اسکنر HP G4050 | نمایندگی رسمی اسکنر اچ پی  در این پست تمامی سعی مان را می کنیم تا بتوانیم در رابطه با اسکنر های سری G4050 اطلاعات جامع تری کسب نماییم. در این نقد و بررسی با مشخصات فنی و بررسی های کلی این سری از اسکنر های اچ پی بیشتر آشنا خواهیم شد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش مفتخر اند تا بروز ترین محصولات اداری و رایانه ایی اچ پی را به شما دوستداران این برند معرفی نمایند.

 

 

اسکنر HP G4050

پیش از این که به معرفی و تحلیل اسکنر سری 4050 اچ پی بپردازیم. تصمیم داریم تا در رابطه با نحوه ی کار اسکنر های اچ پی یک توضیح مختصر و کوتاهی ارائه دهیم. در رابطه با نحوه ی کار اسکنر های اچ پی باید بگویم، در کل هدف ساخت اسکنر تنها برای استخراج فایل و به طور عامیانه اسکن اسناد می باشد. این دستگاه ها در دسته ی ماشین های اداری و رایانه ایی قرار می گیرند. همچنین به دو شکل،  اسکنر های HP در نمایندگی طراحی و به بازار عرضه می شود . دسته ی اول اسکنر های رومیزی جداگانه می باشد. که تنها وظیفه ی آن اسکن اسناد است. دسته ی دوم مربوط به اسکنر هایست که در پرینتر های چندکاره مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

اسکنر HP G4050
اسکنر HP G4050

 

 

بررسی تخصصی HP Scanner G4050

اگر بخواهیم به صورت کامل تری در رابطه با مشخصات اسکنر اچ پی 4050 صحبت کنیم باید بگوییم که ،  4050 اچ پی عملکردی آسان با استفاده از چهار دکمه ، به شما مصرف کنندگان این امکان را می دهد. تا با لمس یک دکمه ، اسناد ، اسلایدها و نگاتیوها را اسکن کنید . همچنین شما می توانید این اسناد را  کپی کنید یا به صورت PDF از اسکنر دریافت نمایید. همچنین اسکنر HP G4050 به شما این امکان را می دهد تا تصاویر و اسناد شما به طور خودکار برای ارسال و مشاهده الکترونیکی بهینه شوند. اچ پی هنگام معرفی این سری از اسکنر خود یعنی 4050 شعار جذابی را ارائه کرد. نتایج سریع و همراه با حداکثر با کیفیت سند و تصویر. البته در نظر داشته باشید که  اسکنر سری چهار اچ پی از دستگاه های موفق و پر فروش این کمپانی بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم به صورت تخصصی تر در رابطه با این دستگاه ها بحث و گفت و گو کنیم.

 

 

بررسی تخصصی HP Scanner G4050
اسکنر HP G4050

 

 

 

مشخصات فنی اچ پی 4050 اسکنر

اسکنر اچ پی HP scanner G4050 دارای قابلیت اسکن 6 رنگ می باشد. این قابلیت باعث می شود. که اسکنر طیف وسیع تری از رنگ ها را تشخیص دهد و توانایی چاپ با کیفیت بالاتری را داشته باشد.توجه داشته باشید که کیفیت اسکن ، در اسکنر های اچ پی اولین اولویت هر فردی می باشد.  از سری قابلیت های نرم افزاری برای این سری از اسکنر اچ پی می تواینم به  برنامه هایی ویژه برای ویرایش تصاویر و پروژه های خلاقانه می باشد. نصب آسان با USB. اسکنر مورد نظر ما به کاربران این اجازه را می دهد تا اسناد خود را از طریق درگاه USB و حافظه های جانبی پشتیبان ، متصل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید. امکانات این اسکنر از بخش های هیجان انگیز و پر طرفدار ما می باشد. بنابراین تصمیم داریم تا خیلی زود و بدون هیچ مقدمه ایی به سراغ این بخش برویم.

 

امکانات اسکنر HP G4050

  • اسکنر HP Scanjet G4050 یک دستگاه تخت رنگی با کاربری آسان می باشد. ویژگی های اصلی اسکنر 4050 به شرح زیر می باشد.
  • اسکنر رو میزی سری چهارم اچ پی سازگار با افزونه ی TWAIN است . شما می توانید از طریق این قابلیت  یک تصویر را مستقیماً در یکی از برنامه های نرم افزاری خود اسکن کنید.
  • اسناد مهم را برای ایجاد فایل های PDF اسکن کنید و همان متن واضح را که در نسخه اصلی وجود دارد دریافت کنید.
  • عکس ها را برای چاپ مجدد ، اسکن کنید . تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا در رایانه ذخیره کنید.
  • به راحتی گرد و غبار و خط و خش را از بین ببرید ، رنگ محو شده را به تصاویر اسکن شده برگردانید ، قرمزی چشم را بردارید و جزئیات را در مناطق تاریک عکس ها با استفاده از فناوری HP Real Life افزایش دهید.
  • با لمس یک دکمه نگاتیوها و اسلاید ها را به سرعت و به راحتی اسکن کنید.
  • به سرعت چندین تصویر را در پرونده های جداگانه اسکن کنید.
  • با استفاده از یک دکمه تک لمسی که اسکن را مستقیماً به چاپگر پیش فرض شما ارسال می کند ، کپی کنید.
  • نرم افزار OCR (تشخیص نویسه نوری) شامل اسکن متن به عنوان انواع فایل های مورد علاقه شما داری فعالیت می باشد.
  • موارد سه بعدی (مانند مدل ها و نمونه های کار) را اسکن کنید تا به راحتی از طریق پست الکترونیکی به اشتراک بگذارید یا در پروژه ها استفاده کنید.
  • تصویر مورد نظر برای اسکن به صورت پیش نمایش در بیاورید.

 

 

امکانات اسکنر رومیزی HP G4050
اسکنر HP G4050

 

خدمات پس از فروش اسکنر HP 4050

یکی از مهم ترین اولویت ها برای مشتریان محصولات اچ پی پیش از خرید . نحوه ی خدمات ، مراکز و نمایندگی های فعال این برند در ایران می باشد. در نظر داشته باشید که بهترین راه برای دریافت خدمات مستقیم از اچ پی، مراجعه به نمایندگی متمرکز و فعال این برند می باشد. همچنین اگر شما از مصرف کنندگان اسکنر اچ پی می باشد. می توانید با ورود به لینک رو به رو با نحوه ی نصب اسکنر اچ پی  بروی سیستم های خود آشنا شوید. برای کب اطلاعات بیشتر وارد لینک بشوید.پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان  ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تهران تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید برای ارتباط با کارشناسان ما تنها کافیست با ثبت درخواست در سکشن تعمیرات در صفحه اصلی سایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخراند تا در راه فروش و خدمات پس از فروش محصولات اداری و رایانه ایی اچ پی همراه شما باشند. تا بتوانید خرید خود را به صورت هوشمندانه انجام دهید.

 

خدمات پس از فروش اسکنر HP 4050
اسکنر HP G4050