لپتاپ 15ZEU000 انوی HP | در این بخش قصد داریم تا شما را با یک سری است لپ تاپ های دسته انوی اچ پی آشنا نماییم که پس از معرفی و به بازار به طور عجیبی مورد استقبال کاربران قرار گرفتند. وزیر پیشنهاد شود اگر به دنبال یک لپ تاپ روزمره انوی می باشید. می توانید بدون هیچ دغدغه ای از توضیحات این سری از لپ تاپ های ENVY نهایت بهره را ببرید.

 

لپتاپ 15ZEU000

در ابتدا هنگامی که با این دستگاه رو به رو می شوید. ظرافت آن به شدت برای شما جالب و چشم نواز می باشد. این سری از لپ تاپ های اچ پی توسط کمپانی قابلیت 360 درجه را به همراه با تاچ اسکرین روان به کاربران ارائه می دهد. از این رو شما می توانید علاوه بر خصوصیات یک لپ تاپ‌ از بخش تبلت این دستگاه نیز نهایت استفاده را ببرید. اچ پی با همکاری که با ماکروسافت دارد این دستگاه را به صورت اوریجینال با ویندوز 11 به بازتر عرضه می نماید. اما با توجه به قابلیت کاستوم این دستگاه شما می توانید تمامی بخش های این لپ تاپ را به صورت تخصصی به شکل دلخواه خود در بیاورید.

 

لپتاپ 15ZEU000
لپتاپ 15ZEU000

 

سبکی این دستگاه در وهله ی اول به شدت به چشم می آید. این موضوع باعث می شود تا ما بتوانیم در صورت نیاز از این دستگاه در محل و فضای کاری متفاوتی استفاده کنیم. پردازنده ی سریع این دستگاه باعث می شود که به هیچ عنوان احساس کمبود و ضعفی در این دستگاه مشاهده نشده و متقابلاً با بهرمندی از پردازنده ی Ryzen شما نهایت سرعت را در اختیار داشته باشید . سری گرافیک استفاده شده در این دستگاه‌ ADM بوده و همین موضوع باعث می شود تا ما قدرت عملکرد بالای در سری 15ZEU000 داشته باشیم. جهت مشاهده ی لپ تاپ های اچ پی انوی HP envy وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

HP Top security

یکی از اصلی ترین سری انوی 15ZEU000 حفظ امنیت و مستحکمی این دستگاه می باشد. با توجه به عملکرد و غیر قابل نفوذ بودن این دستگاه شما می توانید بدون دغدغه از تمامی فضای داخلی و خارجی این دستگاه استفاده کنید. حسگر اثر انگشت و مراحل امنیتی بالای این دستگاه ما را از هر افزونه جهت بستن راه های نفوذ بی نیاز می سازد. کلید شاتر و حسگر تشخیص چهره در این دستگاه بسیار دقیق و کامل عمل می کند. شما می توانید راه های متفاوتی جهت مقاوم سازی 15ZEU000 در اختیار داشته باشید.

 

HP Top security
لپتاپ 15ZEU000

 

قابلیت اچ‌پی دراپ یا همان HP Quick drop به ما این قدرت را می دهد تا بتوانیم به راحتی با دسترسی وای فای و شبکه ی بیسیم از طریق لپ تاپ انوی گوشی همراه خودمان را به اشتراک بگذاریم. کیفیت صفحه نمایش این سری از لپ تاپ های اچ پی باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی پس تز استفاده ی مداوم از 15ZEU000 به هیچ عنوان احساس خستگی نداشته باشند. زیرا که اچ‌پی از آخرین تکنولوژی تصویر و تصویر مات در این دستگاه استفاده می نمایند. همچنین شما می توانید جهت آگاهی بیشتر نسبت به مینی لپتاپ های اچ پی با ما همراه بمانید.

 

مشخصات فنی HP envy 15ZEU000

با در اختیار داشتن پردازنده ی AMD Ryzen در لپ تاپ های 15ZEU000 می توانید قدرت عملکرد ، ایده پردازی و خلاقیت خود را تقویت کنید. قابلیت شخصی سازی در این سری پردازنده های اچ پی به ما این اجازه را می‌دهد تا در هر فضایی خلاقیت خود را به کار برده و همچنین بخشهای زیادی را با امنیت بالای شخصی سازی کنیم. در ارتباط با حافظه مموری این دستگاه ها بهتر است بدانید که اچ پی 15ZEU000 از یک Ram با حجم ۱۶ گیگابایتی پشتیبانی می کند.

 

مشخصات فنی HP envy 15ZEU000
لپتاپ 15ZEU000

 

در نظر داشته باشید که این حجم از معماری نیز به ما این اجازه را می‌دهد تا در فضاهای متفاوتی همچون وب ، فضا های گرافیکی ، ادیت و … قابلیت انجام عملکردهای ویژه از خود باشیم. لازم به ذکر است که کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp در نظر دارد تا برای رضایت بیشتر کاربران نسبت به محصولات برند اچ پی به صورت تخصصی تمامی مشاوره های لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهند. از این رو پیشنهاد می شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.