کارتریج HP85A لیزری مشکی |  به طور حتم میدانید که کارتریج ها از مهم ترین قطعات مصرفی در انواع مختلفی از پرینتر ها می باشند . این قطعه برای استفاده در انواع چاپگر های لیزری با چاپ معمولی مشکی کاملا مناسب می باشد. و دارای ظرفیت چاپ 1600 برگ A4 ، و ظرفیت تونر 100 گرم می باشد . این کارتریج HP85A ؛ قابل شارژ و دارای کیفیت چاپ و سرعت بالایی می باشد.

نحوه کار با آن آسان است . و مانند تمامی محصولات دیگر کمپانی اچ پی ؛ در نوع خود و بین انواع کارتریج ها از محبوبیت بالایی برخوردار است ؛ و سهم قابل توجهی از بازار آن را شامل میشود . و همواره از پر فروش ترین ها بوده و هست .

کارتریج HP85A

همانطور که پیش از این گفته شد؛ این کارتریج ها از مهم ترین قطعات مصرفی در انواع گوناگونی از چاپگر ها می باشند . از آنجایی که برند اچ پی انواع و اقسام پرینتر ها را ،با کاربرد های به خصوص و متنوعی تولید کرده و ارایه می دهد.

پرکاربردترین و صد البته محبوب ترین کارتریج ها را نیز به خود اختصاص داده است . شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع کارتریج های HP و همچنین تفاوت ها و کارکرد های به خصوص هر یک از آنها ؛ با کارشناسان نمایندگی مرکزی همراه شوید . ما در ادامه این مقاله ؛  کارتریج HP85A که از دسته کارتریج های لیزری مشکی می باشد را به طور دقیق تری مورد بررسی قرار می دهیم .

 

 

کارتریج HP85A
کارتریج HP85A

 

 

CE285A | کارتریج HP85A

 

  1. کارتریج HP85A ( کد CE285A) ؛ از گونه کارتریج های پرکاربردی می باشد. که به طور معمول برای شمار زیادی از دستگاه ها ( خصوصا پرینترهای مونو کروم ) به کار گرفته می شود . و مورد استفاده قرار می گیرد .
  2.  این کارتریج ؛ که کیفیت ساخت بسیار خوب و بالایی دارد ؛ برای انواعی از پرینتر های لیزری با چاپ معمولی. ( انواع فایل و اسناد در قالب متن و تصویر سیاه و سفید) استفاده می شود .
  3.  ظرفیت چاپ :  حدود 1600 برگ (A4) با کیفیت چاپ بالا و وضوح فوق العاده
  4. ظرفیت حجمی تونر مصرفی : 100 g
  5.  این کارتریج قابل شارژ و استفاده مجدد می باشد . که از این رو به لحاظ میزان هزینه پرداختی شما دوستان کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است . البته توجه داشته باشید که در این امر ، نحوه شارژ و میزان استفاده از تونر بسیار مهم و جالب توجه است و باید به درستی انجام شود .
  6.  قابل استفاده و سازگار با انواع چاپگر های لیزری  (HP laserjet: p1102,1106,1109,1104,1109w,M1132,M1212,M1214 و…) می باشد.

 

 

CE285A

نحوه نصب و نگهداری کارتریج | کارتریج HP85A

اگر تجربه استفاده از پرینتر را داشته باشید؛ می دانید نصب و استفاده از کارتریج بسیار راحت است . و کافیست تا آن را در جعبه چاپگر قرار دهید! . بهتر است بدانید برای بهره وری بیشتر و حفاظت از کارتریج و چاپگر باید نکاتی شامل قرار دادن ؛ در دمای مناسب و پرهیز از دمای بالا . استفاده از کاغذ های مناسب و لحاظ نمودن وزن آن ؛ شیوه صحیح حمل پرینتر و پرهیز از استفاده طولانی مدت و دیگر نکات امنیتی را رعایت کنید .

لازم به ذکر است در صورت استفاده از طرح فابریک کارتریج مورد نظر کیفیت و عمر و کارایی پایین تری در چاپ اسناد خود را مشاهده می کنید . و در صورت استفاده زیاد و نیاز به کارایی بیشتر کارتریج و چاپ با کیفیت بالاتر ؛ بهتر است تا از کارتریج فابریک مورد نظر خود ، استفاده کنید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مگنت HP  لیزری مشکی وارد لینک قرار گرفته شوید.