پرینتر HP M435NW | پرینتر لیزری مشکی A3 اچ پی . در این پست تصمیم گرفتیم تا در رابطه با یکی از برترین پرینتر های لیزری اچ پی یعنی HP435 NW ، با شما دوست داران این برند کمی بحث و گفت و گو کنیم. در نظر داشته باشید که پرینتر اچ پی 435 در دسته ی چاپگر های پیج واید قرار گرفته است . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما در بخش ، فروش و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی می باشند.

 

پرینتر HP M435NW

 

همانطور که می دانید برند اچ پی یکی از معرف ترین و با سابقه ترین برند ها در زمینه ی ساخت ماشین های اداری و رایانه ایی می باشد. همین دلیل باعث شده تا همیشه نگاهی تخصصی تر نسبت به این ابزارآلات چاپی داشته باشد. همواره ، پرینتر ها با هر نوع ، کاربری ، جز ابزار های مهم به حساب می آیند که حتما باید از آنها استفاده نمود.

 

پرینتر HP M435NW
پرینتر HP M435NW

 

ما امروز تصمیم گرفتیم تا با پرینتر HP M435NW کمی بیشتر از پیش آشنا شویم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید. برای بررسی بیشتر این پرینتر ، برای شروع ، از نام آن آغاز به کار می نماییم. اچ پی 435 ، این سری از پرینتر های اچ پی در دسته ی نسل چهارم قرار می گیرند. همچنین عبارت A3، در این پرینتر ها به منظور توانایی این پرینتر نسبت به چاپ اسناد در قالب برگه  A3 می باشد.

 

واحد فروش پرینتر HP 435 NW

واژه ی NW در این دستگاه ، نشان دهنده ی قابلیت نت ورک و وایرلس پرینتر HP M435NW می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر های لیزری اچ پی 435 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. شما می توانید با استفاده از قابلیت نت ورک و وایرلس ، اسناد خود را از طریق وای فای سیستم خود چاپ نمایید.

 

واحد فروش پرینتر HP 435 NW
پرینتر HP M435NW

 

پرینتر لیزری اچ پی HP 435nw  در دسته ی پرینتر های سه کاره ی اچ پی قرار گرفته است. نسل چهارم پرینتر لیزری ما دارای قابلیت ، پرینت ، اسکن و کپی می باشد. شما می توانید با استفاده از این پرینتر لیزری ، علاوه بر پرینت سایر کار های ادای خود را انجام دهید. تنها قابلیتی که در این دستگاه ساپورت نمی شود، توانایی اراسال و دریافت فکس می باشد. از همین رو اگر به دنبال پرینتری لیزری با قابلیت ، پرینت، کپی و اسکن می باشید. پیشنهاد ما به شما لیزر جت اچ پی پرینتر HP M435NW می باشد.

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری HP 435

HP M435 nw در دسته ی پرینتر های پر قدرت و پر سرعت اچ پی قرار گرفته است . که طرفداران بسیاری در صنعت چاپ و چاپگر ها دارد. همچنین تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت لیزری مشکی می باشد. همچنین شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک پرینتر رومیزی مورد استفاده در ارگان ها و شرکت خود استفاده نمایید. از نظر ظاهری پرینتر HP M435NW  ، دارای طرحی ساده ، اما قابلیت های بیشمار می باشد. که می تواند شما را در انجام تمامی موارد چاپ اغمم از پرینت ، کپی و اسکن یاری کند. همچنین از سری قابلیت های محبوب پرینتر لیزری مشکی اچ پی HP 435 nw ، توانایی چاپ از طریق Airprint و E-print می باشد.

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری HP 435 
پرینتر HP M435NW

 

سینی کاغذی HP 435 nw توانایی نگهداری 500 برگ A4 را دارد. همچنین علاوه بر چاپ بروی کاغذ A4 ، 435 nw توانایی چاپ بروی کاغذ A3 ، A5 ، B5 و … را دارد. همچنین پرینتر لیزری مشکی اچ پی M435 NW جز پرینتر های سنگین این برند به حساب می آید. وزن خالص این پرینتر با احتساب کارتریج تقریبا حدود 23 کیلوگرم می باشد.

 

کیفیت پرینتر لیزری مشکی HP A3

یکی از اصلی ترین ویژگی پرینتر های لیزری مشکی ، کیفیت خروجی و سرعت چاپ آنها می باشد. همانطور که می دانید کیفیت چاپگر ها را با واحدی به نام dpi می سنجند. در رابطه با این پرینتر باید اضافه کنیم که پرینتر لیزری مشکی اچ پی 435nw کیفیت خروجی 1200*1200 DPI را دارد. این نونه از کیفیت به شما کمک می کند تا اسناد خود را با بالاترین کیفیت ممکن چاپ نمایید. نحوه ی راه اندازی وایرلس پرینتر HP 435 برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

کیفیت پرینتر لیزری مشکی HP A3
پرینتر HP M435NW

 

همچنین در بخش سرعت  پرینتر HP M435NW  توانایی چاپ 30 برگ در دقیقه و حداکثر 35000 برگ در ماه را دارد. توجه داشته باشید که ، استفاده از توان بیش از حد دستگاه باعث می شود تا ، پرینتر در انجام کار های روزمره دچار ایراد شود. پیشنهاد می شود اگر ، تعداد مد نظر پرینت شما از حداکثر توان این پرینتر اچ پی بیشتر می باشد. به سراغ پرینتر های لیزری پر قدرت تری که زیر مجموعه ی این برند هستند. بروید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید که بدون صرف هیچ هزینه ایی می توانید در رابطه با خرید و خدمات پرینتر های اچ پی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پرینتر HP تماس حاصل فرمایید.

 

کارتریج پرینتر لیزری HP 435

یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی در پرینتر های اچ پی ، کارتریج می باشد. توجه داشته باشید که اهمیت کارتریج ها برای پرینتر لیزری مشکی اچ پی بسیار مهم می باشد. کارتریج پرینتر لیزری مشکی پرینتر HP M435NW  ، تونر 93A می باشد. کارتریج HP 93A از سری کارتریج های با کیفیت با توانایی بالایی در چاپ به حساب می آید . اگر بخواهیم با این کارتریج بیشتر آشنا شویم باید بگویم که HP 93A توانایی چاپ 12000 در هر دوره ی مصرف را دارد. همچنین کارتریج 93A به کد فنی CZ192A نیز شناخته می شود. چگونه می توان خطای کارتریج HP را رفع نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و یا شارژ کارتریج HP 93A با کارشناسان ما در تماس باشید.