نسل 3 و 5 پردازنده های لپ تاپ های HP | در این پست تصمیم داریم تا یک نگاه کلی به پردازنده های نسل پنجم و نسل سوم بیاندازیم ، تا بتوانیم خرید هوشمندانه تری در این زمینه داشته باشیم. همچنین لازم به ذکر است که سری پردازنده های این دو نسل معمولاً اینتل و ای ام دی می باشد که تماما هر دو کمپانی در جهت ساخت پردازنده مشغول به فعالیت می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند. حال با در نظر گرفتن این دو نسل به راحتی می‌توان سی پی یو های این دستگاه‌ها را مورد بررسی و مقایسه قرار داد. در ادامه همراه ما باشید.

برای اطلاع بیشتر از مقالات اچ پی آبا را در گوگل سرچ کنید

 

پردازنده های لپ تاپ

لپ تاپ ، مطمئنا شما می دانید که یکی از اصلی ترین ، نقش قطعات در ساخت و به وجود آمدن یک رایانه مربوط به پردازنده آن میشود. پردازنده ها در بازار انواع و اقسام متفاوتی دارند. همین ویژگی باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی از سیستم مورد نیاز خود استفاده کنند. بررسی نسل ها و نوع عملکرد پردازنده ها برای بسیاری از افراد که در زمینه های متفاوتی از ماشین های رایانه ای فعالیت دارند.

مهم می باشد. حال این فعالیت می تواند به عنوان یک کاربر معمولی یا حرفه ای باشد. نسل های جدیدی کمپانی اچ پی از آنها بهره می برد ، قابلیت های زیادی را به کاربران ارائه می دهند. توجه داشته باشید که امکانات ، سرعت عملکرد ، کیفیت و کوالیتی بالای این محصولات باعث میشود تا کاربران لپ تاپ های اچ پی را در سبد خرید خود قرار دهند.

 

نسل 3 و 5 پردازنده
نسل 3 و 5 پردازنده

 

در ارتباط با پردازنده های نسل سوم و نسل پنجم می توان گفت که این سری از شکل و شمایل ساخت سی پی یو ، به عنوان یک پردازنده میان رده بسیار پرطرفدار و مهیج می باشد. ما در دنیای امروز با پردازنده های بسیاری سر و کار داریم ، اما میتوانیم برای ایجاد یک دسته ی میان رده تا مناسب سری پردازنده های 3 و 5 را در جدول خود قرار دهیم. حال با روی کار آمدن نسل هفتم و نسل نهم توسط دو کمپانی بزرگ اینتل و AMD تنوع سری پردازنده ها در بازار پیشرفته تر شده است.

 

چرا کاربران نسل cpu ها را در نظر نمیگیرند

پس با وجود این سری از امکانات شما می توانید بدون هیچ نگرانی ، دستگاه مورد نیاز خود را با هر نوع پردازنده در جایگاه مقایسه با دستگاه های دیگر قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است که در سری پردازنده های جدید اچ پی نام رایزن به گوش می رسد. باید اضافه کنیم که سری پردازنده های رایزن مربوط به کمپانی محبوب و قدرتمند AMD می باشد و کاملا تفاوت زیادی با نسل Intel core دارد.

در بخش قبلی آشنایی کاربران با پردازنده ها و سی پی یو های لپ تاپ های اچ پی اشاره کردیم. اما متاسفانه همچنان افراد و کاربرانی هستند که به مشخصات فنی و پردازنده های لپ تاپ آشنای کاملی ندارند و بعضاً در انتخاب لپ تاپ خود به مشکلات اساسی زیادی می خورند. مطمئن بسیاری از ما در شناسایی و تشخیص لپ تاپ ها تخصص دقیق و فنی را نداریم. اما می توانیم با در نظر گرفتن توقعات خود نسبت به یک دستگاه و البته نگاه جزئی مشخصات فنی ، پردازنده و عملکرد دستگاه‌ها را نسبت به یکدیگر تشخیص دهیم. همین موضوع کار ما را آسان میکند تا بتوانیم به صورت دقیق تری به دنبال لپ تاپ مورد نیاز خود باشیم.

 

چرا کاربران نسل cpu ها را در نظر نمیگیرند
نسل 3 و 5 پردازنده

 

نسل 3 و 5 پردازنده های | نسل 3 و 5 پردازنده

اما از طرفی دیگر یکی از وظایف فروشگاه ها و فروشنده ها معرفی صفر تا صد یک دستگاه و همچنین معرفی قابلیت های جزئی و کلی دستگاه ها می باشد. حال ممکن است که شما قصد خرید لپ تاپ از طریق راه های اینترنتی داشته باشید. در این صورت بهتر است که پیش است خرید لپ تاپ به مشخصات فنی و توضیحات آن دستگاه توجه ویژه ای داشته باشید.جهت مشاهده ی لپ تاپ های جدید و لپتاپ های خلاق HP  وارد لینک مورد نظر شوید.

بهتر است پیش از خرید یک لپ تاپ یکسری الگو را برای خودمان مشخص کنیم. به طور مثال بسیاری از افراد نیاز به دستگاهی برای انجام کارهای سبک روزمره خود دارند. یا ممکن است بسیاری از افراد لپ تاپ را برای فعالیت در حوزه ی گیمینگ نیاز داشته باشند . آیا بدانیم پیش از خرید نیاز و انتظار خود از لپ تاپ را مشخص کنیم می توانیم خرید هوشمندانه تری داشته باشیم.

 

 

تولید پردازنده های intel با بروز کردن مکانیزم

 

حال در مجموع در ارتباط با نحوه خرید و استفاده از نسل سوم و پنجم پردازنده های hp باید بدانید. که این سری از پردازنده ها دارای قابلیت های کلیدی زیادی می باشند. عملکرد این سری از پلتفرم های لپ تاپ های hp سالیان زیادی است. که کاربر پسند و دقیق با دو نوع پردازنده کامل بوده است. همچنین فضای رقابتی که بین دو کمپانی بزرگ اینتل و amd وجود دارد باعث شده تا نسل پردازنده ها قدرتمند تر و البته کاربردی تر برای کاربران باشد . از این روی خریدار می تواند پیش از خرید خود تمامی موارد و قابلیت های نسل های پردازنده را چک نماید. با ما همراه شوید.

 

از خدمات شعبات اچ پی و ذفاتر فروش میتوان به :

  • مشاوره کاربردی در مورد کاربری لپ تاپ های مختلف.
  • مشاوره تخصصی در مورد انتخاب صحیح با توجه به نوع کاربری .
  • بروزرسانی قیمت دستگاه ها و قطعات.
  • کارشناسی نوین و پیشرفته در تغییر کانفیگ و مشخصات دستگاه منوت به نیاز های جدید مشتری.
  • مشاوره در خصوص نهوه عیب یابی و نگهداری دستگاهها.
  • آموزش کاربردی به کاربران جهت بهینه سازی مصرف دستگاهها.
  • سرویس های دوره ای و ایجاد سوابق و تراکنش های مربوطه در اتوماسیون.
  • و برگزاری کلاس های آموزش فروش و خدمات رسانی.

برای اطلاع از آخرین تحولات اچ پی به صفحه اینستاگرام شرکت اچ پی آبا https://www.instagram.com/hpabacom/ مراجعه کنید.

 

تولید پردازنده های intel با بروز کردن مکانیزم
نسل 3 و 5 پردازنده