پرینترهای خوبی نیستند ، ما در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط. با پرینتر های رده پایین و نا مناسب کمپانی اچ پی از نگاه مصرف کنندگان. بررسی های لازم را انجام داده و سپس در ارتباط با نحوه ی کارایی و قطعات این دستگاه ها اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید. در نظر داشته باشید که کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تلاش اند تا بتوانند خدمات خود را به صورت شرکتی به طور ویژه به کاربران ارائه دهند. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

پرینترهای خوبی نیستند

همانطور که بار ها گفته شد . اچ‌پی از سری کمپانی های محبوب در زمینه ی طراحی و تولید ماشین های اداری و رایانه ای می باشد. خدمات و نحوه ی عملکرد صحیح این کمپانی همواره برای بسیاری از افراد قابل تحسین و تمجید می باشد. کمپانی اچ پی در راستای خرید و فروش قطعات و لوازم اداری و رایانه ای همواره تلاش های زیادی را در عرصه ی چاپ و رایانه انجام می دهد . در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر خود در زمینه ی فروشگاهی اچ‌پی با کارشناسان ما همراه شوید‌.

 

پرینترهای خوبی نیستند
پرینترهای خوبی نیستند

 

تا به امروز تیم تخصصی اچ پی در ارتباط با مزایای پرینتر های اچ پی و خدمات شرکتی مناسب این کمپانی بود. لازم به ذکر است که کارشناسان ما در تیم تخصصی اچ پی در ارتباط با نحوه ی عملکرد و کیفیت پرینتر های ضعیف و کم فروش کمپانی اچ پی بررسی های را در نمایندگی مرکزی تنظیم نموده. همچنین در تلاش است تا با ارائه خدمات خود به صورت شرکتی با کمک کارشناسان سطح اطلاعات کاربران را در این زمینه افرایش دهد و همچنین خدمات متناسب تری را به کاربران در بخش مرکزی اطلاع نماید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

HP 211D و HP 211DW

در تیتر بالا در نام یک مدل .از پرینتر های اچ پی با دو قابلیت D و DW دیده می شود. در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی و نحوه ی عملکرد این دستگاه ها بهرمند شوید. با ما در ادامه همراه باشید. ابتدای موضوع اولین گزینه ایی که به فکر کاربران خطور می کند . نوع ، مدل و تکنولوژی چاپ این دستگاه می باشد. در ارتباط با مشخصات این دستگاه لازم است بدانید که 211 یک چاپگر لیزری سیاه و سفید تک کاره می‌باشد.

که توسط مهندسین. اچ‌پی به طراحی و به بازار عرضه شده است. تا به این جای کار همه ی موارد یک چاپگر معمولی را درون مشخصات این چاپگر می‌بینیم .  اما در ادامه با ما همراه شوید تا در ارتباط زاویه های نهان این کارتریج اطلاعات بیشتری را در اختیار شما کاربران ارائه دهیم.

 

HP 211D و HP 21DW
پرینتر ها

 

لازم به ذکر است که موارد زیادی از منبع مشخصات و عملکرد پرینتر های اچ پی مورد بررسی و مقایسه ی کاربران قرار می گیرد. به طور مثال می توانیم به نحوه ی چاپ، رزولوشن دقیق کیفیت اسناد ، سرعت و از همه مهمتر قطعات مصرفی و کاری اشاره کنیم.

که متاسفانه این دستگاه با امکانات خود در ایران مورد تایید. و استقبال کاربران قرار گرفته نشد . از این رو بیشتر افراد این دستگاه را به عنوان خریدی نا مناسب به حساب می آورند. در ادامه با ما همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت اسکنر های اداری و خانگی  بروی لینک قرار گرفته وارد شوید .

 

مشخصات فنی سری HP 211

همانطور که گفته شد پرینتر 211 از سری پرینتر های لیزری مشکی تک‌ کاره با قابلیت چاپ تک رنگ  اچ پی می باشد. که با توجه به قابلیت های سری این دستگاه ها امکانات متنوعی را به کاربران ارائه می دهند.

به طور مثال پرینتر لیزری 211d توانایی چاپ اسناد به صورت دورو با دابلکس را در دسترس کاربران قرار می دهد. از طرفی دیگر پرینتر لیزری 211DW علاوه بر چاپ به صورت دابلکس توانایی ارتباط به صورت وایرلس را به کاربران ارائه می دهد. از این رو شما می توانید به راحتی از طریق امکانات این دستگاه ها اسنادتان را به چاپ برسانید.

 

مشخصات فنی سری HP 211
پرینترهای خوبی نیستند

 

اگر بخواهیم به صورت مستقیم به مشخصات این دستگاه اشاره کنیم . باید بگویم که اچ‌پی 211 پرینتر لیزری تک کاره اچ پی می باشد که توانایی متوسطی در زمینه ی ارائه ی اسناد به کاربران ارائه دهد.

ورودی کاغذ این دستگاه به طور. استاندارد 150 برگ اندازه گیری شده است . همچنین در نظر داشته باشید که نوع کاربری این دستگاه به صورت خانگی. اداری توسط کمپانی اچ پی محاسبه شده است. حجم چاپ این دستگاه 1100 برگ A4 می باشد که توانایی کمی در چاپ می باشد.

 

کارتریج پرینتر اچ‌پی HP 211 | پرینترهای خوبی نیستند

یکی از دلایل اصلی نسبت به فروش ناموفق این سری از پرینتر های اچ‌ پی مربوط به قطعات مصرفی نامناسب این دستگاه می شود . کارتریج تونر 134A از سری قطعات مصرفی مربوط به این دستگاه می باشد که با توجه به نوع دستگاه توانایی چاپ بین 1000 تا 1500 برگ را به کاربران می دهد.

اما علیرغم کارکرد ضعیف این کارتریج ، متاسفانه قطعات مصرفی این سری به بازار عرضه نشده. همین موضوع باعث می شود. تا کاربران در نوع و شکل استفاده از این دستگاه به ایرادات جدی برخورد کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در مرکز تهران تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما در بخش فروشگاهی مفتخراند تا در زمینه ی معرفی و فروش محصولات اداری و رایانه ای اچ پی همراه شما کاربران گرامی باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ایراد اسکنر چندکاره های اچ پی بروی لینک کلیک کنید.

 

کارتریج پرینتر اچ‌پی HP 211
پرینترهای خوبی نیستند