کارتریج HP39A لیزری مشکی |  این کارتریج با کیفیت و طول عمر بالا ؛ چاپ بیش از ۱۸۰۰۰ برگ A4 ( در رنگ مشکی ) را با کیفیت بسیار خوب و مرغوب پوشش می دهد ، که از این رو برای انواع مصارف مختلف اعم از ادارات و آموزشگاه ها و نیز استفاده در منزل ؛ کاملا مناسب می باشد . این قطعه دارای تکنولوژی چاپ لیزری می باشد و برای پرینتر های مدل لیزرجت ۴۳۰۰ اچ پی مناسب است . این کارتریج از پرفروش ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. و امکان شارژ دوباره و استفاده مجدد پس از اتمام  دارد و در نتیجه مانند تمامی محصولات دیگر اچ پی در هر زمینه ای ؛ بهره وری و عملکرد بسیار مقبول را با کمترین هزینه و کاملا مقرون به صرفه ؛ به کاربران ارایه می دهد .

 

 

کارتریج HP39A

کارتریج HP39A

همانطور که میدانید کارتریج ها از مهم ترین قطعات مصرفی در انواع پرینتر ها با هر نوع تکنولوژی چاپی می باشند. از این رو انتخاب یک کارتریج با کیفیت و مقرون به صرفه ؛ برای بهره بردن از چاپ اسناد و فایل های مختلف آن هم با کیفیت بالا ؛ ضروریست . در ضمن توجه داشته باشید انتخاب و استفاده مدام از قطعات مصرفی نامناسب و یا طرح فابریک برای دستگاه چاپگر ممکن است ؛ منجر به آسیب رساندن به دستگاه چاپگر شود و یا نیز از طول عمر و دوام پرینتر و کیفیت چاپ آن بکاهد . از این رو شما می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع کارتریج های اچ پی ؛ و تفاوت آنها با کارشناسان نمایندگی رسمی ایران ؛ همراه شوید . در ادامه این پست به آشنایی بیشتر با کارتریج HP39A  ؛ می پردازیم .

 

 

 

Q1339A | کارتریج HP39A

  1.  کارتریج HP39A (کد فنی Q1339A)  : کیفیت چاپ بسیار خوب و کارکرد راحت و آسان و کاملا مقرون به صرفه
  2.  برند : اچ پی
  3.  تکنولوژی چاپ : لیزری
  4.  رنگ چاپ : مشکی
  5.  ظرفیت چاپ : حدود ۱۸۰۰۰ برگ A4 با کیفیت بالا
  6.  این کارتریج قابلیت شارژ دوباره دارد . یعنی پس از اتمام آن می توانید برای استفاده مجدد ؛ آن را شارژ کنید . از این رو بسیار مقرون به صرفه و کاربردی می باشد .
  7.  مدل دستگاه پرینتر سازگار با کارتریج :پرینتر های لیزرجت ۴۳۰۰
  8.  این کارتریج از پرفروش ترین محصولات مشابه خود در بازار می باشد .

پرینتر های سازگار با کارتریج HP39A | کارتریج HP39A

این کارتریج محبوب و کاربردی ؛ در انواع بسیاری از پرینتر های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . به عنوان مثال می توان به تمامی پرینتر های سری لیزر جت اچ پی( HP LaserJet 4300 Printer series ) ؛ اشاره نمود که شامل این موارد است :   HP LaserJet 4300 tn printer ,  HP LaserJet 4300 n printer  , HP LaserJet 4300 dtn printer  , HP LaserJet 4300 dtns printer , HP LaserJet 4300 printer ,…

نصب کارتریج بر روی دستگاه چاپگر بسیار آسان است و کافیست تا آن را در محفظه مخصوص قرار داده شده در دستگاه قرا دهید . همچنین برای استفاده بهتر می توانید از دفترچه راهنما و نیز کارشناسان نمایندگی کمک بگیرید . توصیه می شود جهت پیش گیری از هرگونه آسیب ؛ در قرار گیری دستگاه در محیطی دور از دمای بالا و همچنین حمل با احتیاط آن ؛ کوشا باشید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با استعلام کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

پرینتر های سازگار با کارتریج HP39A