اچ پی 551n تک کاره رنگی | اگر به دنبال خرید یک چاپگر با کیفیت ، پردازش و عملکرد خوب هستید. می توانید بروی ویژگی های HP551 enterprise حساب ویژه ای باز کنید. نوع طراحی و پلتفرم سازنده ی این دستگاه به ما این امکان را می دهد. تا از ویژگی های این سری از چاپگر های اچ پی در محیط های اداری – سازمانی و … به خوبی بهرهمند شویم. پرینتر HP 551 تک کاره ی رنگی اچ پی توانایی سرعت بخشیدن به کسب و کار و رساندن کاربران. به اهداف چاپ خود را به خوبی دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سری HP 551N Enterprise با کارشناسان. ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

تصویر مرتبط با اچ پی 551n تک کاره رنگی - hp551n

 

اچ پی لیزر جت سری 551 از سری چاپگر های نسل 500 کمپانی اچ پی می باشند. طبق پیشنهاد خود کمپانی این دستگاه ها نوع کاربری اداری سنگین و سازمانی دارند و گزینه ی مناسبی برای استفاده ی خانگی نمی باشند. به طور کلی کار و راه اندازی با این دستگاه بسیار آسان و بدون هیچ دشواری می باشد. همچنین HP 551 این قابلیت را به شما می دهد. تا نسبت به دستگاه های رقیب و هم رده ، حجم بیشتری از چاپ را داشته باشید. سرعت و مهارت بالای این دستگاه در چاپ اسناد رنگی باعث شده. تا خیلی زود مورد استقبال کاربران در زمینه ی ماشین های اداری سنگین قرار بگیرد. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه دارای یک نمایشگر 4 خطی می باشد. با توجه به همین موضوع شما می توانید تمامی هشدار های مربوط به دستگاه را مشاهده نمایید.

 

اچ پی 551n

اچ پی 551 همواره به خصوصیاتی چون پردازنده و سرعت قدرتمند خود در بازار ماشین های اداری و چاپگر ها معروف می باشد. راه های کاربردی این دستگاه همانند چاپ از طریق دیوایس های خارجی ، چاپ از طریق E و Air پرینت باعث شده. تا ارزش این دستگاه نسبت به رقیبان خود در رده بندی و سبد خرید کاربران بسیار بالاتر باشد. با استفاده از Air-print و E-print تجربه ی چاپ و مدیریت دستگاه را بدون اتصال هیچگونه کابل از راه دور داشته باشید.

چاپ دقیق و استاندارد این دستگاه در دقیقه به تعداد 33 برگ می رسد. ظرفیت ورودی کاغذ این سری از چاپگر های اچ پی بین 650 تا 750 برگ A4 می باشد. از این رو شما کاربران گرامی به راحتی می توانید. با یکبار شارژ کردن سینی ، تا مدت ها از کاغذ های قرار گرفته در بخش ورودی استفاده کنید.  همچنین کمپانی اچ پی تعداد استاندارد 75000 برگ A4 را به عنوان توانایی چاپ HP 551 Enterprise ثبت نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینترهای حرفه ای اداری با ما همراه شوید.

 

اچ پی 551n

 

نمایندگی HP

در ارتباط با مشخصات ظاهری این دستگاه باید اضافه کنیم که HP 551 به طور کلی دارای یک ظاهر حرفه ای و اداری می باشد . وزن این دستگاه با احتساب کارتریج های درون آن بین 24 تا 25 کیلوگرم می باشد. با توجه به وزن تقریبا زیاد این چاپگر به عنوان یک پرینتر رومیزی ، لازم است تا دستگاه را در فضا های مستحکم قرار دهیم. تریم سه رنگ این دستگاه ( سفید ، مشکی و آبی ) جلوه ی بسیار زیبایی به دستگاه HP 551 داده است. با توجه به درگاه USB این دستگاه ، شما می توانید از طریق حافظه های خارجی نیز ، اسنادتان را به چاپ برسانید. به طور کلی طراحی هوشمندانه ی این دستگاه با استفاده از متریال و قطعات مناسب حس خوبی را به کاربران منتقل می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های سازمانی در نمایندگی HP وارد صفحه ی قرار گرفته شوید.

 

کارتریج HP 551

کارتریج در پرینتر های لیزری رنگی به عنوان یکی از مهمترین قطعات به حساب می آیند. به طور کلی چاپگر های لیزری رنگی از چهار کارتریج در رنگ های مشکی ، آبی ، زرد و قرمز استفاده می کنند. هر سری از پرینتر های اچ پی دارای یک کارتریج با نام ، کد فنی و عملکرد مجزا نسبت به سایر چاپگر ها  می باشند. اچ پی  HP 551 enterprise از سری چاپگر های HP 507A استفاده می کنند. دلیل سازگاری این دستگاه با این دسته از کارتریج ها ، توانایی بالای چاپ ، ترکیب رنگ و سرعت HP 507A می باشد. در نظر داشته باشید که کارتریج HP 507A در دسته بندی CE400A ، CE401A ، CE402A و CE403A به بازار عرضه می شوند. طبق استاندارد های ارائه شده توسط کمپانی اچ پی.  HP 507A توانایی چاپ 6000 برگ را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP در ارتباط باشید.

 

اچ پی 551nکارتریج HP 551

 

سوالات کاربران در واحد فنی | اچ پی 551n

امکان تعویض یا تعمیر ترنفرکیت اچ پی 551n در محل ؟ خیر / امکان تعویض یا تعمیر فیوزینگ اچ پی 551n ؟ خیر / امکان رفع ایرادات نرم افزاری و تنظیمات در انی دسک برای اچ پی 551n ؟ بله / امکان شارژ کارتریجهای اچ پی 551n در محل ؟ خیر / امکان ارسال قطعات اچ پی 551n به شهرستان ؟ بله / ایجاد فایل اتوماسیون برای اچ پی 551n برای رصد تعمیرات تحت وب در تمام ایران ؟ بله /  استفاده از کاغذ های لیبل دار برای اچ پی 551n ؟ خیر / استفاده از کاغذهای 230 گرم و 250 گرم برای اچ پی 551n ؟ خیر