پرینتر 1215 لیزری رنگی اچ پی | در این بخش شاهد چاپگری با سرعت بالا ، نوع کاربری اداری – سازمانی و تکنولوژی چاپ رنگی می باشیم. بسیاری از کاربران برای پیشبرد اهداف خود در حوزه ی کسب و کار ، نیازمند تهیه و خرید چاپگری قدرتمند و با سرعت بالا می باشند. کمپانی اچ پی به عنوان یکی از تخصصی ترین برند ها در زمینه ی ساخت چاپگر های لیزری ، مدلهای بسیاری را طراحی و به بازار عرضه نموده است که کاربران می توانند از این نوع دستگاه ها در زمینه ی کسب و کار خود بهره ببرند. از سوی دیگر سری پرینتر های HP 1215 می تواند گزینه ی مناسب و مطمئنی برای شما کاربران به حساب بی آید. پرینتر های HP 1215 با قابلیت چاپ لیزری رنگی این امکان را به شما می دهد تا اسنادتان را در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید.

 

پرینتر 1215

چاپگر 1215 ، یکی از محبوب ترین چاپگر های حال حاضر اچ پی با قابلیت چاپ لیزری رنگی می باشد. همانطور که می دانید سالیان زیادی از طراحی و ساخت HP 1215 گذشته است. اما این دستگاه همچنان به دلیل کیفیت بالا و سرعت مناسب در تیر راس خرید کاربران اداری و سازمانی قرار دارد. همچنین دلیل موجه دیگری در ارتباط با محبوبیت بالای این دستگاه قطعات جانبی مناسب ( در صورت نیاز به سرویس و تعمیر ) و قطعات مصرفی با کیفیت و اقتصادی در بازار می باشد.

علی رغم علاقه ی بالای کاربران در جهت خرید این دستگاه مربوط به کیفیت ساخت مناسب این دستگاه می باشد. مشخصات فنی و ظاهری همواره از سری موارد مهم و قابل اهمیت نمایندگی به حساب می آید. در همین راستا شما می توانید در ادامه با مشاهده ی مشخصات فنی و ظاهری HP LaserJet color M1215 اطلاعات بیشتری در ارتباط با این محصول کسب نمایید.

HP laserJet Color M1215 ، این دستگاه به عنوان یکی از پر فروش ترین پرینتر های لیزری رنگی HP می باشد کارتریج سازگار با این دستگاه HP 128A در چهار رنگ می باشد. لیزر جت رنگی M1215 از سری چاپگر های لیزری تک کاره با قابلیت چاپ 12 برگ در دقیقه می باشد. در همین راستا شما می توانید از این محصول در مراکز نیازمند چاپ در تعداد بالا نیز استفاده نمایید. ابعاد 254*453*400 میلی متری ، این دستگاه اچ پی را در دسته چاپگر های رومیزی قرار داده است. وزن این دستگاه همواره با احتساب چهار کارتریج خود 18 تا 20 کیلوگرم محاسبه شده است. به طور معمول و استاندارد HP 1215 قابلیت چاپ 30000 برگ را به کاربران خود به صورت ماهانه ارائه می دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینترهای حرفه ای اداری با ما در ادامه همراه شوید.

 

 

پرینتر 1215

 

 

تک کاره رنگی

هر یک از چاپگر های اچ پی با توجه به قابلیت های خود در دسته بندی پرینتر ها قرار می گیرند. HP 1215 لیزری رنگی با قابلیت چاپ در دسته پرینتر های تک کاره قرار گرفته است. ظرفیت سینی این دستگاه 150 تا 200 برگ A4 می باشد. همچنین از سری معایب این دستگاه می توان به عدم وجود ADF ( ظرفیت تغذیه اتوماتیک )  و قابلیت چاپ دورو اسناد اشاره نمود. سایر کاغذ مورد مصرف این دستگاه همواره همانند چاپگر های استاندارد HP در ابعاد A4 ، A5 ، B4 ، B5 و A6 می باشد. این دستگاه از نظر طراحی ظاهری دارای مشخصه و  قابلیت های ویژه ای نبوده و به عنوان یک دستگاه لیزری پر کار و ساده با یک تریم رنگی سفید و مشکی طراحی و روانه ی بازار شده است.

 

تک کاره رنگی

 

کارتریج HP 125A

مطمئنا اگر شما هم از کاربران و مصرف کنندگان چاپگر های اچ پی باشید. اهمیت بالای کارتریج را درون این دستگاه ها می داندی. کارتریج ها به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی به حساب می آیند. HP 1215 جهت چاپ اسناد و دستورات کاربران سازگار با سری HP 125A می باشد. این کارتریج با استاندارد چاپ تا 2000 برگ برای رنگ مشکی و 1300 برگ برای رنگی ها ، جز دسته بندی کارتریج های محبوب و مناسب پرینتر های اچ پی به حساب می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مرکز تعمیرات پرینتر های لیزری رنگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

 

 

کارتریج HP 125A

برای پرینتر 1215 در اچ پی آبا سفارش دهید | ترنسفرکیت پرینتر 1215/هیتر فیوزینگ پرینتر 1215/فیلم فیوزینگ پرینتر 1215/برد DC پرینتر 1215/شارژ کیت کامل پرینتر 1215/چیپ کارتریج پرینتر 1215