زد بوک استودیو HP Zbook G8 | تمامی ما با دسته بندی لپ تاپ های اچ پی آشنایی کامل را داریم. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که این برند برای معرفی و ارائه ی محصولات خود به مشتریان لپتاپ های خود را در دسته های متفاوتی تقسیم نموده است. حال این تفکیک نمودن محصولات از یکدیگر چه نکات مثبتی برای ما دارد. در ابتدا باید بدانید که یکی از اصلی ترین اهداف اچ پی از دسته بندی محصولات خود ، دسترسی آسان تر کاربران می باشد.

شما می توانید با توجه به نوع کار ، اهداف و سیستم پردازنده ی مورد نیاز خود در دسته های متنوع اچ پی به دنبال لپ تاپ دلخواه خود باشید. اگر در انتخاب لپ تاپ خود دچار گمراهی شدید و نیاز به بررسی و کمک بیشتر داشتید می توانید بدون صرف هیچگونه هزینه ای با کارشناسان ما در واحد فنی همراه شوید.

 

زد بوک استودیو HP Zbook G8

هنگام مشاهده ی نام این محصول واژه ای به نام استدیو به جشم می آید ! آیا اچ پی قصد دارد تا با شیوه ی انتخاب و نام گذاری این محصول  چیزی را به ما بگوید ؟. لپ تاپ های زد بوک همواره به دلیل استفاده از پردزانده های قدرتمند و بروز ، در معرض دید بسیاری از کاربران و بوده اند.

همچنین پس از معرفی و روی کار آمدن این دسته بنا به دلایلی زیادی چون کیفیت ساخت بالا ، پردازنده ی قدرتمند ، سرعت عملکرد مناسب و … مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفتند . لازم به ذکر است که لپ تاپ های زد بوک اچ پی به دلیل طراحی ساده و مدرنی که دارند گزینه ی مناسبی برای فضا های می باشند.

 

زد بوک استودیو G8
زد بوک استودیو G8

 

ابتدا به کیفیت ظاهری این دستگاه توجه خواهیم کرد. سپس قدم به قدم با در نظر گرفتن تمامی ویژگی های پردازشی این دستگاه را در دست بررسی قرار خواهیم داد. اگر یک لپتاپ زدبوک اچ پی استدیو G8 را آنباکس کنید.

بلافاصله متوجه ی تغییرات این دساگاه با سایر دستگاه های دیگه می شوید. اولین گزینه ای که بسیار به چشم می آید ، طرح مدرن و نازکی سری G8 استودیو می باشد. این لپ تاپ علی رغم تمامی ظرافت و نازکی که دارد بسیار مستحکم و با متریال مناسب توسط کمپانی اچ پی به بازار عرضه شده . جهت انجام و بهرمندی از قابلیت ارتقاء لپ تاپ های اچ پی را در نمایندگی با ما همراه شوید.

 

Studio series

یکی از گزینه هایی که ممکن است ذهن کابران را به خود مشغول کند . بکار رفتن نام استدیو در این لپ تاپ می باشد. بنا به ویژگی های خاصی چون استفاده از یک کارت گرافیک مجزای کمپانی NVIDIA سری کواردو ، عمر باتری بیشتر نسبت به نسل های قدیمی ، سیستم خنک کننده ی با نهایت قدرت و البته پردازنده ی نسل جدید ، اچ پی استودیو خلق شده و این دستگاه را مناسب برای هر فضای ساخته است. در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه اطلاعات بیشتری کسب نماییم.

 

Studio series
Studio series

 

اچ پی یک لپ تاپ از سری زد بوک استودیو HP Zbook G8 است.  که دارای یک پردازنده ی شخصی core i7 می باشد.این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ نسل یازدهم توانایی ارائه ی بسیاری از قابلیت های مورد نظر کاربران را دارد. از این رو پس از معرفی فروش بسیار عجیب و بالایی رو به خود اختصاص داد. حجم مموری این دستگاه به صورت شرکتی توسط کمپانی 16GB می باشد.

که در کنار آن یک هارد SSD با حجم 255GB به چشم می خورد. همچنین کمپانی انویدیا در این سری از لپ تاپ های زد بوک اچ پی از یک کارت گرافیک T1200 استفاده کرده است که در جای خود ، بسیار مهیج و جالب می باشد.شما می توانید بهترین زد بوک های اچ پی را در این صفحه مشاهده نمایید.

 

مشخصات سری G8 زد بوک

همانطور که می دانید لپ تاپ های زد بوک از ابتدای حضور خود در بازار به پردازنده و سرعت عملکرد قوی خود مشهور بودند . از این رو دیگر بسیاری از افراد نیازی به تحقیق و بررسی کامل لپ تاپ ها را نداشتند بلکه بدون برو و برگرد زد بوک ها را در سبد خرید خود جای می دادند. اما با توجه به مشخصات سری Zbook اچ پی تصمیم گرفت تا دستگاهی مناسب برای فضا های گرافیکی و سنگین اداری ، دانشجویی و خانگی طراحی نماید .

در نتیجه با آزمون و خطا های پشت هم ، زد بوک با قابلیت های زیاد در حوزهی گیمینگ ، طراحی ، ادیت فیلم ، ادیت عکس ، ساخت انیمیشن و … طراحی و روانه ی بازار شد. پس از عرضه ی هر سری از زد بوک ها اچ پی برای برطرف نمودن باگ های نسل قبلی ، سری جدید این دستگاه ها را در پلتفرم جذاب تری عرضه می نمود. لازم به ذکر است که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر خود با کارشناسان ما در واحد فروش همراه شوید. ما مفتخریم تا در زمینه ی  فروش و خدمات پس از فروش مربوط به زد بوک ها همراه شما کاربران گرامی باشیم.

 

مشخصات سری G8 زد بوک