اچ پی 477 چهارکاره محبوب نمایندگی HP | تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینتر های لیزری محبوب اچ پی توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید. اچ پی سری HP M477 به عنوان یکی از محبوب ترین پرینتر های لیزری در دسته ی رنگی از نگاه کاربران انتخاب شده است. زیرا که این دستگاه قابلیت های زیادی را به عنوان یک چهار کاره ی اداری سازمانی به ما می دهد.

 

اچ پی 477

ابتدا سعی داریم تا این مدلها را خدمتتان معرفی نماییم تا شما بتوانید اطلاعات بیشتری در ارتباط با این دستگاه ها کسب نمایید. ابتدا با سری HP 477FNW شروع می نماییم. این دستگاه همانند دو دسته ی دیگر در دسته ی لیزری رنگی چهار کاره قرار دارد و توانایی مشابه ایی با سایر مدلها به ما می دهد. اما اصلی ترین تفاوت آن مربوط به بخش FNW می شود. این چاپگر لیزری 477 با این پسوند به ما قابلیت های این دستگاه را می گوید. واژه ی FNW به معنی یک چاپگر چهارکاره ی فیدر دار همراه با چاپ از طریق شبکه و بی سیم می باشد. با استفاده از این سری به راحتی می توانید در فضای بی سیم به صورت وایرلس و همچنین تحت شبکه اسنادتان را چاپ تمایید.

سری دیگری از این چاپگر توسط کمپانی اچ پی طراحی شده که HP 477FDN نام گرفته است. تنها تفاوت FDN با FNW گزینه ی دابلکس می باشد. شما می توانید با استفاده از HP M477FDN به صورت اتوماتیک اسنادتان را به صورت دورو چاپ نمایید. آخرین دسته مربوط به HP 477 FDW می شود. این چاپگر قابلیت چاپ دورو و چاپ از طریق وایرلس را در یک فضا به شما ارائه می دهد. با استفاده از این سری از پرینتر های اچ پی دیگر نیازی به اتصال از طریق کابل ندارید و می توانید اسنادتان را به صورت بی سیم به چاپ برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات اچ پی درب محل بروی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

 

اچ پی 477
اچ پی 477

 

قابلیت های پرینتر 477

همانطور که در بخش قبلی گفته شد پرینتر لیزری رنگی اچ پی سری 477 برای ارائه ی خدمات خود به سه شکل توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار  عرضه شده است. این طراحی متفاوت و متنوع توسط کمپانی اچ پی تنها برای رضایت مشتری و برطرف نمودن نیاز های کاربر طراحی شده است. شما می توانید پیش از خرید پرینتر های اچ پی تماما در ارتباط با مشخصات فنی دستگاه ها مطالعه داشته باشید تا بتوانید دستگاهی متناسب با نوع نیاز خود تهیه کنید. اچ پی سری 477  تمامی نیازهای کاربران را به جهت استفاده از پرینتر لیزری در حالت های متفاوت اعم از شبکه ، استفاده بی سیم بصورت وایرلس و استفاده دورو بصورت دابلکس فراهم آورده است .

یکی از ویژگی های مهم و محبوب اچ پی 477 مربوط به بخش مصرفی آن ؛ یعنی کارتریج های لیزری می شود. اچ پی 477 از سری کارتریج های لیزری HP 410A در چاپ اسناد استفاده می کند. همانگونه که در عکس زیر مشاهده می فرمایید این چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز اصلی ترین مواد مصرفی در پرینتر های اچ پی به حساب می آیند. همچنین کیفیت و سرعت عملکرد کارتریج در پرینتر های لیزری یکی از نکات قابل اشاره و مهم می باشد.

قابلیت های پرینتر 477
کارتریج اچ پی 477

 

مشخصات پرینترهای چندکاره 477

پس از معرفی سری های ساخت HP 477 ، نوع کار و قطعات مصرفی آن، حال نوبت به معرفی مشخصات فنی خود دستگاه می رسد . در نظر داشته باشید که شما می توانید پیش از تهیه چاپگر سری 477 لیزری رنگی ، اطلاعات مورد نیاز خود را در این بخش جست و جو نمایید. اچ پی HP LaserJet Pro MFP M477 ، این سری از چاپگر های اچ پی با توجه به قابلیت های متفاوت خود در سه دسته تقسیم می شوند. این چاپگر ها به عنوان یک دستگاه multifunction توسط کمپانی به بازار عرضه می شوند.

از دیگر امکانات این دستگاه ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • ابعاد 417 در 473 در 399 میلیمتر که می تواند یک کاربری اداری را در فضای کوچک شما محقق نماید. در عین حال توانایی بالا در حوزه ی چاپ به شما بدهد.
  • وزن این دستگاه حدودا 25 کیلوگرم می باشد که با توجه به متریال به کار رفته در این نوع پرینتر بسیار منطقی به نظر می آید.
  • پشتیبانی از سایز A4 و A5 برای کاربرانی که در کنار کاغذهای معمولی از کاغذهای کوچکتر استفاده می کنند.
  • قابلیت فیدر (ADF) اسکن دسته ای و خودکار اسناد و سینی مجزا برای این قسمت که بسیار مورد توجه کاربران دستگاه های چند کاره است.
  • سرعت قابل توجه حدود 30 برگ در دقیقه که برخی مواقع تا 28برگ هم تنزل دارد اما سرعت قابل قبولی به نظر می رسد.
  • توان چاپ 45000 برگ در طول ماه به عبارتی روزانه 1500 برگ که برای پرینتر های لیزری رنگی تعداد قابل توجهی به نظر می رسد.
  • اسکنر فلت که برای اسکن اسناد معمولی نظیر شناسنامه و کارت ملی بصورت دستی و غیر خودکار انجام می شود.

 

 

 

تصویر مرتبط با اچ پی 477 چهارکاره محبوب نمایندگی HP - hp 477 fdw 6

 

 

قابلیت کپی ، اسکن و فکس

پس از پرینت سه کار دیگر این دستگاه مربوط به کپی ،اسکن و فکس می شود. این قابلیت ها به ما کمک می کنند. تا بتوانیم تمامی مجموعه دستگاه های اداری را در یک مجموعه داشته باشیم. در نظر داشته باشید که هر سه قابیلت دیگر این دستگاه ، بسیار عملکرد و کیفیت بی نظیری دارند و شما می توانید حساب ویژه ای بروی این قابلیت ها باز کنید. اچ پی 477 قابلیت کپی اسناد با کیفیت 400 نقطه در اینچ را به کاربران ارائه می دهد . از این رو شما می توانید اسنادتان را در هر محیطی با استفاده از این دستگاه کپی کنید. برای آگاهی از مراکز اچ پی در شهرستانها به hp-nic.com مراجعه کنید.

آنچه برای اچ پی 477 میتوانید در کارگاه اچ پی سفارش دهید | سینی ADF اچ پی 477 / ترنسفرکیت اچ پی 477 / چیپ و تونر شارژ اچ پی 477 / موتوراسکنر اچ پی 477 / فیدر اصلی اچ پی 477 / شارژ کارتریج برای اطلاع از موجودی و نحوه ارسال قطعات این پرینتر در صفحه اصلی از فیلد ارسال قطعات استفاده کنید. درخواست ارسال برای تمام نقاط ایران بدون محدودیت قابل پردازش است.