پرینتر hp 3600 تک کاره | همواره چاپگر های قدیمی دارای اهمیت بسیار زیادی برای کاربران و مصرف کنندگان می باشند. نسل قدیم چاپگر های اچ پی با توجه به عملکرد و قابلیت های مناسب خود همواره پس از گذشت این همه سال ، همچنان نسبت به مدل های جدید محبوب تر می باشند. به طور کلی چاپگر اچ پی رنگی 3600 از سری چاپگر های Enterprise قدیمی اچ پی بوده که طرفداران بسیار زیادی در بازار دارند.

پس از بررسی کوتاهی که توسط کارشناسان ما انجام شد. متوجه شدیم که ریشه ی اصلی اهمیت این دستگاه در بازار استوک ، رابط کاربری آسان ، سرعت و کیفیت بسیار بالای آن در زمینه ی چاپ می باشد. از این رو تصمیم گرفتیم تا با موجود نمودن این دستگاه به صورت استوک اروپا ، خرید را برای کاربران خود هموار تر سازیم. با ما در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارگاه مرکزی HP نمایندگی پرینتر در ادامه همراه شوید.

 

پرینتر hp 3600

پرینتر HP 3600 از سری چاپگر های سایز بزرگ اچ پی ، آن هم به صورت اداری و سازمانی می باشد. طبق توصیه های نمایندگی این دستگاه لیزری رنگی به هیچ عنوان برای فضایی همچون خانه ، پیشنهاد نمی شود. زیرا که هزینه ی نگهداری و هزینه ی قطعات مصرفی این دستگاه برای فضای همچون خونه هیچگونه توجیهی ندارد. اما در فضای اداری شما می توانید از قابلیت های این دستگاه تا حد قابل توجه ای بهره مند شده. و از کار کردن با سری از چاپگر های HP color-laser لذت ببرید. در بخش طراحی ، این دستگاه به دلیل ادیشن قدیمی زیاد مورد بحث و بررسی قرار نمی گیرد. طراحی این دستگاه به صورت یک دستگاه تک کاره و مورب می باشد.

شاسی های گنجانده شده درون این دستگاه باعث شده که سری HP 3600 کمی ارتفاع بیشتری نسبت به هم رده های خود داشته باشد. تریم رنگی این دستگاه به صورت معمول به رنگ سفید (Basic) و خاکستری در اغلبی از فضای آن می باشد. رابط کاربری آن بروی بخش پنل تنها به یک صفحه ی نمایش کوچک دو خطی و چندین دکمه ی کوچک خلاصه می شود. در نظر داشته باشید که شما می توانید با اتصال این دستگاه به سیستم خود از سایر مشخصات و ویژگی های 3600 در چاپ استفاده نمایید. در آخر نیز لازم است بدانید که این دستگاه با وزن 20  کیلوگرمی و ابعاد 407*453*370 قابلیت قرار گیری بروی میز کار و یا سایر فضا های دلخواه کاربران را می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

 

 

پرینتر hp 3600

 

 

 

استوک اروپایی لیزری رنگی

همانطور  که می دانید از موضوع توقف تولید این دستگاه سالیان زیادی می گذرد. همین امر باعث شده تا دستگاه های تولید شده ( کارکرده ) و نو ( در انبار مرکزی اچ پی ) به دست کاربران برسد. در این بخش تصمیم داریم تا بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه بررسی های لازم را انجام دهیم. در مرحله ی اول لازم است. بدانید که این دستگاه به صورت لیزری تک کاره ، آن هم با قابلیت چاپ رنگی طراحی و به بازار عرضه شده است.

وزن 20 کیلوگرمی این دستگاه ندا از کارتریج های چهار رنگ آن درون مخزن می دهد. که وزن قابل توجه ای را به این دستگاه اضافه نموده. چاپگر HP 3600 از سری چاپگر های سایز A4 با قابلیت چاپ 17 برگ در دقیقه و توان چاپ 50000 برگ در ماه می باشد. همین موضوع باعث شده تا 3600 گزینه ی مطلوبی برای استفاده ی شرکتی و ارگانی به حساب بی آید. در آخر نیز لازم به ذکر است که رابط کاربری این دستگاه در بخش اتصالات HI Speed USB 2.0 می باشد.

 

 

 

استوک اروپایی لیزری رنگی

 

 

 

قطعات مصرفی HP 3600

یکی از مهمترین موضوعات در ارتباط با این دستگاه مربوط به کارتریج های آن می شود. HP 3600 از سری چاپگر های لیزری رنگی می باشد. که در راستای پیشبرد چاپ خود از کارتریج HP 501A مشکی و  HP 502A زرد ، قرمز و آبی استفاده می نماید. کارتریج لیزری رنگی کیت 501 – 502  از سری کارتریج های مخزن بزرگ اچ پی با کد فنی Q6470A,  Q6471A, Q6472A, Q6473A می باشند. همچنین لازم به ذکر است. که این کارتریج ها توانایی چاپ 6000 برگ در رنگ مشکی و 4000 برگ در رنگی را به کاربران و مصرف کنندگان ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های جوهری و لیزری اچ پی وارد لینک قرار داده شده شوید.

 

قطعات مصرفی HP 3600