اسکنر HP 2600 سری اداری F1 | در این بخش همراه شما هستیم تا در ارتباط با مشخصات فنی و نوع عملکرد اسکنر های اداری سری 2600 F1 اطلاعات و نکات مهم را بررسی کنیم. طبق گزارش کاربران در حوزه ی ماشین های اسکنر اداری 2600 و 3600 و نحوه ی کار آنها ، به نمایندگی رسمی اچ پی در نظر داریم. تا موارد کاربردی و مهم این دستگاه اداری، همچون نوع راه اندازی و کار آن را بررسی نمایم.

اسکنر های سری 2600 از سری ماشین های اداری دارای ADF می باشند. 2600 طراحی و نوع ساخت خاص تری نسبت به ماشین های اسکنر چون سری 2500 و 4500 اچ پی دارد. اگر بخواهیم شکل ظاهری این اسکنر را توصیف کنیم. باید بگوییم که : HP 2600 از سری اسکنر  به شکل مکعب مستطیل بوده که با کفیت متریال بالا و وزنی سبک توسط مهندسین این کمپانی طراحی و با نوع کاربری اداری به بازار عرضه شده است. از سری مشخصات ، مهم و قابل توجه این دستگاه می توانیم به سرعت و کیفیت بالای این میان رده اشاره داشته باشیم.

 

اسکنر HP 2600

اسکنر سری 2600 از سری ماشین های اداری دارای ADF و سطح شیشه ای Flatbed می باشد. با توجه به این موضوع شما می توانید اسناد خود را به صورت خودکار و دستی چاپ نمایید. یکی از اصلی ترین دلیل استقبال کاربران از سری 2600 نیز مربوط به همین موضوع می باشد. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین موضوعات در تمامی ماشین های اداری اچ پی مربوط به بخش رسانه ها ، یا همان کاغذ های مصرفی درون اسکنر ها می شود.

 

با توجه به اهمیت بالای اسکنر ها در دسته ماشین های اداری ، طبیعی است. که از این دستگاه در فضا های کاری ، استفاده های زیادی شود. لذا در همین راستا پیشنهاد می شود تا هنگام استفاده از این ماشین ها از قطعات و مواد مصرفی مناسبی استفاده نماید. در سری اسکنر های نسل HP 2600 F1 شما می توانید از کاغذ های A4 و A5 استفاده کنید. جهت کسی اطلاعات بیشتر در ارتباط با ایراد اسکنر چندکاره های اچ پی می توانید با کارشناسان بخش فنی HP در ارتباط باشید.

 

در نظر داشته باشید که این سری از اسکنر ها بروی بخش Flat در دو سایز A4 و A5 می توانند اسناد شما را اسکن نمایند. همچنین در بخش ADF شما می توانید با تنظیم زبانه های دو طرف دستگاه سایز سند خود را از A4 به A5 تغییر دهد. همچنین وزن و سایز کاغذ مصرفی توسط کاربران موضوع مهمی است که خیلی از مصرف کنندگان به آن اهمیت زیادی نمی دهند. در همین راستا پیشنهاد می شود تا پیش از خرید مواد مصرفی ، از نوع و سازگاری آن با دستگاه های خود مطمئن شوید.

 

 

اسکنر HP 2600

 

 

 

گارانتی اچ پی

اسکنر سری 2600 دارای یک سینی ورودی ADF 60 برگی می باشد. البته در نسل های سری 4600 و 6600 این مقدار به 100 برگ افزایش پیدا کرده است. اما با توجه به همین موضوع شما می توانید تا 60 برگ را به صورت اتوماتیک بروی ADF  یا پنل تغذیه ی خودکار اسکنر خود قرار دهید. اسکنر HP 2600 F1 با گارانتی شرکتی توانایی اسکن روزانه تا 1500 برگ را به کاربران ارائه می دهد.

 

 

 

گارانتی اچ پی

 

 

همچنین از سری مشخصات فنی دیگر این دستگاه می توانیم به توانایی اسکن اتوماتیک دو طرفه یا دابلکس اشاره کنیم. سرعت و کیفیت اسکن نیز دو موضوع مهم در این ماشین ها به حساب می آیند. و اغلب بسیاری از کاربران پیش از خرید اسکنر ، به این مشخصات توجه زیادی می کنند. در نظر داشته باشید که اسکنر HP 2600 F1 توانایی اسکن 25 برگ در دقیقه با کیفیت 1200 DPI را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید. جهت ثبت سفارش و خرید این محصول با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. همچنین شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اسکنر های نسل اداری و اسکنر های خانگی وارد صفحه ی تفاوت بین اسکنر اداری و خانگی شده و از بررسی های کارشناسان اچ پی در این زمینه مطلع شوید.

اسکنر HP 2600 را فقط در صورت نصب و راه اندازی در کاتابل اعزام تکنسین قرار میدهیم. برای انجام این موارد حتما اسکنر HP 2600 را ارسال کنید : تعمیر موتور اسکنر اسکنر HP 2600/تعویض شیشه فلت اسکنر HP 2600/تعمیر برد اصلی اسکنر HP 2600/تعمیر پاور اسکنر HP 2600/تعمیر لیزر اسکنر HP 2600/ این موارد در محل مشتری قابل رفع نیست.