الایت بوک 1040 اچ پی G9 | در این بخش شاهد بررسی و مشاهده ی یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین سری های الایت بوک اچ پی هستیم. 1040 از سوی کمپانی اچ پی با طراحی بی نظیر ، کیفیت ساخت بی نقص و عملکرد پردازنده ی باورنکردنی طراحی و به بازار عرضه شده است. نوع کاربری این دستگاه عمدتا به صورت تجاری بوده و به دلیل امکانات و قابلیت های آن خیلی مورد پسند مدیران و صاحبین شغل قرار گرفته ست. به هر حال ما در این بخش تصمیم داریم تا با بررسی کلی HP 1040 اطلاعاتی را در ارتباط با عملکرد آن بدست آوریم . از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید .

 

در این صفحه از google به دسته بندی نتایج سرچ اختصاصی از دیگر شاخه های لپتاپ دسترسی خواهید داشت.

 

الایت بوک 1040

اچ پی الایت بوک 1040 از سری لپ تاپ های  14 اینچی کمپانی اچ پی می باشد. به طور کلی این سری از لپ تاپ های اچ پی به  EliteBook x360 1040 G9 2-in-1  معروف و محبوب می باشند. دلیل آن هم مربوط به قابلیت چرخش آزاد و جدا شدن کیبورد از نمایشگر می باشد. HP 1040 G9 برای سبک های کاری مهیج ، متحرک و پیچیده طراحی شده است . همانطور که گفته شد 1040 از سوی کمپانی اچ پی به عنوان یک لپ تاپ تجاری ساخته شده است . از این رو از این دستگاه در محیط های تجاری ، سازمانی ، اداری و … استفاده می شود.

اما یکی از مهمترین دلایل مربوط به تجاری بودن این دستگاه بر می گردد. به امکانات امنیتی و پوشش مناسب این دستگاه در بخش اسناد و داده. شما می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای از سری امکانات این دستگاه در ایمن ترین فضای ممکن استفاده کنید. HP 1040 با لولای 360 درجه ، این امکان را به شما می دهد تا حالت‌های راه‌اندازی مختلف، را از جمله حالت معمولی لپ‌تاپ، حالت ایستاده با صفحه‌کلید، تا شده، حالت تبلت و تخت و … تجربه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

 

 

الایت بوک 1040

 

نمایندگی لپتاپ HP

HP 1040 دارای پردازنده Intel Core i5-1245U 10-Core  نسل دوازدهم می باشد. که به شما امکان می دهد چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنید. و از قابلیت پنجره های چندکاره ی این دستگاه نهایت استفاده را ببرید . همچنین می توانید بدون هیچ محدودیتی در فضا های کاری دلخواه خود سیر کنید و از سرعت و کیفیت پردازش 1040 لذت کافی را ببرید. در ارتباط با سایر مشخصات این لپ تاپ می توانیم به  16 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز  اشاره کنیم . که البته همین مشخصات به ما این اطمینان را می دهد. تا با سرعت و کاملا روان به داده های خود دسترسی داشته باشیم.  البته برای افرادی که نیاز به ارتقای این دستگاه دارند باید بی افزاییم که شما می توانید. بدون هیچ محدودیتی این دستگاه را ارتقا داده و از قابلیت های آن بهره مند شوید.

 

 

نمایندگی لپتاپ HP

 

سایر مشخصات الایت بوک 1040

صفحه نمایش  این دستگاه از سری نمایشگر 14 اینچی ضد تابش دارای رزولوشن اصلی 1920 x 1200 Full-HP می باشد. که گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe وضوح تصویر بی نظیری را به کاربران ارائه می دهد. با استفاده از خروجی HDMI 2.0 و همچنین Thunderbolt 4 که از DisplayPort 1.4 پشتیبانی می کند، ویدیو را به مانیتور ، تلویزیون و … خود انتقال دهید و از پوشش مناسبی برای استفاده ی روزمره ی خود استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نسل 7 لپتاپ ها در نمایندگی اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

سایر مشخصات الایت بوک 1040

 

برای کمک به جلوگیری از مشاهده زاویه جانبی از دید سایر افراد، اچ پی از نمایشگر دارای حریم خصوصی Sure View استفاده نموده است. که به خودی خود یک مزیت در این سری به حساب می آید.اما این فناوری چگونه عمل می کند؟ این فناوری هنگامی که افراد از زاوایای غیر مستقیم به صفحه نمایش نگاه می کنند. پوشش بازتابنده مسی و تیره ایجاد می‌کند و تصویر ، اطلاعات یا هر آنچه که شما در لپ تاپ خود دارید. را برای افراد به صورت غیرقابل خواندن و مشاهده نشان می‌دهد.

 

حافظه ی HP 1040 G9

لپ تاپ سری 1040 برای ذخیره سازی فایل های شما، از یک هارد SSD 256 گیگابایتی استفاده می نماید . که  دسترسی سریع تری را نسبت به سایر هارد ها به داده های شما ارائه می دهد. اگر می‌خواهید درایور های ذخیره‌سازی خارجی یا سایر لوازم جانبی اضافه کنید. EliteBook 1040 G9 دارای دو درگاه Thunderbolt 4 با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه می باشد.  همچنین این لپ تاپ از سری لپ ناپ های الایت بوک دارای دو درگاه USB 3.2 نسل یک نوع A با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و دریافت خدمات HP 1040. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارتقا و تعویض قطعات لپ تاپ های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

حافظه ی HP 1040 G9