پرینتر های لیزری سرعت بالا ، تیم تخصصی اچ پی در این بخش تصمیم دارد تا در ارتباط با ماشین های اداری لیزری اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماید. پرینتر های لیزری اچ پی در دسته های متفاوتی توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه می شوند. با ما در ادامه همراه باشید تا در ارتباط با ساختار و مشخصات فنی این دستگاه ها توضیحات کاملتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

پرینتر های لیزری

پرینتر های لیزری اچ پی در دسته های متنوعی طراحی و تولید می شود. کاربران می توانند بنا به نوع نیاز خود پرینتر های لیزری را در دست های متنوعی خریداری نمایید. چاپگرهای لیزری در دو دسته ی رنگی و سیاه و سفید به بازار عرضه می شوند. البته لازم به ذکر است که چاپگرهای لیزری دارای ویژگی های خاصی در نوع چاپ می باشند که در ارتباط با آنها توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران ارائه خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کاربری های اداری و خانگی پرینترها HP با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

پرینتر های لیزری
پرینتر های لیزری

LaserJet Printer

نام و شهرت اچ پی در زمینه ی تولید ماشین های اداری ، کماکان بر سر زبان ها می باشد. این کمپانی سالیان بسیاری می باشد که در زمینه ی طراحی و تولید ماشین های اداری سررشته دارد. اچ پی در راستای ارائه ی خدمات خود به مصرف کنندگان خود نمایندگان فعالی را در سراسر دنیا جهت فروش و خدمات پس از فروش یه کاربران ارائه می دهد .

پرینتر های لیزری اچ پی چه در دسته ی رنگی و چه در دسته ی سیاه و سفید دارای ویژگی های خاصی می باشند که در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه ها آشنا شویم. چاپگرهای لیزری در دسته های تک کاره ، سه کاره و چهار کاره تقسیم می شوند. این سری چاپگرهای لیزری ، نیز توانایی چاپ در ابعاد A3 را نیز به کاربران ارائه می دهند ‌. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

LaserJet Printer
چاپگرهای لیزری

 

پرینتر تک کاره HP | پرینتر های لیزری

پرینتر های تک کاره ی اچ پی تنها قابلیت چاپ را به کاربران خود ارائه می دهند. این دستگاه ها در ابعاد متفاوتی طراحی می شوند . مورد استفاده ی این دستگاه ها عموما به صورت خانگی – اداری می باشند. لازم به ذکر است که این دستگاه ها بنا به نوع کاربری و تولید خود دارای آپشن های متفاوتی می باشند. پرینتر های تک کاره ی لیزری اچ پی به دو دسته ی لیزری مشکی و لیزری رنگی تقسیم می شوند. پرینتر های تک کاره ی لیزری اچ پی سیاه و سفید از بک منبع تونر مشکی برای انجام امورات چاپ استفاده می کنند. اما مکانیزم ساخت چاپگرهای لیزری رنگی کمی متفاوت تر می باشد. این دستگاه ها از چهار رنگ مشکی ، آبی ، قرمز و زرد استفاده می کنند .

پرینتر تک کاره HP
تک کاره های اچ پی

 

پرینتر چندکاره ی لیزری HP

پرینتر های سه کاره ی لیزری اچ پی جزء پر فروش ترین مدلهای تولید شده در بازار ماشین های اداری می باشند. چاپگر های سه کاره ی لیزری اچ پی ، قابلیت هایی چون چاپ ، کپی و اسکن را به کاربران ارائه می دهند. هدف اچ پی از ساخت این دستگاه ها جمع آوری ماشین های اداری در یک محصول می باشد. کاربران نیز با استفاده از این دستگاه ها می توانند به راحتی تمامی قابلیت های کالاهای اداری را در یک چاپگر با کیفیت بسیار بالا استفاده نمایند. با ما در نمایندگی HP همراه باشید.

 

پرینتر چندکاره ی لیزری HP
پرینتر چندکاره ی HP

 

 

اچ پی برای تکمیل ماشین های اداری خود تصمیم دارد .گرفته تا طراحی پرینتر های چهار کاره ی اچ پی تمامی مجموعه ی ماشین های اداری خود را تکمیل نماید. از این روش ما می تواندی با خرید پرینتر های چهار کاره از قابلیت این دستگاه ها در زمینه ی چاپ ، کپی ، اسکن و فکس بهرمند شوید. لازم به ذکر است که این چاپگر ها همانند سایر چاپگر های اچ پی با تکنولوژی رنگی و سیاه و سفید به بازار عرضه می شوند . همچنین این دستگاه ها توانایی چاپ به صورت A3 را به کاربران ارائه می دهند.