اسکنر HP 4600 سری اداری FNW | با توجه به درخواست مکرر کاربران مبنی بر معرفی دستگاه های اداری و اسکنر های اچ پی. در این بخش تصمیم گرفتیم تا اطلاعات و بررسی سری HP 4600 را برای شما کاربران گرامی آماده نماییم. در بخش اول تنها کافیست که بدانید این دستگاه به در دسته ماشین های اداری با قدرت پردازش و عملکرد بالایی توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است.

به صورت خلاصه لازم است بدانید اسکنر فلت HP Scanjet 4600 توانایی ارائه ی اسکن اسناد با کیفیت بسیار بالایی را به کاربران خود می دهد. از نظر بصری این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به صورت درخشان با متریالی مناسب به نظر برسد. و  همچنین فضای کمی را روی میز شما اشغال می کند. نصب و استفاده از آن برای اکثر افراد آسان بوده و شما می توانید از 4600 به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه در منزل یا دفتر کار خود استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که این دستگاه با ویژگی های ارائه شده. به اندازه کافی مناسب و قابلیت همه کاره برای انجام اسکن سریع و آسان عکس ها، اسناد و موارد دیگر را به کاربران می دهد . در ادامه با معرفی اسکنر HP و بررسی مشخصات این دستگاه به صورت کاملتری آشنا خواهیم شد.

 

اسکنر HP 4600

کمپانی هیولت پاکارد ( اچ پی ) با طراحی و عملکرد نوآورانه خود در مورد چاپگرها و اسکنرهای خود در سالیان مختلف توانسته تا عملکرد و پیشینه ی خوبی از خود بجای بگذارد. از این رو کاربران و مصرف کنندگان بسیاری تحت تاثیر محصولات مناسب و مهیج این کمپانی قرار گرفته اند. اسکنر تخت HP Scanjet 4600 یکی از موثرترین نتایج مهارت طراحی کمپانی اچ پی بوده و این کمپانی این محصول را توجه به جزئیات بسیاری طراحی و به بازار عرضه نموده است.

 

 

 

اسکنر HP 4600

 

از نظر ظاهری این اسکنر طبق معمول همیشگی اچ پی عمدتاً ساده و بدون هیچ طراحی عجیب و غریبی به بازار عرضه شده است. در نظر داشته باشید که اسکنر 4600 از سری ماشین های اداری مقرون به صرفه و اقتصادی اچ پی می باشد. همچنین این دستگاه ، دارای چهار دکمه است که حول محور کاری ، مدیریتی و همچنین بیشتر عملکرد های این دستگاه را به دوش می کشد. لازم به ذکر است. که 4600 از نظر طراحی، فوق العاده ظرافت و نازکی دارد. و این موضوع کاملا به حفظ فضای میز  کار یا منزل شما کمک می کند. البته همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم این دستگاه دارای پوشش و طراحی براقی می باشد. که جلوه ی زیبایی به این دستگاه داده است.

 

شعبه اچ پی

طبق ادعا اچ پی ، با وضوح 2400×2400 dpi، این اسکنر 48 بیتی می تواند. اسناد را به صورت A4 در سریعترین زمان به چاپ برساند. وزن این دستگاه تقریبا  1.5 کیلوگرم (2 کیلوگرم با نگهدارنده افقی همراه) می باشد . همچنین ابعاد بدنه ی اسکن جت 11.8 * 16.3 می باشد.  از همین رو این دستگاه در دسته دستگاه های نازک و اسلیم قرار می گیرد. Scanjet 4600 از نظر امکانات، به خصوص نرم افزار و شبکه دارای مشخصات جالب و مهیجی می باشد.

شاید یکی از بهترین ویژگی‌های این دستگاه بخش اسمارت و هوشمندی این دستگاه در زمینه ی نرم افزار و سخت افزار باشد. همچنین به موجب آن شما صرف کنندگان گرامی می توانید اسناد و عکس‌های بزرگ را از طریق قابلیت پانوراما ArcSoft اسکن کرد. و دوباره به چاپ برسانید. یکی دیگر از موارد جالب نرم افزاری این دستگاه «اشتراک گذاری فوری» می باشد. به همین منظور که که قبلاً به آن اشاره شد. شما می توانید اسکن و ایمیل عکس ها و اسناد خودتان را تنها با یک لمس کوچک امکان پذیر کنید.

 

 

 

شعبه اچ پی

 

مرکز تعمیرات تخصصی اسکنر

در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین و قابل توجه ترین نکات پس از بروز مشکلات در اسکنر های کمپانی اچ پی ، آشنایی با یک مرکز تخصصی جهت کارشناسی و رفع ایرادات اسکنر ها می باشد. در همین راستا ما در این بخش تصمیم داریم تا خدمت شما کاربران گرامی اطلاع دهیم که شما می توانید پس از بروز هر گونه ایرادی درون دستگاه های چاپگر خود با نمایندگی رسمی و مراکز مجاز تعمیرات اچ پی در سراسر ایران در ارتباط باشید. کارشناسان ما در نمایندگی انحصاری اسکنر اچ پی مفتخر اند تا ایرادات نرم و سخت افزاری دستگاه های شما را در سریعترین زمان بر طرف سازند.

 

 

 

مرکز تعمیرات تخصصی اسکنر

 

 

تعمیر پنل اسکنر HP 4600 در مرکز ماشین های اداری HPaba بصورت تخصصی و تعویض پنل بصورت ارسال برای تمام شهرها در اچ پی آبا انجام میشود. اعزام تکنسین در محل برای نصب و راه اندازی اسکنر HP 4600 و همچنین امکان ثبت سفارش قطعات اسکنر HP 4600 فراهم شده. تعمیر تخصصی برد اصلی اسکنر HP 4600 و پاور اسکنر HP 4600 در سایت اصلی شرکت واحد فنی با دستگاههای مخصوص تعمیر برد انجام پذیرست.