کارتریج hp 647a لیزری رنگی |در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات سری کارتریج های لیزری رنگی اچ پی اطلاعات بیشتری را کسب نماییم. لازم به ذکر است که کارتریج لیزری رنگی اچ پی 647A در دسته کارتریج های لیزری رنگی اچ پی قرار دارد.

این کارتریج با توانایی چاپ و کیفیت منحصر به فرد خود توانسته تا در مدت زمان کوتاهی ، کاربران بسیاری را تحت تاثیر چا خود قرار دهد. از این رو تصمیم گرفتیم تا در جهت کسب آگاهی بیشتر و رضایت کاربران اچ پی . در ارتباط با این سری از کارتریج های لیزری رنگی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما در نمایندگی رسمی همراه باشید.

 

کارتریج hp 647a

در این بخش تصمیم به معرفی کیت HP 647A را داریم. از این رو شما می توانید در جهت خرید و یا شارژ این دستگاه ، اطلاعات زیادی را کسب نمایید. بهتر است بدانید که کارتریج لیزری اچ پی 647 در رنگ مشکی ، در دسته کارتریج های لیزری رنگی 647  ، 648 قرار گرفته است. اما با این حال ما تصمیم داریم تا در این بخش در ارتباط با رنگ مشکی. این کیت پر طرفدار تمامی مشخصات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

 

کارتریج hp 647a

 

 

در ابتدا لازم است بدانید که این سری از کارتریج های لیزری مشکی توانایی چاپ تا 8500 برگ A4 را به کاربران می دهند. پس نتیجه می گیریم که 647A در دسته کارتریج های کاست بزرگ کمپانی اچ پی قرار گرفته است.

همچنین این کارتریج سازگار با چاپگر HP color enterprise 4025 و HP color enterprise 4520 می باشد که در ادامه در ارتباط با نوع کاربری و مشخصات فنی آن توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های لیزری سرعت بالا ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

CE260A HP 4520 , 4020

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با اصلی ترین نکات در ارتباط با نحوه ی خرید و عملکرد کارتریج لیزری اورجینال 647A مشکی اچ پی ، خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همانطور که می دانید اچ پی 647 مشکی ، کارتریجی سازگار با سری محبوب 4025 و 4520 می باشد. همانطور که گفته شد توانایی چاپ این دستگاه به صورت استاندارد 8500 برگ A4می باشد. با این تفاسیر کاربران و مصرف کنندگان اچ پی هنگام استفاده از این سری از تونر قدرتمند 647A ، از  استفاده سایر قطعات مصرفی بی نیاز می شوند.

 

CE260A HP 4520 , 4020
کارتریج hp 647a

 

یکی از نکات مهم در ارتباط با نحوه ی عملکرد این کارتریج ها مربوط به کوالیتی و کیفیت ساخت قطعات مصرفی می باشد. لازم به ذکر است که قطعات مصرفی طرح و فیک می توانند آسیب های زیادی را به ما و به دستگاه هایمان وارد کنند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت خرید کارتریج های اچ پی. حتما با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خاصیت مگنتی در جذب تونر وارد صفحه ی قرار رفته شده شوید.