پرینتر 442dn لیزری مشکی A3 اچ پی | در این بخش شاهد رویارویی با سری پرینتر های لیزری مشکی اچ پی در سایز A3 می باشیم. پرینتر های لیزری اچ پی A3 به عنوان یکی از محصولات، پرفروش در زمینه ی ماشین های اداری ، در دسته ی چاپگر های اداری و سازمانی به حساب می آیند. به طور کلی پرینتر های A3 دارای وزن و جثه بزرگی می باشند. مهندسین ، معمار ها و بسیاری دیگر از افراد در زمینه های متفاوت، از پرینتر های لیزری مشکی A3 و پرینتر های لیزری رنگی در کسب و کار خود کمک می گیرند. کا در این بخش همراه شما هستیم. تا با بررسی این سری از پرینتر های لیزری مشکی ، اطلاعات کافی و مطلوبی را در زمینه ی ماشین های اداری سازمانی خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

پرینتر 442dn

در ارتباط با پرینتر های 442 بخش ها و مواردی زیادی را جهت بررسی داریم. اما بد نیست تا در ابتدا کمی به طراحی و مشخصات ظاهری این دستگاه توجه داشته باشیم. در قدم اول این دستگاه با تریم دو رنگ سیاه و سفید توسط مهندسین اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند. 442 دستگاهی ساده و بدون هیچگونه طراحی اضافه می باشد. این دستگاه A3 با وزن 24 کیلوگرم ، در دسته پرینتر های سنگین وزن قرار می گیرد. در ساختار این دستگاه ما شاهد استفاده از هیچگونه صفحه نمایش بزرگ و لمسی جهت کنترل کلی دستگاه نمی باشیم. اچ پی جهت ارسال هشدار ها و ارتباطات این دستگاه از یک صفحه نمایش 4 خطی کوچک استفاده نموده است.

مشخصات اسکنر HP 442 : همانطور که می دانید HP 442 به عنوان یک پرینتر لیزری سه کاره به بازار عرضه شده است . این دستگاه علاوه بر قابلیت چاپ ، قابلیت های چون اسکن و کپی را نیز به ما ارائه می کند. به طور کلی اهمیت اسکن در پرینتر های سه کاره بسیار مهم و برای کاربران قابل توجه می باشد. از این رو HP 442 توانایی اسکن را با کیفیت و  رزولوشن اپتیکال بیش از 600DPI به کاربران ارائه می دهد. همچنین رزولوشن دیجیتال اسکن نیز 600 DPI به صورت استاندارد محاسبه شده است. یکی از مشخصات مهم در زمینه ی اسکن ، مربوط به سرعت آن می باشد. شما می توانید با استفاده از اسکن HP 442 اسناد را تا 33 برگ در دقیقه به صورت رنگی و سیاه سفید اسکن نمایید.

 

 

 

پرینتر 442dn

 

نمایندگی پرینتر های HP | پرینتر 442dn

مشخصات کپی HP 442 : قابلیت گرفتن کپی در ماشین های اداری سه کاره به عنوان دیگر عامل مهم و قابل اهمیت به حساب می آید. در ارتباط با مشخصات کپی HP 442 می توانیم به مواردی نظیر سرعت و کیفیت این دستگاه اشاره داشته باشیم. قدم اول لازم است بدانید که HP A3 M442dn توانایی کپی 23 برگ در دقیقه را به کاربران و مصرف کنندگان ارائه می دهد. در قدم دوم این دستگاه رزولوشن 600 DPI را به صورت استاندارد در چاپ به کاربران ارائه می دهد.

در همین راستا شما می توانید کیفیت مناسبی از این دستگاه در بخش کپی داشته باشید.  حداکثر تعداد کپی یا همان Multi copy این دستگاه تا بیش از 1000 برگ توسط اچ پی محاسبه شده است. در مورد آخرین اطلاعات در ارتباط با قابلیت اسکن و کپی این دستگاه نیز لازم است بدانید که تکنولوژی این قابلیت ها در این دستگاه به صورت Flatbed بوده و 442 دارای هیچگونه ADF نمی باشد.

کارتریج پرینتر HP 442  : همانطور که می دانید پرینتر HP 442 به عنوان یک چاپگر لیزری مشکی A3 به بازار عرضه شده است. این دستگاه دارای یک کارتریج تک رنگ با کد HP 335A می باشد. این کارتریج در مقایسه با سایر کارتریج ها از کاست و ابعاد بزرگتری بهره مند بوده و همچنین توانایی چاپ را تا بیش از 7100 برگ به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و تشخیص اصالت کارتریج های لیزری مشکی HP 335A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

 

 

نمایندگی پرینتر های HP

سایر قابلیت های پرینتر 442dn

442DN به عنوان یک چاپگر لیزری مشکی A3 دارای قابلیت های قابل قبول در زمینه ی ماشین های اداری می باشد. در نظر داشته باشید که این دستگاه توانایی پشتیبانی از کاغذ های A3 – A4 – A5 – A6 – B5 و سایر سایز های استاندارد را به کاربران می دهد. ظرفیت ورودی کاغذ تا بیش از 250 برگ و چاپ اسناد با رزولوشن 1200*1200 DPI می تواند ملاک های مناسبی برای انتخاب نمودن این دستگاه پر قدرت باشد. در آخر لازم است بدانید که حافظه ی این پرینتر در نسخه های شرکتی 512 MB بوده. و همچنین HP 442DN  به صورت استاندارد توانایی چاپ 50000 برگ در ماه را به شما کاربران گرامی ارائه می دهد. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگر های Enterprise HP با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

پرینتر 442dnسایر قابلیت های HP 442

 

 

پرینتر 442dn را چگونه ثبت سفارش کنم | امکان ثبت اتوماسیونی پرینتر 442dn در تمام ایران در پنل hpaba.com / ثبت کارتابل تکنسین برای پرینتر 442dn خدمات و پشتیبانی/شارژ کارتریج پرینتر 442dn با تونر اصلی/چیپ اورجینال پرینتر 442dn در مرکز ماشینهای اداری و رایانه.