگی 24  ثانیه محاسبه شده است. در نظر داشته باشید که اچ پی برای رابط کاربری این دسگاه به صورت هوشمند و جامع تر از نرم افزار های متعددی استفاده می نماید. نرم افزار های حاضر تماما مروبوط به خود کمپانی بوده و کاربان می توانند آن را از صفحه ی رسمی اچ پی بارگزاری نمایند. در آخر نیز لازم است بدانید که اسکنر hp 5590 دارای قابلیت ADF 50 برگی می باشد.

 

 

 

استوک اروپا اداری
اسکنر hp 5590