کارتریج hp 79a لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از مهمترین کارتریج های لیزری مشکی در مارکت و نمایندگی رسمی بررسی های لازم را انجام دهیم. همچنین طی گزارش های اخیر بسیاری از مصرف کنندگان درخواست بررسی این سری از کارتریج های لیزری را به کارشناسان ما ارائه داده بودند. از این رو تصمیم داریم تا با مشخصات کارتریج لیزری مشکی پرینتر تک کاره ی 12 و سه کاره ی 26 بیشتر آشنا شویم. با ما در ادامه همراه باشید.

 

کارتریج hp 79a

 

کارتریج های لیزری مشکی به عنوان یکی از مهمترین قطعات مصرفی در پرینترها به حساب می آیند . از این رو کیفیت و نوع عملکرد آنها نیز برای چاپگر ها مهم می باشد. در ارتباط با مشخصات فنی این کارتریج ها باید اضافه کرد که HP 79A در دسته قطعات مصرفی کاست متوسط در بازار محصولات اچ پی قرار گرفته است. به طور کلی این دستگاه توانایی چاپ 1000 برگه ی A4 را به صورت استاندارد دارد. اما باز با این حال کارکرد و نوع چاپ این کارتریج رابطه ی مستقیمی با نوع عملکرد کاربران دارد.

 

کارتریج hp 79a

 

کارتریج لیزری مشکی اچ پی 79A در بازار جهانی با کد CF279A شناخته می شود. چنانچه که شما در هر نمایندگی ، نیاز به تهیه ی این قطعه پیدا کردید می توانید با نام کیت 79A و یا کد شناسایی CF279A ، کارتریج مورد نظر خود را تهیه کنید . اهمیت استفاده از کارتریج 79A اورجینال در چاپگر های سازگار به آن بسیار زیاد می باشد و از این رو به تمامی افراد پیشنهاد می شود تا در جهت خرید مجدد این کارتریج ، حتما به سراغ نمونه های شرکتی آن بروند. در ادامه در ارتباط با فرق عمده  ی این قطعات با سایر کارتریج های نامرغوب ؛ توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم داد.

 

HP M12a – M26nw

 

کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تصمیم دارند تا در این بخش ، یک فضای مناسبی را جهت معرفی دو سری از پرینتر های محبوب اچ پی در دسته ی تک و سه کاره خدمت کاربران گرامی ارائه دهند. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید پرینتر های لیزری مشکی اچ پی ، از نکات این بخش بهرهمند شوید.

در ابتدا پرینتر لیزری مشکی HP 12A را به چالش می کشیم. این دستگاه با ابعاد تقریبا کوچک – متوسط خود 9.38 * 13.47 *7.71 اینچ به عنوان یکی از محبوب ترین تک کاره های میان رده ی اچ پی به حساب می آید. این دستگاه با قابلیت چاپ تک رنگ خود برای اولین بار در سال 2016 طراحی و به بازار عرضه شد.

 

در ارتباط با پرینتر لیزری مشکی اچ پی سری 26NW نیز نکات مهمی وجود دارد که لازم است در ادامه به آنها اشاره ای داشته باشیم. با ما در ادامه همراه باشید. پرینتر لیزری اچ پی 26 در دسته چاپگر های اداری ، خانگی کمپانی اچ پی قرار گرفته است. این دستگاه با توانایی چاپ 5000 برگ به صورت توان ماهانه به عنوان یک دستگاه چهار کاره در نمایندگی رسمی موجود می باشد.  همواره این دستگاه در جهت چاپ اسناد از کارتریج لیزری مشکی HP 79A به صورت شرکتی استفاده می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  پرینترهای سه کاره اچ پی HP m26nw  با ما همراه باشید.

 

 

HP M12a – M26nw

 

کارتریج شرکتی HP 79A

 

در ارتباط با نحوه ی عملکرد کارتریج های شرکتی و طرح ، موارد زیادی وجود دارد که می توانیم به آن اشاره داشته باشیم. اکثر کاربران برای چاپ اسناد خود با کیفیت بالا به سراغ دستگاه های با رزولوشن چاپ بالا همانند 12 و 26 اچ پی می روند. این دستگاه ها عموما با ارائه ی خدمات خود در زمینه ی چاپ ،  باعث می شوند تا مصرف کنندگان در ادامه ی روند چاپ خود احساس رضایت کافی داشته باشند. یکی از اصلی ترین قطعات در زمینه ی چاپ اسناد ، کارتریج ها می باشند.

کارتریج ها نقش اساسی در چاپ با کیفیت بالا دارند. از این رو کیفیت و کوالیتی آن برای نمایندگی و مراکز فروش شرکتی بسیار مهم می باشد. شما می توانید با تهیه ی کارتریج های لیزری مشکی شرکتی علاوه بر بهره مندی خدمات ویژه ، از محصول مورد تایید نمایندگی رسمی HP استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اصلی ترین تفاوت کاربری کارتریج لیزری و حوهرافشان  ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.