لپتاپ 1040 G3 الایت بوک HP | با توجه به تمامی دسته بندی های متفاوت و متنوع کمپانی اچ پی ، ما در این بخش تصمیم گرفتیم تا با یکی از مدلهای محبوب لپ تاپ اچ‌پی بررسی های لازم را انجام داده و سپس با در نظر گرفتن معایب و مزایای مربوطه ، آن را در جایگاه تحلیل و مقایسه قرار دهیم . پیشنهاد می شود. اگر شما هم به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی ، مدرن و با کیفیت بالا هستید حتما ما را در HP EliteBook Folio 1040 G3 Intel همراهی نمایید.

 

لپتاپ 1040 G3

اچ پی با در نظر گرفتن نیاز کاربران خود ، همواره به دنبال تولید و عرضه ی محصولات کاربردی ، با کیفیت و با عملکرد بالا می باشد. ما در پست های اخیر خود در ارتباط با الایت بوک 1040 سری G5 بررسی های خود را انجام داده و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم. در این بخش تصمیم داریم تا سری G3 را با کمک یکدیگر بررسی نماییم.  مطابق روال همیشگی ، به سراغ پردازنده ی این دستگاه می رویم. کمپانی اینتل در این سری از لپ تاپ های اچ پی از یک پردازنده ی intel core i5  نسل هفتم استفاده نموده است.

 

 

لپتاپ 1040 G3
لپتاپ 1040 G3

 

 

این دستگاه بر خلاف سایر الیت بوک های دیگر قابلیت تاچ اسکرین را به کاربران ارائه نمی دهد. اما به لطف پردازنده قوی اینتل و حافظه مموری مناسب شما میتوانید از این دستگاه در فضاهای متفاوتی همچون اداره جات، مدارس و … استفاده نموده و از امکانات آن بهره مند شوید. لپ تاپ های الیت بوک همیشه برای کاربران دارای اهمیت و جایگاه خاصی بوده. اچ‌پی همواره در تمامی زمینه‌ها در تلاش بوده تا بتواند خدمات خود را با برترین کیفیت به کاربران ارائه دهد. از این رو رد پای اچ پی در خصوص مصرف و متریال بالای این دستگاه ها به خوبی دیده می شود.

 

HP intel core i5

بحث پردازنده و پردازش یک دستگاه همواره از مشخصات مهمی است که کاربران را مصرف کنندگان به آن اشاره و توجه بسیاری می کنند. بسیاری از مصرف کنندگان در زمینه های خاصی نیاز به تهیه و خرید یک لپ تاپ دارند! از این رو با توجه به ایده آل های خود به دنبال خرید یک دستگاه با پردازنده قابل قبول و استاندارد می باشند. در ارتباط و معرفی الیت بوک 1040 سری G3 لازم است بدانید که در بخش پردازنده این دستگاه از یک حافظه رم 8 گیگابایتی و یک intel HD Graphics 520 کمکی به همراه سرعت cpu 2.4 گیگاهرتزی استفاده شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید و آشنایی بیشتر با پردازنده لپ تاپ 1040 از دسته بندی محبوب الایت بوک .از طریق صفحه تماس با ما با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

صفحه نمایش که از مهمترین قطعات در لپ تاپ های اچ پی به حساب می آید. کمپانی نیز در جهت کسب رفاه کاربران و تماشای لذت بخش مصرف کنندگان .همواره در زمینه تولید و ساخت صفحه نمایش های لپ تاپ خود با عملکردی متفاوت و قابل توجه ظاهر می شود. ‏اچ پی در جهت بازتاب کیفیت لپ تاپ های خود ، همواره در تلاش است تا بتواند از بهترین کیفیت به صورت فول اچ دی و یا 4K بهره ببرد. شما می توانید پس از خرید این دستگاه با مشاهده ی یک صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی لذت کافی را ببرید.

 

تعمیرگاه مجاز لپتاپ اچ پی | لپتاپ 1040 G3

در این بخش تصمیم داریم تا با ارائه خدمات مجاز ، نمایندگی رسمی، تعمیرگاه های مجاز لپ تاپ را خدمت کاربران گرامی معرفی نماییم. عوامل زیادی باعث تخریب و مستهلک شدن قطعات و پردازنده لپ تاپ های ما می‌شوند. تا حد امکان از مصرف کنندگان می توانند در برابر این اتفاقات جلوگیری کرده و همچنین از دستگاه خود مراقبت نمایند. اما بنا به هر دلیلی ممکن است دستگاه ما در خطر آسیب دیدگی باشد و آسیب های جدی دریافت نماید.

اما نیاز نیست که کاربران و مصرف کنندگان از این بابت نگران باشند. زیرا که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود تعمیرگاه های مجاز. را در سراسر ایران تاسیس مدل تا کاربران بتوانند از خدمات و امتیازات لپتاپ های اچ پی بهره‌مند شوند. از این رو پیشنهاد می شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت سری G در پروبوک ها و زد بوک ها با کارشناسان ما همراه شوید.

 

تعمیرگاه مجاز لپتاپ اچ پی | لپتاپ 1040 G4