پرینتر چهارکاره hp 1536 | دستگاهی همه جانبه  ، کارآمد و مناسب برای فضا های اداری! در این بخش تصمیم به معرفی چاپگر لیزری چهارکاره ( پرینت ، کپی ، اسکن و فکس ) اچ پی لیزرجت 1536 را داریم. اگر به یک چاپگر لیزری تک رنگ ، پر سرعت و با کیفیت چاپ مطلوب نیاز دارد. این دستگاه می تواند گزینه ی مناسب و مقرون به صرفه یا برای شما به حساب بی آید. HP LaserJet Pro M1536 ، خروجی مناسب و چشمگیری بروی کاغذ داشته و اسناد چاپ شده ی آن خوب به نظر می رسد.

این دستگاه از سری چاپگر های مقرون به صرفه ی کمپانی اچ پی به حساب می آید. در نظر داشته باشید که اچ پی 1536 در نسخه های فول خود دارای قابلیت هایی همچون پشتیبانی از چاپ دورو و همچنین یک پورت اترنت می باشد. بنابراین می توانید آن را به شبکه به چندین سیستم خود متصل شود و عملیات چاپ را انجام دهید. جهت آشنایی بیشتر با نسل جدید چهارکاره های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

پرینتر چهارکاره hp 1536

شاسی گنجانده شده درون این دستگاه با توجه به استاندارد های لازم ، کمی بلند بوده و همین موضوع موجب شده. که HP 1536 از نظر طراحی کمی متفاوت تر از سایر دستگاه های چهار کاره ی اچ پی دیده شود. در مرحله ی اول لازم است بدانید که این دستگاه چهارکاره با یک تری رنگی کاملا مشکی و در بخش از پنل به صورت مشکی پیانو ایی طراحی و به بازار  عرضه شده است. از نظر ابعاد و ظاهر تفاوت عمده ای با سایر محصولات اچ پی دارد. کارکرد و کیفیت بالای این دستگاه موجب شده تا اچ پی 1536 از سری دستگاه های پر طرفدار کمپانی می باشد. در طراحی این دستگاه ما شاهد حضور بخش ADF می باشیم. قطعه ی تغذیه ی خودکار این دستگاه موجب شده تا کاربران بتوانند در سریعترین زمان نسبت به کپی و اسکن مجموعه ی خود مقادیر لازم را صورت دهند.| پرینتر چهارکاره hp 1536

به طور کلی و در بخش مشاهده ی نتایج این دستگاه متوجه شدیم که چاپگر HP 1536 از نظر طراحی دارای نقص های زیادی بوده ولی باز با این حال به دلیل قدرت بالای خود در عملکرد و بازده اسناد ، طرفداران بسیاری دارد.  به طور کلی یکسری از دستگاه های اچ پی اعم از پرینتر های Multifunction به دلیل رابط کاربری مناسب خود و همچنین کیفیت بالا در حوزه ی چاپ ، گزینه ی مناسبی برای استفاده ی اداری و روز مزه می باشند. در نظر داشته باشید که شما می توانید. با خرید یک دستگاه هم رده ی پرینتر چهارکاره hp 1536 ، از خدمات دیگری همچون اسکن ، کپی و فکس بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

پرینتر چهارکاره hp 1536

استوک اروپا لیزری مشکی

همواره بخش معرفی مشخصات فنی دستگاه های لیزری دارای چالش های خود بوده و می باشد. در ارتباط با ابعاد چاپگر HP 1536 باید بگوییم که این دستگاه با ابعاد 441*343*373mm با وزن 12 کیلوگرم ( با احتساب کارتریج ) طراحی و به بازار عرضه شده است. حافظه ی این دستگاه Multifunction تا 127MB قابل پردازش می باشد. همانطور که می دانید این دستگاه به صورت یک چاپگر چهار کاره به بازار عرضه می شود. از این رو لازم است. تا به موارد مربوط به قابلیت های این دستگاه اعم از رزولوشن اسکن 1200 DPI ، رزولوشن کپی 1200 DPI ، رزولوشن چاپ 600*600 DPI و حافظه ی فکس Up to 400 pages  اشاره شود.

در نظر داشته باشید که این دستگاه چهار کاره ی لیزری مشکی چهار کاره با مخزن کاغذ 250 از سری چاپگر های دارای تغذیه ی خودکار بوده. و شما کاربران گرامی می توانید به راحتی از ADF آن استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که سایز اسکن این دستگاه 8.5*14 اینچ نیز محاسبه شده است. از همه ی این موضوعات اگر گذر کنیم متوجه خواهیم شد. که این دستگاه در نسخه های فول خود دارای قابلیت های چاپ دورو ، قابلیت نت ورک ، بی سیم و … می باشد.

همچنین در آخر لازم است بدانید که این دستگاه با قابلیت چاپ 8000 برگ در ماه به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. در آخر نیز لازم است بدانید که قطعه ی مصرفی این دستگاه از سوی کمپانی اچ پی 78A انتخاب شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

استوک اروپا لیزری مشکی

برای اطلاع از نحوه نصب و راه اندازی برنامه های حذف چیپ ریدر در ورژن های مختلف دستگاههای اچ پی میتوانید به سکشن های موجود در صفحه اصلی سایت که مرتبط با تعمیر و خرید محصولات هستند مراجعه کنید. شارژ کارتریج های اچ پی را برای کاربری های دراز مدت مقرون به صرفه کنید و هزینه های جانبی پرینتر خود را کاهش دهید.

تصویر مرتبط با پرینتر چهارکاره hp 1536 - نرم افزار حذف چیپ