سیستم های هوشمند اچ پی HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با اتو اسمارت ها و سیستم های هوشمند اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. هدف از انجام این بررسی ، در نظر گرفتن اهداف کاربران در زمینه ی شخصی سازی و مدیریتی سیستم هوشمند چاپگر های اچ پی می باشد. پیشنهاد می شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه راه اندازی پرینتر HP بی سیم. با ما همراه شوید. لازم به ذکر است که با استفاده از HP Smart در ویندوز های ماکروسافت می توانید تمامی مراحل نصب و راه اندازی پرینتر های اچ پی را انجام دهید.

 

سیستم های هوشمند اچ پی HP
HP smart installer

سیستم های هوشمند  HP

با راه اندازی سیستم عامل خود و نصب برنامه های کاربردی چون HP smart می توانید در سریعترین زمان ممکن به اهداف خود در چاپ دستیابی پیدا کنید. این برنامه توسط کمپانی اچ پی به همراه ، کارشناسی دقیق مهندسین ساخته شده تا بتواند بدون هیچ پیچیدگی ، تمامی راه های مدیریتی را در اختیار کاربران قرار دهد. از این رو شما می توانید بدون هیچ پیچیدگی این سری از نرم افزار های اچ پی را در مارکت های دیجیتال دریافت نموده و از قابلیت های آن استفاده نمایید. لارم به ذکر است که کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی می توانند شما را در این راه راهنمایی کنند.

در قدم اول  HP smart پس از نصب بر روی گوشی های هوشمند ، تبلت و رایانه پیغام خوش آمد گویی را به کاربران خود می دهد. سپس با بررسی سیستم عامل دستگاه شما دستورالعمل هایی را ظاهر می کند تا کاربران از آن پیروی کنند. اگر می خواهید در ادامه ی انجام فرآیند های لازم با این برنامه به مشکلی بر نخورید . در ادامه باید به HP smart اجازه دسترسی های را دهید تا داده های شما را جمع آوری کند. تا بتواند آنها را به محله ی دلخواه برساند.  علامت مثبت HP smart را برای نوشتن پیام جدید انتخاب کنید. از طریق گزینه ی ادامه به مراحل بعدی دست پیدا خواهید کرد.پس از انجام مراحل ساده ی اولیه اچ پی اسمارت قابل دسترسی و قابل استفاده می باشد.

 

نصب هوشمند اچ پی

در سری پرینتر های قدیمی اچ پی کاربران برای نصب پرینتر در سیستم های خود نیاز به دانلود و دریافت نرم افزار هایی داشتند. تا بتوانند آنها را به صورت مستقیم به سیستم خود متصل کنند. حال ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی نصب پرینتر های جدید و نصب. پرینتر های قدیمی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

ابتدا لازم به ذکر است که در نصب پرینتر های قدیمی شما باید از توی باکس پرینتر سی دی نرم افزار آن را پیدا کرده. و آن را در دی وی دی رایتر لپ تاپ خود نصب نمایید. اگر که سی دی نصب پرینتر خود را پیدا نمی کنید می توانید از بخش دانلود درایور آن را به صورت مستقیم بارگذاری کنید. پس از انتخاب ویندوز و بیت مورد نظر درایور را نصب کنید. پس از نصب پنجره ای جدید تحت عنوان Installer برای شما باز می شود.

از این بخش شما می توانید با توجه به دستورالعملها تمامی مسیر سیو و دانلود برنامه ی خود را باز کرده. و با توجه به آنها فایل مورد نظر را در مسیر دلخواه ثبت کنید. پس انجام مراحلی دستگاه از شما می خواهد که شما کابل USB دستگاه را برای ارتباط بین سیستم و پرینتر نصب نمایید . با توجه به پشت سر گذاشتن تمامی این مسیر ها می توانید تمامی مابقی مراحل را انجام داده و سپس نرم افزار را روی دستگاه خود نصب نمایید.

 

 

نصب هوشمند اچ پی
سیستم های هوشمند اچ پی

 

 

smart installer HP | سیستم های هوشمند اچ پی

در نسل جدید مراحل نصب تغیرات بسیار زیادی داشته . دیگر برای نصب یک پرینتر نیازی به انجام یک سری از مراحل نیست. بلکه شما خیلی ساده می توانید با دریافت نرم افزار پرینتر های اچ پی را بروی سیستم خود نصب نمایید. لازم به ذکر است که شما پس از گذاشتن سی دی در قسمت دی وی دی رایتر می توانید. تمامی مراحل را بر عهده ی موتور جست و جو گر و هوشمند اچ پی قرار دهید. با توجه به چند مرحله ی اول ، نرم افزار به صورت خود به خود روی سیستم شما نصب می شوید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب پرینتر های هوشمند اچ پی می توانید. با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. کارشناسان ما در این بخش تصمیم دارند تا با دانش خود در این زمینه همراه و همیار شما باشند.

 

smart installer HP
سیستم های هوشمند اچ پی