کارتریج 130A لیزری رنگی HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با کیت لیزری رنگی HP 130A بررسی های لازم را انجام داده. و به صورت کامل این کارتریج و دستگاه های سازگار را بررسی نماییم. در نظر داشته باشید که کیت HP 130A به عنوان یک کیت پر طرفدار دارای تنوع و مدلهای بیاری در بازار می باشند. از این رو شما می توانید با بررسی کیت های متنفاوت HP 130A کارتریجی مناسب و سازگار با دستگاه خود را خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

در نظر داشته باشید که کارتریج های لیزری HP color 130A از سری کارتریج های بدون درام بوده. و درام به صورت یونیت درون دستگاه های سازگار با 130 قرار می گیرند. ادامه در ارتباط با این دستگاه ، کارتریج ، درام و مرکز تعمیرات کارتریج های اچ پی ، توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم نمود.

 

کارتریج 130A

کارتریج های لیزری رنگی HP 130 A از سری کارتریج های لیزری رنگی در چهار رنگ مشکی ، آبی ، قرمز و زرد می باشد. این کیت لیزری سسس از سری کارتریج های بدون درام می باشند و درام به صورت مجزا درون دستگاه های سازگار قرار می گیرند. این کیت از کارتریج های لیزری رنگی توانایی چاپ 1500 برگ A4 را به صورت استاندارد به کاربران می دهند. از این رو کاربران می توانند به صورت توصیه شده بیش از 1200 سند را با استفاده از این کارتریج به چاپ برسانند. یکی از اصلی ترین نقاط قوت این دستگاه ها مربوط به کیفیت و سرعت بالای آنها می باشد. که امتیازی قابل توجه از سوی کاربران گرفته است.

از سری دستگاه های سازگار با کیت لیزری رنگی HP 130A می توانی به LaserJet Pro M176 و LaserJet Pro M177 اشاره نمود. هر دو دستگاه نام برده از سری پرینتر های Multifunction اچ پی بوده و  طرفداران بسیاری در بازار اچ پی دارند.  کد کارتریج HP 130 موضوع دیگری است که در این بخش تصمیم به معرفی آن داریم. CF350A در این کیت لیزری رنگی مربوط به رنگ مشکی ، CF351A مربوط به رنگ آبی ، CF352A مربوط به رنگ زرد و در نهایت CF353A مربوط به رنگ قرمز می شود.

 

 

 

کارتریج 130A

 

 

کیت کامل دستگاه 176 – 177

پرینتر لیزری رنگی اچ پی 176 و 177 از سری چاپگر های سازگار با کارتریج لیزری رنگی 130A می باشند. از سری مشخصات دستگاه های HP 176 می توان به سه کار بودن این دستگاه ، پرینت ، کپی ، اسکن با قابلیت چاپ اسناد به صورت ماهانه تا 20000 برگ می باشد. یکی از اصلی ترین تفاوت ها بین نسل 176 و نسل 177 قابلیت های آنها می باشد. پرینتر لیزری رنگی HP 177 از سری پرینتر های چهار کاره بوده و قابلیت ارسال و دریافت فکس را به کاربران ارائه می دهد.

همچنین از نظر ظاهری می توان گفت که هر دوی این دستگاه ها به یک اندازه و یک وزن بوده و هر دو گزینه ی مناسبی برای استفاده اداری به حساب می آیند. از نظر تفاوت های ظاهری نیز نمی توان اختلاف زیادی در ارتباط با این دو دستگاه پیدا نمود. ولی یکی از اصلی ترین تفاوت ها درون این دو دستگاه مربوط به پنل کاربری یا همان بخش ال سی دی می باشد. که ما در سری 177 شاهد پیشرفت بیشتر آن می باشیم.

 

 

 

کیت کامل دستگاه 176 – 177

 

کیت لیزری HP 130A

یکی از اصلی ترین سوالات در ارتباط با مشخصات این کارتریج نحوه ی شارژ و استفاده ی آن می باشد. در نظر داشته باشید که کارتریج لیزری رنگی HP 130 از سری کارتریج های رنگی می باشند که قابلیت شارژ را به کاربران خود می دهند. و شما می توانید پس از اتمام تونر موجود در کیت ، آن را مجددا شارژ نموده و از قابلیت های آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین موضوعاتی که در ارتباط با این دستگاه ها وجود دارد. بحث کیفیت و انواع این کارتریج ها درون بازار می باشد.

متاسفانه یکی از اصلی ترین معضلات در ارتباط با این کارتریج نمونه های کپی و غیر اصل آن در بازار می باشد. علیرغم شباهت بسیار زیاد این کارتریج ها با یکدیگر لازم است بدانید. که کارتریج های فیک و غیر استاندارد برای دستگاه های استاندارد HP 177 و HP 176 به عنوان یکی از اصلی ترین عامل های مخرب برای این دستگاه ها به حساب می آیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. جهت مشاهده ی small business چاپگرهای نیز می توانید وارد بخش محصولات شده و بخشی از پرینتر های HP در دسته ی بیزینسی را مشاهده نمایید.

 

 

 

کیت لیزری HP 130A