مشخصات پرینتر 452 | اچ پی مرکزی در این پست قصد داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین پرینتر های حال حاضر اچ پی در زمینه لیزری ها با شما کاربران عزیز بحث و گفتگو کنیم. همچنین در این پست لازم به ذکر است که علاوه بر گفتگو های متنوع در ارتباط با اینتر به مشخصات فنی و نوع ضمانت نامه دستگاه اشاره های کاملی خواهیم داشت. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی‌رسمی مفتخر اند تا یاری رسان شما کاربران عزیز باشند.

 

 

مشخصات پرینتر

همانطور که می‌دانید امروز تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات پرینتر لیزری محبوب hp یعنی همان 452 اطلاعاتی را خدمت شما کاربران عزیز ارائه کنیم. ابتدای این پست باید اشاره کنیم که پرینتر اچ پی HP laserJet pro M452 در دسته پرینتر های لیزری رنگی پر قدرت اچ پی بوده و سطح استفاده ی آن مناسب مراکز اداری ، ارگان ها و دفاتر بزرگ می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

 

مشخصات پرینتر
مشخصات پرینتر

 

 

عموما پرینتر های اداری همچون لیزرجت 452 دستگاه های پر تحرک و پر مصرفی هستند. شما می توانید با استفاده از این پرینتر های تک کاره ی 452 سرعت عملکرد دفاترتان را به حداکثر رسانده و با خیالی راحت اسنادتان را به چاپ برسانید. همچنین در نظر داشته باشید که در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی می توانید تمامی دستگاه ها را با گارنتی شرکتی و کارتریج اورجینال محصول دریافت  نمایید. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی واحد خدمات تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی در خدمت شما کاربران عزیز هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولاتی چون پرینتر HP M435NW بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

بررسی مزایا و معایب HP 452

مطمئنا تمامی پرینتر های اچ پی دارای مشخصه های خوب و بد می باشند. در ارتباط با پرینتر لیزری رنگی اچ پی سری 452 باید اضافه کنیم که این دستگاه همانند سایر چاپگر ها در دسته ی ماشین های اداری و رایانه ایی قرار گرفته است. شما می توانید برای بررسی مزایا و معایب این پرینتر قدرتمند در ادامه با ما همراه باشید. پرینتر لیزری سری 452 اچ پی در دسته پرینتر های تک کاره ی لیزری رنگی هستند که توانایی بسیار بالایی را در حوزه ی چاپ به شما رائه می کنند.در ارتباط با مزایای این دستگاه باید اضافه کنیم که چاپگر 452 اچ پی ، توانایی بسیار بالایی در چاپ دارد. همچنین 452 خدمات بسیار بالایی در زمینه ی خروجی اسناد به صورت فول کیفیت به شما کاربران عزیز ارائه  دهد. در ارتباط با معایب این دستگاه می توان به وزن بالا دستگاه اشاره کرد . در ادامه با همراه باشید تا بتوانیم با بررسی دقیق تر این دستگاه ، چاپگر 452 رنگی را بیشتر بشناسیم.

 

 

بررسی مزایا و معایب HP 452
مشخصات پرینتر

 

مشخصات فنی پرینتر اچ پی 452

بخش مشخصات فنی پرینتر های اچ پی را می توان به عنوان جذاب ترین فیلد معرفی پرینتر های اچ پی معرفی کرد. در ارتباط با پرینتر تک کاره ی اچ پی سری 452 باید بگویم که این دستگاه از قابلیت های جذابی برخور دار می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. ابتدا به سرعت این پرینتر اشاره میکنیم. در نظر داشته باشید که سرعت پردازنده ی پرینتر های اچ پی اولین مشخصه ایست که کاربران به آن توجه می کنند. پرینتر لیزری رنگی اچ پی سری 452 توان کاری چاپ 50000 برگ به صورت ماهانه را دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر لیزری دست دوم HP با ما همراه شوید.

 

 

مشخصات فنی پرینتر اچ پی 452
مشخصات پرینتر

 

 

رزولوشن چاپ این دستگاه در مشخصات پرینتر همانند سایر دستگاه های هم رده ی خود بسیار بالا و شفاف می باشد. در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری رنگی اچ پی 452 در دسته پرینتر هایست که توانایی چاپ تا 600*600 نقطه در اینچ را دارد. همچنین پرینتر لیزری رنگی اچ پی 452 از سری پرینتر هایست که از کارتریج لیزری رنگی سری HP 410A پشتیبانی می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با این تونر های رنگی اطلاعات بیشتر را خدمت شما کاربران گرامی بدهیم.

فروش و خدمات پس از فروش  لیزرجت 452

یکی از مهمترین خدماتی که هر نمایندگی رسمی موظف به انجام آن می باشد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد تا بهترین خدمات را در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی را خدمت شما کاربران عزیز را ارائه می کند. همچنین شما می توانید با ارتباط با بخش پشتیبانی ما در اتوماسیون اچ پی تمامی اطلاعات مورد نظر خودتان را در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش کسب نمایید. با ما در ارتباط باشید.

 

فروش و خدمات پس از فروش  لیزرجت 452
مشخصات پرینتر

 

ضمانت نامه ی اچ پی HP 452

ضمانت نامه ی پرینتر های اچ پی در ایران به صورت های متفاوتی می باشند. بسیاری از این گارانتی ها به صورت غیر متفرقه به کاربران ضمانت نامه را ارائه می کنند. که هیچ کدام مورد تایید نمایندگی رسمی نمی باشد. همچنین پیشنهاد می شود که اصلا از این دستگاه ها استفاده نکنید. در مشخصات پرینتر درون بروشور اصلی دستگاه به مواردی مثل توان چاپ پرینتر در ماه و تعداد چاپ کارتریج برای برآورد صحیح از تعداد کاربری روزانه و ماهانه دقت کنید. برای تشخیص اصالت در مشخصات پرینتر به کارتریج استارتر یا دبل در نسخه های موجود و هولوگرام تونرهای یدک و پک شرکتی دستگاه میتوان توجه کرد.

 

 

ضمانت نامه ی اچ پی HP 452
مشخصات پرینتر

 

 

توجه داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید برای بهرمندی از خدمات فروش و پس از فروش متمایز اچ پی و ضمانت نامه ی شرکتی ، با کارشناسان ما در بخش فروشگاهی در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما به سکشن تعمیرات پرینتر در صفحه اصلی تیکت بزنید | در نمایندگی رسمی اچ پی با ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از مشخصات پرینتر ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

کارتریج پرینتر لیزری اچ پی 452

کارتریج های پرینتر را می توان به عنوان مهمترین قطعه مصرفی در چاپگر های لیزری و جوهرافشان اچ پی معرفی کرد زیرا که این دستگاه ها بدون تونر مخصوص به خود غیر قابل استفاده می باشند. همچنین کارتریج لیزری کیت رنگی پرینتر 452 ، تونر 410A می باشد. شما می توانید برای سفارش این کیت با کارشناس های ما همراه شوید.کارتریج لیزری رنگی اچ پی HP 410A دارای چهار رنگ مشکی ، زرد ، آبی و قرمز می باشد. که در پرینتر 452 جای می گیرد . کارتریج مشکی 410 توانایی چاپ 2500 برگ A4 و کارتریج 410A رنگی توانایی چاپ 2300 برگ A4 را به شما کاربران عزیز می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.