اسکنر hp 4010 فلت اچ پی | اسکنر محبوب و البته پر فروش Scanjet G4010 شرکت Hewlett-Packard که به عنوان اسکنر عکس و اسکنر اسناد در بازار فروش قابل توجه ای را در دسته ی Flatbed به ثبت رساند. این سری از ماشین های اداری اچ پی به عنوان اسکنر های تخت و مقرون به صرفه در بازار می باشد. در نظر داشته باشید که HP Flat 4010  این توانایی را دارد. تا به راحتی و در سریعترین زمان  فیلم، اسلاید، اسناد، عکس ها و سایر اشیاء های مربوطه را اسکن نماید.

هنگامی که اچ پی این دستگاه را طراحی کرد. پس از عرضه با شعار فول رزولوشن و فول رنگ به بازار معرفی شد. البته این شعار تبلیغاتی بی اساس نبود و Scanner 4010 اسکن‌های خود را با کیفیت رنگ بسیار خوبی را نشان می دهد. در نظر داشته باشید شما می توانید این دستگاه را به صورت استوک از نمایندگی خریداری نمایید. با این کلمات خدمات دیگر این اسکنر را در نوار سرچ سایت پیدا کنید | شیشه اسکنر hp 4010 / فلت اسکنر hp 4010 / یونیت اسکنر hp 4010 / تعمیر اسکنر hp 4010 / قیمت اسکنر hp 4010

 

اسکنر hp 4010

این سری از دستگاه های اچ پی از سری ماشین های اداری ، کم حاشیه به حساب می آیند. می توان گفت که این دستگاه به لطف دستگیره داخلی ، به راحتی قابلیت باز و بسته شدن روان را به کاربران ارائه می دهند. این اسکنر از طریق USB 2.0 به سیستم ها ویندوز و مک بوک متصل می شوند. رابط کاربری این دستگاه ها ساده و آسان بوده و به راحتی قابلیت اجرا را بروی سیستم عاملهای متفاوت به کاربران می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و معرفی اسکنر HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

در نگاه اول بروی 4010 متوجه ی چهار دکمه بروی درب بالایی آن می شویم. از طریق این دکمه های قرار گرفته شده بروی دستگاه می توانید عملیات های لازم جهت خودکار سازی کار، همانند اسکن به PDF، اسکن اسلاید یا نگاتیو، اسکن مستقیم روی چاپگر (که اساساً به عنوان دستگاه کپی کار می کند) استفاده نمایید. همچنین در بخش Custom این دستگاه می‌توانید تنظیمات دکمه‌ها را از طریق تنظیمات نرم‌افزار اسکنر ( بروی سیستم و فایل تنظیمات اسکنر بروی pc یا لپ تاپ قابل تنظیم می باشد) را سفارشی کنید.

 

 

اسکنر hp 4010

 

 

استوک اروپا خانگی

این دسته از اسکنر های اچ پی به دلیل کیفیت و کوالیتی بالا در کار مورد استقبال جمع زیادی از کاربران خانگی و اداری قرار گرفت. دسته ی 4010 از سوی کمپانی اچ پی به عنوان یک اسکنر خانگی اداری به بازار معرفی شد. البته قابلیت های مناسب و کاربری همه فن حریف این دستگاه باعث شد تا 4010 در هر فضایی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید در راستا خرید این دستگاه ، با نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.

اسکنر Scanner 4010 HP سازگار با برنامه های ، Photosmart Studio، HP Scan Pro و نرم افزار IRIS OCR بوده. و از سوی پنل اچ پی با چنین نرم افزار هایی عرضه می شود. هر یک از نرم افزار های معرفی شده دارای ویژگی خاص مربوط به خود می باشند. که کاربران می توانند با بررسی آن و سازگاری آن با نوع کار خود ، اسناد را به راحتی اسکن نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نرم افزار و نحوه ی نصب اسکنر های اچ پی با کارشناسان بخش سخت افزار اچ پی در ارتباطا باشید.

 

 

استوک اروپا خانگی

 

مشخصات فنی اسکنر HP 4010

ابتدا مهمترین موضوع در اسکنر های اچ پی بخث رزولوشن اسکن و کپی آنها می باشد. شایان به ذکر است که HP 4010 از سری اسکنر های 4800 Dpi کمپانی اچ پی می باشد. با توجه به این موضوع این اسکنر عمق خروجی 48 بیتی در بخش رنگی و 16 بیتی در بخش خاکستری دارد. این دستگاه از سری اسکنر های سبک اچ پی با وزن تقریبی 9 کیلوگرمی می باشد. ابعاد 11.9*20.0*3.9 و همچنین وزن پایین، باعث شده. تا کاربران بتوانند از این دستگاه Flatbed در هر فضایی نهایت استفاده را ببرند.

در آخر نیز طبق بررسی های انجام شده و نظر کاربران باید اضافه کنیم که این دستگاه دارای شفافیت بسیار بالایی در اسکن اسناد بوده و از تکنولوژی شش رنگ به جای سه رنگ اسکنر بهره می برد. در نظر داشته باشید که شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شعبه اسکنر نمایندگی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

مشخصات فنی اسکنر HP 4010