کارتریج hp648a لیزری رنگی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج های لیزری رنگی مهم اچ پی در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اشاره داشته باشیم. این سری از کارتریج های اچ پی با شناسه ی CE261 – 262 -263A طراحی و به بازار عرضه شده اند.

همچنین لازم به ذکر است که کیت محبوب 648A را می توان به عنوان اصلی ترین قطعات مصرفی پرینتر های لیزری رنگی اچ پی 4540 و 4525 معرفی نمود. در ادامه با ما همراه شوید تا در ارتباط با مشخصات این سری از کارتریج های اچ پی آشنایی بیشتری پیدا کنید.

 

کارتریج hp648a

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با سری محبوب کارتریج های لیزری رنگی اچ پی 648 توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. ا این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این دستگاه با ما در نمایندگی HP همراه شوید. در ابتدا ما با سه کارتریج کاست بزرگ از سری محبوب کیت لیزری رنگی HP رو به رو هستیم.

در قدم اول لازم است بدانید که رنگ مشکی این کیت مربوط به کد HP 647A می شود. شما می توانید جهت خرید و یا شارژ کارتریج hp647A لیزری مشکی با واحد فروش در ارتباط باشید.

اما در ارتباط با مشخصات و نحوه ی عملکرد سری 648A لازم است بدانید؛ که این سری از کارتریج های اچ پی به عنوان یکی از با یفیت ترین و پر سرعت ترین قطعات مصرفی در دسته ی لیزری رنگی ها به حساب می آیند. HP 648A متشکل از سه رنگ آبی ، زرد و قرمز می باشد که شما می توانید با توجه به نوع چاپ خود از آنها استفاده کنید. به صور کلی هر یک از کارتریج های لیزری HP 648A توانایی چاپ 11000 برگ A4 را دارند.

در طی گزارش های اخیر بسیاری از کاربران مدعی شدند که حجم چاپی کمتری نسبت به تعداد اعلام شده داشتند. در این بخش تصمیم داریم تا نکاتی را در ارتباط با نحوه ی چاپ و مدیریت آن خدمت مصرف کنندگان ارائه دهیم.

قدم اول مقدار صفحاتی که درون کاتالوگ کارتریج های اچ پی دیده می شود مربوط به چاپ به صورت استاندارد می باشد . اگر چاپ شما به صورت استاندارد نباشد ممکن است تعداد بیشتر و یا کمتری از حجم اعلام شده توسط کمپانی چاپ نمایید. اما به طور کلی ، حجم چاپ روی دستگاه ها ؛ یک مقیاس حدودی می باشد.

 

کارتریج hp648a
کارتریج hp648a

 

CE261-262-263A

 

در این بخش شما شاهد نمایش شناسه ی این سه مدل کارتریج می باشید. کد هر یک از کارتریج های اچ پی ثابت بوده و همین موضوع باعث شده. تا کاربران بتوانند آشنایی بهتری نسبت به مدل و نوع کالا داشته باشند. به ترتیب کد CE261A  مربوط به رنگ آبی ، CE262A مربوط به رنگ زرد و CE263A مربوط به آخرین رنگ یعنی قرمز می شود. چنانچه نیاز به خرید هر یک از رنگهای کیت 647A داشتید می توانید با اعلام کد آن ، در سریعترین زمان کارتریج را درب محل خود تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تمامی صفحات اچ پی آبا ، وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

CE261-262-263A