َAuthorize Support پشتیبانی مجاز | HP ، مرکز ماشین های اداری و رایانه HPAba. مفتخر است اعلام نماید تجهیز و توسعه بزرگترین مرکز پشتیبانی مجاز HP با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و سرتیفیکیت های مربوطه جهت فروش و خدمات ماشین های اداری و رایانه HP را در تهران راه اندازی و معرفی مینماید.

در این مرکز گروهی از مجرب ترین و کارآزموده ترین تکنسین ها و کارشناسان HP. گردهم آمدند تا در راستای تحقق نیازهای کاربران محصولات اچ پی خدمتگذار مشتریان اچ پی باشند. تکنسین هایی که زیر نظر کارشناسان مجاز و دوره دیده آموزش دیده و بعداز طی دوره های مربوطه از آزمون های HP. سربلند بیرون آمده اند. مهارت و تجارب آنها در آزمون های مختلف اعتبار سنجی شده و کاملا آماده پشتیبانی و خدمات رسانی به کاربران عزیز هستند.

 

 

َAuthorize Support

در این راستا مجوزهای مربوطه نیز اخذ شده و در فوتر سایت برای اطلاع عموم بارگذاری شده است. مجوزهایی که لازمه کار خدمات رسانی برای هر مجموعه مجاز و با اصالت است. این مجوزها نیز پش از طی مراحل اعتبار سنجی و تایید صحت عملکرد شرکت توسط مهم ترین مراکز کشوری در زمینه کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی صادر شده و لازم است که کاربران عزیز جهت مراجعه به مراکز مجاز نسبت به آن آگاهی داشته باشند.

1- نماد اعتماد الکترونیک : Enamad. که توسط مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از اعتبار سنجی و احراز محل فعالیت شرکت و البته احراز مجوزهای فعالیتهای مربوطه جهت تایید کسب و کارهای اینترنتی صادر میشود.

 

 

 

 

نماد اعتماد الکترونیک
َAuthorize Support

 

 

 

 

 

2- نماد ساماندهی مرکز فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی : که صحت و سلامت محتویات رسانه های برخط را بررسی و پس از احراز مصادیق آن مجوز را صادر و قابل پیگیری برای کاربران سایت های اینترنتی در سایت قرار میدهد.

 

 

 

 

نماد ساماندهس وزارت ارشاد

 

 

 

 

 

3- مجوز کشوری اتحادیه کسب و کارهای مجازی : که پس از گذراندن دوره های آموزشی کسب و کار و برگذاری آزمونهای مربوطه و احراز موقعیت کسب و کار اینترنتی اقدام به صدور مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی مینماید.

 

 

 

 

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی | َAuthorize Support

 

 

 

 

 

4- مجوز اتحادیه فن آوران و رایانه استان تهران : مجوزی که بر اساس احراز صحت و سلامت کسب و کارهای فیزیکی و احراز محل و مکان کسب و کار پس از تاییدیه کمیسیون فنی و تاییدیه بازرس اتحادیه مبنی بر تاییدیه اداره اماکن و اداره دارایی و ثبت احوال و ثبت اسناد و احراز موقعیت ملکی و عدم سوء پیشینه صاحب کسب و کار صادر میگردد. جهت فعالیت در حوزه ماشین های اداری و رایانه.

 

 

جواز کسب

5- مجوز اتحادیه دستگاههای مخابراتی که دقیقا مشابه مراحل اتحادیه فن اوران جهت فعالت در حوزه دستگاههای مخابراتی از قبیل تلفن ، سانترال و فاکس صادر میشود.

6- سرتیفیکیت های مربوط به خدمات HP در ارتباط با فعالیت در زمینه انواع چاپگرها ، لپ تاپ ها لوازم جانبی و قطعات مصرفی اچ پی انواع مواد مصرفی و کارتریج های جوهری و لیزری پرینترهای اچ پی که مورد تایید اتحادیه و سبب معرفی شرکت اچ پی آبا بعنوان تعمیرگاه مجاز HP در سال 1392 شد.

لازم به ذکرست طی این مراحل و سربلندی در آزمون های مختلف جهت احراز و تایید اصالت و صحت HPAba. پس از گذشت قریب به 10. سال از سال 1391. تا سال 1401. به طول انجامید و در این مدت تنها عاملی که مشوق و پشتیبان ما در این راه بود شما عزیزان بودید کاربران وفاداری که همواره در تمامی مراحل همراه و حمایت کننده اچ پی آبا در این مسیر بودند.| َAuthorize Support.