مشخصات فنی Omen x2 | نمایندگی فروش لپ تاپ اچ پی . امروز تصمیم داریم تا شما کاربران عزیز و دوستداران برند اچ پی را با سری جدید لپ تاپ های گیمینگ این برند آشنا کنیم. در نظر داشته باشید که در این پس تنها در ارتباط با مشخصات فنی و نحوه قابلیت های hp اومن x2 گفتگو های مربوطه انجام می‌شود. همچنین در نظر داشته باشید که شما کاربران عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دنیای لپ تاپ های hp در سری های متفاوت ساخت. با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

 

مشخصات فنی Omen x2

پردازنده و قدرت گرافیکی اچ پی امن سری x2 به شکل باورنکردنی قوی و خارق العاده می باشد. از این رو در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید مشخصات فنی این لپ‌تاپ را برای شما بازگو کنیم. همچنین لازم به ذکر است که اچ پی ابتدا اومن سری دو خود را در سال ۲۰۱۹ طراحی و روانه بازار کرده است. اما همچنان با گذشته سال ها این دستگاه از سری لپ تاپ های گیمینگ محبوب در بازار جهانی به حساب می آید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهتر است بدون اینکه کاربران مخصوصاً افرادی که در صنعت گیم و این خصوص زمینه ها فعالیت دارند به دنبال بهترین سیستم با بالاترین شکل پردازنده می باشند. مطمئناً در سیستم های گیمینگ هیچ گونه خطا در بخش پردازنده لگ و باگ قابل توجیه نمی باشد. برای نمایش سایر مدلهای لپ تاپ اچ پی اومن پر طرفدار مانند مشخصات اچ پی اومن OMEN X17 بروی لینک مورد نظر کیلیک کنید.

 

مشخصات فنی Omen x2
مشخصات فنی Omen x2

 

فروش لپتاپ گیمینگ HP

 

اچ پی اومن سری X2 دارای یک پردازنده ی قوی ، سری CPU Intel Core i7-9750H شش هسته ای می باشد. همچنین این دستگاه یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q با ظرفیت 8 گیگابایت و  16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی حالت جامد دارد. در این بخش از آن گرفتیم تا بدون هیچگونه مقدمه و حاشیه‌ای به سراغ اصلی ترین بخش پردازنده هر لپ تاپ ورود کنیم. در نظر داشته باشید که مشخصات نامبرده مربوط به لپ تاپ گیمینگ hp اومن x2 می‌باشد. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر مشخصات و شیوه فروش و خدمات پس از فروش آن با کارشناسی‌های مادر نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما مفتخریم تا در این راه یاری رسان شما باشند.

 

فروش لپتاپ گیمینگ HP
مشخصات فنی Omen x2

 

شکل ساخت لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen X 2S به لطف پردازنده گرافیکی 8 گیگابایتی GeForce RTX 2070 Max-Q، فضای و پردازش قابل ‌توجهی برای بازی‌های مدرن دارد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه بدون هیچ دغدغه ایی تمامی برنامه و بازی های مورد نظر خود را ، اجرا کنید.

 

لپ تاپ سفارشی HP omen x2 | مشخصات فنی Omen x2

مطمئناً در این بخش و با معرفی لپ تاپ سفارشی اومن x2 شوکه خواهید شد. زیرا که این دستگاه از پردازنده و شکل کانفیگ بسیار عجیبی در حوزه لپ تاپ های گیمینگ برخوردار است. چگونه می‌توان این دستگاه را تیر آخر  لپ تاپ های گیمینگ hp خطاب کرد.  بدون هیچ مقدمه دیگه ای میپردازیم به شکل پردازنده لپ تاپ hp اومن x2 سری مخصوص سفارش شده کمپانی hp.  در ارتباط با مدل سفارش شده از من در لپ تاپ های گیمینگ X2 همین کافی است که بدانید. این دستگاه با  پردازنده‌های هشت هسته‌ای Core i9-9880H ، 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD از سوی کمپانی اچ پی به کاربران گیمینگ ارائه می شود.

 

لپ تاپ سفارشی HP omen x2
مشخصات فنی Omen x2

 

مطمئناً افرادی که در صنعت کی می باشد و با این سری از لپ تاپ های hp آشنا هستند. قدرت و اهمیت پردازنده این دستگاه را به کلی درک خواهند کرد. البته نگران نباشید شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ گیمینگ اچ پی سری X2 با کارشناس های بخش سخت افزار به ما در ارتباط باشید و تمامی مشاوره های خود را از آنان دریافت کنید.

 

 

مشخصات ظاهری

 

در ارتباط با شکل ظاهری لپ تاپ های گیمینگ مسئله وجود دارد  که باید حتماً به آن اشاره کنیم. در نظر داشته باشید که لپ تاپ های گیمینگ فقط و فقط به پردازنده خارق العاده و قدرت مادربرد خود معروف می باشند. پس با این حساب افراد بسیار کمی هستند که در ارتباط با شکل ظاهری لپ تاپ های گیمینگ مانور می دهند. زیرا که این لپ تاپ ها عموماً پردازنده قوی را به جای ظاهری لوکس و شیک ترجیح می‌دهند. اما دقیقاً همین جای کار می ایستیم و شکل ظاهری لپ تاپ hp اومن x2 را مشاهده می کنیم که بسیار زیبا و به صورت یک شاهکار در زمینه ی تکنولوژی طراحی شده است.

 

مشخصات ظاهری اچ پی Omen X2
مشخصات فنی Omen x2

 

لپ تاپ omen سری x2 از سری لپ تاپ های گیمینگ بوده که از نظر ظاهری به شدت قوی و پر کاربرد ظاهر شده است. از طریق قابلیت های جدید این دستگاه می توانیم به مانیتور دوجانبه آن که حس بسیار زیبایی را به دستگاه افزوده اشاره کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم بررسی های لازم در ارتباط با شکل ظاهری و مشخصات فنی لپ تاپ X2آن را بازگو کنیم.

 

مشخصات جانبی

اچ پی گیمینگ اومن X2 را می توان به عنوان یک پخش کننده سطح بالا در نظر گرفت. البته این موضوع به لطف اضافه شدن صفحه نمایش داخلی دوم در این دستگاه می باشد. البته با پیشرفته شدن سیستم های گیمینگ این قابلیت در اکثر کمپانی های تولید کننده در سال 2019 همچنان اجرا نمی شد. و البته همچنان در سال 2021 به طور واضح این قابلیت صفحه نمایش جانبی در بین لپ تاپ های گیمینگ و سری لپ تاپ های سال اچ پی و سایر برند ها همچنان منحصر به فرد می باشد.

 

مشخصات جانبی HP omen x2
مشخصات فنی Omen x2

 

صفحه دوم درست جلوتر از صفحه کلید اچ پی Omen x2  قرار دارد که شکل بی نظیری را به دستگاه بخشیده است. اچ پی اومن سری x2 را تا حدودی شناختیم. در حالی که این لپ‌تاپ از سری لپ تاپ های محبوب و پرکاربرد بازار جهانی گیمینگ می باشد. بهتر است بدانید که اچ‌پی همین در بازار جهانی از خیلی لپ تاپ های گیمینگ با کانفیگ های مختلف ارزان تر و البته قوی تر می باشد. در رابطه با این موضوع باید اضافه کنیم که اچ پی محصولات خود را همیشه با حداقل قیمت به بازارهای جهانی عرضه می کند. تا مصرف کنندگان بتوانند. در ازای پول خود خدمات و کیفیت بالایی را نیز تحویل بگیرند.

 

تصویر مرتبط با مشخصات فنی Omen x2 | نمایندگی فروش لپ تاپ اچ پی - 2

 

 

نمایندگی مرکزی  فروش لپ تاپ گیمینگ اچ پی

تمام اصلاحات مورد انتظار برای یک نوت بوک گیمینگ  در این کلاس قیمتی (ساخت فلزی، نورپردازی RGB) را جمع آوری کنید. و Omen X 2S به عنوان یکی از برترین انتخاب های نمایندگی با استفاده از  صفحه نمایش 15.6 اینچی  در سبد خرید خود قرار دهید. در داشته باشید شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های گیمینگ اچ پی با کارشناس های مربوطه ما در بخش مشتریان گیم ، کارشناس های آنلاین و واحد فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ گیمینگ تماس حاصل فرمایید. ما همواره در تلاشی تا بتوانیم در زمینه های آی تی و رایانه ای در کوتاهترین زمان همراه و همیار شما باشیم.  همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ HP ذست ذوم کلیک کنید.

 

نمایندگی مرکزی  فروش لپ تاپ گیمینگ اچ پی