لپتاپ های گیمینگ HP ، دنیای مهیج و بی نظیر گیمینگ اطلاعات لازم را بررسی نماییم. همه ی ما می دانیم که عرصه ی گیمینگ و فعالیت در زمینه ی بازی های ویدئویی در حال حاظر بسیار محبوب و قابل احترام می باشد. از همین رو طرفداران بسیار زیادی را در عرصه ی مربوط به خود کسب نموده‌.با ما در ادامه همراه شوید تا بتوانیم با جدیدترین تکنولوژی و عملکرد لپ تاپ های گیمینگ با شما همراه شویم.

لپتاپ های گیمینگ

بازی های ویدیوایی دنیای بسیار گسترده ای در پلتفرم های جذاب و مهیج ایجاد نموده اند.  علاقه و استعداد بسیاری از کاربران باعث شده تا این صنعت همانند دیگر صنایع بزرگ در دنیا پر رنگ و پر اهمیت باشد. در همین راستا بسیاری از تولید کنندگان ماشین های رایانه ایی تصمیم به طراحی و ساخت لپ تاپ های مخصوص گیمینگ دارند تا بتوانند در این فضای رقابتی ، حرفی برای گفتن داشته باشند. اچ پی در زمینه ی طراحی و ساخت لپ تاپ های گیمینگ با سه محصول به عنوان پرچمدار با مدل های اومن (Omen) ، پاویلیون (Pavilion) و جدیدا مدل ویکتوس (victus) دارای نام می باشد و مورد استقبال جهانیان قرار گرفته . ساختار و طراحی این لپ تاپ ،توسط کمپانی HP به شکل استانداردی برای بهروری از بازی های ویدیوایی طراحی شده تا کاربران بتوانند در کنار کوالیتی بالا، از سایر مشخصات این محصول استفاده نمایند.

 

لپتاپ های گیمینگ
لپتاپ های گیمینگ

معرفی لپ تاپ های HP Gaming

کمپانی اچ پی نامی آشنا در صنعت طراحی و تولید ماشین های رایانه اچ یی می باشد . مطمئنا تمامی ما حداقل یکبار از محصولات رایانه ایی به خصوص لپ تاپ های این برند استفاده کرده ایم و با کیفیت بالای محصولات این برند آشنا هستیم. آوازه ی کیفیت و دوام لپ تاپ های HP همچنان مانند قبل گوش نواز و پابرجا باقی مانده تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از محصولات رایانه ای در فضا های دلخواه استفاده نمایند. با بررسی ویژگی و سری های لپ تاپ های گیمینگ در ارتباط با این دستگاه ها آشنایی بیشتری کسب خواهیم کرد.

 

معرفی لپ تاپ های HP Gaming
لپتاپ های گیمینگ

لپتاپ های گیمینگ سری اومن

اومن یکی از محوب ترین سری لپ تاپ های اچ پی می باشد. لپ تاپ گیمینگ اومن به عنوان اصلی ترین جزء لپ تاپ های اچ پی قرار گرفته است. پردازنده و ساختار این دستگاه ها به صورت اختصاصی برای پردازش بازی های ویدیوایی و برنامه هایی از این قبیل می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشر در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه ها در ادامه همراه ما باشید. همچنین شما می توانید برای بررسی دقیق تر اومن به صفحه جدید  مشخصات فنی Omen x2 مراجعه نمایید.

 

لپتاپ های گیمینگ سری اومن
لپتاپ های گیمینگ

 

پاویلیون گیمینگ HP

شاید همه ی ما با سری پاویلیون ها و نوع ساخت آنها آشنا باشیم. سری پاویلیون اچ پی را می توان به عنوان لپ تاپی معروف در زمینه ی لپ تاپ های روزمره معرفی کرد. اما در سال های اخیر ، کمپانی اچ پی تصمیم به طراحی و معرفی این دستگاه ها در زمینه ی گیمینگ کرده است. بر خلاف باور بسیاری از منتقدان و کارشناسان ماشین های رایانه ایی ، HP در ساخت این دستگاه ها بسیار حرفه ایی عمل کرده است.

طولی نکشید تا لپ تاپ های گیمینگ پاویلیون جایگاه خود را در زمینه ی لپ تاپ های گیمینگ بین افراد و گیمر های حرفه ایی پیدا کرد. پاویلیون ها خدمات زیادی را هنگام فروش به کاربران خود ارائه می دهند. همین موضوع کافیست تا کاربران برای خرید این دستگاه ،شانس خود را امتحان نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ HP دست دوم گیمینگ با کارشناسان ما همراه باشید.

 

پاویلیون گیمینگ HP
لپتاپ های گیمینگ

 

گیمینگ جدید به نام HP Victus

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ویکتوس محصول جدید کمپانی های اچ پی در زمینه ی ماشین های رایانه ایی به حساب می آید. علیرغم فروش بالا و موفقیت بسیاز زیاد پاویلیون ، کمپانی اچ پی بار دیگر با طراحی گیمینگی جدید به نام ویکتوس همه مصرف کنندگان را شگفت زده می کند. بسیاری  گمانه می زنند که ویکتوس جانشین اصلی لپ تاپ های پاویلیون در صنعت گیمینگ می باشد.

 

گیمینگ جدید به نام HP Victus
لپتاپ های گیمینگ

 

در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه ها باید اضافه کنیم. که ویکتوس نسخه ی اقتصادی و مقرون به صرفه ی لپ تاچ های گیمینگ اچ پی می باشد . که از نظر ساختار و پردازنده شباهت های بسیاری به اومن دارد. البته لازم به ذکر است که سری ویکتوس جزء گیمینگ های زیر مجموعه ی اومن می باشد.