پرینتر 507dn لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم تا با در نظر گرفتن تمامی ویژگی های یک پرینتر استاندارد اداری – سازمانی ، HP laserjet 507 را بررسی نموده. و نقاط قوت و ضعف این دستگاه را شناسایی کنیم. لذا در همین راستا پیشنهاد می شود ، اگر به عنوان یک مصرف کننده و یک خریدار به دنبال خرید پرینتر لیزری مشکی قدرتمند اچ پی می‌باشید در این بخش با ما همراه شوید. سالیان بسیاری است که اچ پی با ارائه ی محصولات خود در زمینه ی ماشین های اداری و‌ سازمانی ، توجه همه را به خود جلب نموده است.

طراحی شکیل ، خدمات پس از فروش مناسب و قدرت بالای پرینتر های این کمپانی ، باعث شده. تا هر فرد با هر نوع سلیقه مجذوب این برند و محصولات آن شود. سری اچ‌پی Enterprise 507dn از نسل پنجم تک کاره های اچ پی نمونه ی بارزی از این نوع دستگاه ها در بازار می باشد. این دستگاه با نوع چاپ تک رنگ ، توانایی چاپ در سایز A4 و نوع کاربری تک کاره توسط مهندسین اچ پی طراحی و‌ به مارکت های مجاز ارسال شده است. طبق درخواست های مکرر کاربران ، ما نیز در واحد کارشناسی تصمیم به بررسی این دستگاه گرفتیم. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با پرینتر های اقتصادی اچ پی  همراه ما باشید.

 

پرینتر 507dn

پرینتر لیزری اچ پی ۵۰۷ از سری پرینتر های لیزری کمپانی می باشد. که مستقیما جهت چاپ متن، اسناد ، تصاویر ( به صورت سیاه و سفید) طراحی شده است. ایده ی ساخت سری پنج (HP pro 500 ) کمپانی اچ پی ، طراحی و ساخت یک محصول با کیفیت ، با دوام و سازمانی بود. لذا در همین راستا مدلهایی چون 507 ، 507 ، 501 و … در دسته ی نسل پنجم پرینتر های تک کاره ی اچ پی طراحی و‌ به بازار عرضه شدند. کاغذ های سازگار با اچ پی 507dn یکی از مهمترین نکات پیش از خرید پرینتر ، آشنایی با نوع عملکرد و نوع چاپ آن بروی رسانه های متفاوت می باشد.

طبق اظهارات کمپانی این دستگاه توانایی چاپ بروی کاغذ های استاندارد ، کاغذ لیبل ، کاغذ عکس ،کاغذ نامه ، کاغذ های ضخیم پاکتی و … را دارد. اما با توجه به سیستم عملکرد این دستگاه ها  پیشنهاد می شود تنها از کاغذ های استاندارد 60 تا 130 گرم استفاده نمایید. نمایشگر HP 507DN خوشبختانه در این سری از پرینتر های اچ پی ما شاهد حضور صفحه نمایش استانداردی جهت مشاهده ی اعلانات ، هشدار ها و تنظیمات اولیه و … می باشیم. نمایشگر‌ این دستگاه در‌ ابعاد 6.9 cm یا همان 2.7 اینچی طراحی شده. که علاوه بر ارائه ی قابلیت های متعدد ، طراحی زیبایی به دستگاه بخشیده است.

 

پرینتر 507dn

 

تک کاره HP

نوع کاربری HP 507 همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، این دستگاه به صورت تک کاربره طراحی شده است. اچ پی ۵۰۷ به طور تخصصی ، تمرکز خود. را بروی موضوع چاپ گذاشته است. سایز چاپ و وزن enterprise 507 این دستگاه سازمانی تنها قابلیت چاپ اسناد در سایز های A4 , A5 , B5 را به شما کاربران گرامی ارائه می دهد. همچنین وزن تقریبی 12 کیلوگرمی این دستگاه باعث شده تا کاربران بتوانند از آن در هر فضایی بهره ببرند. کارتریج و ظرفیت ورودی HP 507 یکی از اصلی ترین و مهمترین مسائل پیش از خرید پرینتر های لیزری مربوط به بخش قطعات مصرفی آنها می شود. کاربران بسیاری به دلیل عدم آگاهی کامل نسبت به این بخش ، در خرید خود اشتباه می کنند.

لازم به ذکر است که کیت استفاده شدن در این دستگاه از سری HP 89A می باشد. این سری از‌ کارتریج های لیزری مشکی با دقت بالای خود در بخش چاپ و توانایی چاپ 5000 برگ ( با توجه به استاندارد های HP ) به عنوان یکی از محبوب ترین کارتریج های قابل شارژ این کمپانی به حساب می آیند. در همین راستا لازم است بدانید که سینی ورودی این‌ پرینتر 650 برگ استاندارد کاغذ A4 می‌باشد. این موضوع می‌تواند کمک قابل توجه ای به ما در بخش شارژ کاغذ درون پرینتر داشته باشد.

 

 

تک کاره HP

سایر مشخصات HP 507

یکی‌ دیگر از مشخصات قابل توجه این‌ دستگاه از ماشین های اداری اچ پی ‌توانابی چاپ آنها می باشد. توانایی چاپ این دستگاه توسط کمپانی ، تا سقف 150000 برگ در ماه به صورت استاندارد محاسبه شده است. با احتساب این اعداد باید بگویم که همچنین این‌ دستگاه توانایی چاپ 45 برگ در دقیقه را به کاربران خود ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که شما کاربران محترم می توانید و پیش از خرید و‌ یا تعمیر این‌‌ سری از پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما د‌ر واحد فروش و‌ یا نمایندگی تعمیرات کمپانی اچ پی همراه شوید. لذا پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی آفیس لیزر پرینترهای HP همراه شوید.

 

سایر مشخصات HP 507

برای پرینتر 507dn در این مرکز با اتوماسیون همراه شوید | ثبت خراب پرینتر 507dn/سفارش استوک پرینتر 507dn/استعلام قیمت پرینتر 507dn/درخواست قطعه پرینتر 507dn/تعمیر در محل پرینتر 507dn