لپتاپ TU95EA زدبوک HP | در این بخش تصمیم داریم تا با لپ تاپ محبوب در دسته زدبوک های اچ پی آشنا شویم. پیش از اینکه به سراغ معرفی و مشخصات فنی این دستگاه برویم لازم است بدانید. که این لپ تاپ در دسته بندی زد بوک های اچ بی قرار گرفته است.  با توجه به کانفیگ بالای لپ تاپ های زدبوک ، لپ تاپ TU95EA6 جز میان رده ها به حساب می آید . در ادامه با ما همراه شوید.

 

لپتاپ TU95EA

همه ما با کوالیتی بالای لپ تاپ های زدبوک در بخش پردازنده و گرافیک به کار رفته آن در حوزه های متنوعی چون  طراحی ، گرافیک ، شکل دهی مادربرد و … آشنا هستیم. این دستگاه در سری لپ تاپ های ضد بوک به عنوان یک سیستم 17 اینچی طراحی و به بازار عرضه شده است.

علیرغم تمامی توضیحات و قابلیت هایی که hp در این سری استفاده نموده اما باز هم ما این دستگاه را در دسته میان رده ها مشاهده می کنیم. جهت مشاهده ی بهترین زدبوک های HP با ما همراه باشید.

 

لپتاپ TU95EA
لپتاپ TU95EA

 

 

مشخصات فنی این دستگاه برای بسیاری از کاربرانی که در حوزه تولید محتوا های گرافیکی و سخت افزاری فعالیت دارند می توانند. مهیج و جالب انگیز باشد. هدفون اچ پی در طراحی و ساخت سری زد بوک ها تنها پیشرفت فناوری حوزه ی ویرایش در بخش های متفاوتی چون فیلم ، عکس ، گیم و … بوده و همچنین در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است. TU95EA با یک صفحه ی 17 اینچی Full HD توانایی نمایش هر محتوایی را با کوچکترین جزئیات به کاربر می دهد.

 

HP creative pros

 

اچ وی زد بوک لپتاپ TU95EA به عنوان یک لپ تاپ خانگی – اداری در دسته creative pros  ها جای گرفته است. شما کاربران گرامی کی توانید بنا به نوع درخواست و کاربری خود این دستگاه را از نمایندگان رسمی HP در ایران به صورت شرکتی تهیه نمایید. سیستم عامل intel در این دستگاه از یک پردازنده ی core i7 نسل یازدهم بهره می برد.

همچنین این دستگاه با یک هارد SSD 256GB جایگزین و یک رم 8 گیگ به صورت شرکتی به فروش می رسد. این دستگاه همچنان ظرافت و سادگی دو پایه ی اساسی در طراحی این لپ تاپ می باشد.

پلتفرم نرم افزاری TU95EA. همانند اکثر لپ تاپ های اچ پی ، ویندوز بوده و شما کاربران گرامی می توانید پس از خرید این دستگاه بنا به نوع سلیقه ی خود فضای داخلی آن را شخصی سازی کنید. همچنین پردازنده ی 2.6 مگاهرتزی به همراه یک باتری قدرتمند درون این دستگاه به شما اجازه می دهد تا در هر فضایی از زد بوک TU95EA استفاده نمایید.

 

سایر مشخصات HP زدبوک  6TU95EA#ABD | لپتاپ TU95EA

 

نحوه خرید و تهیه لپ تاپ های اچ پی سوال بسیاری از کاربران در این شرایط می باشد. با توجه به تمامی محدودیت هایی که در زمینه خرید و فروش این سیستم ها در کشور احساس می شود.اما با این حال نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ایران. به صورت رسمی و شرکتی تمامی ماشین های رایانهای این کمپانی را با ضمانت خدمت کاربران عرضه می نمایند. اگر شما نیز جزء کاربرانی که در حوزه ادیت و ویرایش برنامه های سنگین و سخت افزاری مشغول به فعالیت هستید. می باشید. می توانید به راحتی از خدمات و قابلیت های این سری از زد بوک های کمپانی اچ پی بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارتقای لپتاپ HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

سایر مشخصات HP زدبوک  6TU95EA#ABD
لپتاپ TU95EA