پرینتر لیزری مشکی اچ پی

پرینتر لیزری مشکی اچ پی M15w، از سری M پرینترهای معروف شرکت اچ پی است. این پرینتر برای افرادی مناسب است که به دنبال یک چاپگر با کیفیت بالا هستند. این پرینتر تک کاره است و هم برای دفاتر و ادارات و هم برای مصارف خانگی، انتخابی مناسب است. مزیت ها و کاربری عالی این پرینتر باعث شده، درمیان پرفروش ترین پرینترهای اچ پی قرار داشته باشد.

مشخصات فنی پرینتر لیزری مشکی اچ پی M15w

این پرینتر دارای توان کار ماهیانه حدودا 8000 برگ را دارد. ظرفیت سینی ورودی کاغذ حدودا 150 برگ و ظرفیت خروجی آن، تعداد 100 برگ کاغذ A4 است. دارای ابعاد378x 198 x 222  میلی‌ متر است. دارای پردازنده 500 مگا هرتز و حافظه پرینتر 16 مگابایت است. به همین دلیل برای کارهای اداری و خانگی با حجم کاری پایین، گزینه ای مناسب است.تکنولوژی چاپ این پرینتر، لیزری است و نوع چاپ بصورت سیاه و سفید انجام می شود.

 

 

 

پرینتر لیزری مشکی اچ پی

 

 

 

 

پرینتر لیزری اچ پی M15w می تواند با رزولوشنی حدودا 600*600dpi در هر دقیقه، 19 برگ را بصورت یک رو چاپ کند. این کیفیت برای چاپ مدارک و اسناد مناسب است. برای انجام چاپ دو رو در پرینتر M15w باید بصورت دستی این کار را انجام دهید. وزن  این چاپگر حدودا 3.8 کیلوگرم است که براحتی می توانید آن را حمل یا جابجا کنید. این پرینتر از قابلیت اتصال وای فای پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید اسناد و فایل های خود را از طریق گوشی هوشمند یا سایر دستگاه ها چاپ کنید. همچنین می توانید آن را ازطریق پورت USB به رایانه یا لپ تاپ متصل کنید. پرینتر M15w اچ پی از سیستم عامل های ویندوز ۷ به بعد و لینوکس پشتیبانی می کند.

 

 

 

تصویر مرتبط با نمایندگی پرینتر لیزری مشکی اچ پی hp M15w - Hp 15W

 

 

 

نوع کارتریج

کارتریج در پرینتر لیزری مشکی اچ پی M15w ، از نوع HP 48A LaserJet Black Toner است. کارکرد این کارتریج حدودا 1200 برگ است. کارتریج اولیه این دستگاه، اورجینال بوده و در داخل خود دستگاه قرار دارد. این کارتریج بصورت کشویی جای گرفته است. لازم به ذکر است این صفحه در سوم می 2020 ایجاد شده در بروزرسانی جدید در تاریخ 14 نوامبر 2023 تونر و چیپ مدل اچ پی 44A جهت شارژ در نمایندگی HPAba موجود است. جهت شارژ پرینتر های لیزری مشکی از تونر اورجینال متناسب با DPI دستگاه استفاده کنید تا از آسیب هاب احتمالی تونرهای متفرقه جلوگیری کنید.

 

 

کارتریج پرینتر لیزری مشکی اچ پی M15w

 

نوع کاربری پرینتر لیزری مشکی اچ پی M15w

به دلیل ابعاد کم و سایر قابلیت های این پرینتر، هم برای مصارف خانگی کم حجم و هم برای کارهای اداری و دفتری گزینه بسیار مناسبی است. البته باید درنظر داشت که این پرینتر برای افرادی مناسب است که صرفا نیازمند چاپ سیاه و سفید هستند. به دلیل لیزری بودن این پرینتر، سرعت چاپ بسیار مناسبی دارد. اما برای چاپ اشکال گرافیکی و تصاویر گزینه مناسبی نیست.

 

عرضه پرینتر در نمایندگی اچ پی

پرینتر لیزری مشکی اچ پی M15w در شرکت های زیادی وجود دارد که می توانید خریداری کنید. اما سعی کنید از نمایندگی های مجاز ازجمله نمایندگی اچ پی آبا اقدام به خرید پرینتر و سایر محصولات برند  اچ پی نمایید.ما همواره پرینترها و سایر تجهیزات اچ پی را با قیمتی مناسب و گارانتی اورجینال در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم. مشتریان عزیز، علاوه بر خدمات فروش، می توانند از خدمات پس از فروش، ازجمله تعمیر و عیب یابی محصولات اچ پی بهره مند شوند.