سه کاره 176n اچ پی لیزری رنگی | در این بخش تصمیم داریم تا شما کاربران گرامی را با یکی از محبوب ترین سری پرینتر های اداری – سازمانی اچ پی با تکنوژی چاپ رنگی آشنا کنیم. پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP 176 از سری چاپگر های مقرون به صرفه و اقتصادی کمپانی اچ پی می باشد. که پس از معرفی به بازار و عملکرد مثبت خود توانست. تا طرفداران بسیاری در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای به دست بی آورد. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید برای خرید این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خود را ثبت نموده. و در سریعترین زمان دستگاه HP 17n را به صورت شرکتی با گارانتی معتبر تهیه نمایید.

 

سه کاره 176n

به طور کلی پرینترهای چندکاره HP Color LaserJet Pro MFP M176n کارایی چاپ ، کپی ، اسکن را در یک محصول به خانه و یا محل کار شما می آورد. طبق بررسی های کمپانی اچ پی چاپگر لیزری رنگی MFP M176n توانایی چاپ 4 صفحه در دقیقه. به صورت رنگی و 16 صفحه در دقیقه به صورت سیاه و سفید را دارد. از این رو می توان این دستگاه را در دسته پرینتر های میان رده ی اچ پی قرار داد. همچنین قابلیت Multifunction این دستگاه به ما این اجازه را می دهد. تا بتوانیم در سریعترین زمان از بخش پرینتر به کپی یا اسکن سویچ کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اورجینال چاپگر های اچ پی وارد صفحه گرفته شده شوید.

 

 

 

سه کاره 176n

 

 

در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین قابلیت های این دستگاه ، ویژگی N با تحت شبکه بودن چاپگر می باشد. از این رو خیلی آسان و بدون هیچ دردسری این امکان را به شما می دهد. تا بتوانید این دستگاه را با چندین لپ تاپ و یا PC هماهنگ نمایید. همچنین درون جعبه ی HP 176N ، علاوه بر دستگاه چندکاره ، کابل برق ، کیت کارتریج لیزری رنگی که درون دستگاه قرار دارد. دفترچه ی راهنما و در برخی از جعبه ها دیسک نرم افزار دیده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این دستگاه می توانید. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

پرینترهای اداری

با توجه به دستورالعمل های کمپانی اچ پی و مشخص نمودن سطح توانایی های این دستگاه ، ما متوجه شدیم. که HP 176n از سری دستگاه های میان رده می باشد. این بدین منظور است. که کاربرانی که به صورت مدام نیاز به چاپ دارند ممکن است. کمی با 176n دچار مشکل شوند. از این رو پیشنهاد می شود. برای یک خرید مناسب سایر محصولات دسته ی سازمانی و یا Enterprise اچ پی را مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید که چاپگر اچ پی HP 176N  دارای یک سینی ورودی 150 برگی می باشد.

در پسوند این سری از محصولات اچ پی ما شاهد حرف D یا قابلیت دو رو نیستیم. لذا در همین راستا می توانیم متوجه شویم که این چاپگر قابلیت چاپ دورو را به ما نمی دهد. اما یکی از مهیج ترین بخش های بررسی این دستگاه مربوط به توانایی کار به صورت ماهانه و رزولوشن تصویر یا چاپ ان می شود. در نظر داشته باشید که این دستگاه توانایی چاپ 20000 برگ را به کاربران خود می دهد. همچنین کیفیت چاپ این دستگاه به صورت استاندارد توسط کمپانی 600 Dpi محاسبه شده است.

 

 

 

پرینترهای اداری

 

مشخصات ظاهری HP 176

پرینتر لیزری رنگی HP 176n از سری دستگاه های ساده اما پر کار و محبوب کمپانی اچ پی میباشد. این دستگاه تنها با تریم رنگی مشکی طراحی و به بازارا عرضه شده است. همچنین در این سری از پرینتر های اچ پی هیچ اثری از ADF و یا همام منبع تغذیه ی خودکار دیده نمی شود. این موضوع برای بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان این دستگاه ممکن است ناخوشایند باشد. اما به هر حال این دستگاه Enterprise چاپگرهای اچ پی  بدین گونه طراحی شده اند.

پنل کوچک و دو خطی این دستگاه این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید. بخش های مختلف این دستگاه را بررسی نموده و از هشدار های لازم این دستگاه مطلع شوید. در نظر داشته باشید که HP 176n جهت انجام چاپ از کیت لیزری رنگی HP 130A بهره می برد. این کیت محبوب و با کییت اچ پی در دسته کارتریج های لیزری بدون درام قرار گرفته اند. و توانایی چاپ استاندارد 1500 برگ را به کاربران ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

مشخصات ظاهری HP 176
سه کاره 176n

 

قطعات لیزری رنگی سه کاره 176n | فیوزینگ سه کاره 176n/ترنسفرکیت سه کاره 176n/بلت سه کاره 176n/DC سه کاره 176n/موتور یونیت اسکن سه کاره 176n/فلت اسکنر سه کاره 176n