پرینتر 135 اچ پی | نمایندگی فروش چاپگر HP . در این پست از ارتباط با یک سری از پرینترهای بسیار محبوب سه  کاره لیزری با نام تجاری کمپانی اچ پی با شما کاربران و مصرف کنندگان این برند بحث و گفتگو کنیم. در نظر داشته باشید که در این پست تعاون و مشخصات فنی، مشخصات ظاهری ، خدمات پس از فروش و همه مسائلی  که کاربران هنگام خرید دستگاه های لیزری اچ پی به آن توجه می‌کنند. می‌پردازیم. با در ادامه همراه باشید تا بتوانیم به بررسی مناسبی در رابطه با این محصول برسیم. همچنین شما می توانید از طریق بخش خدمات فروش و پس از فروش ما تمامی اطلاعات راجع به پرینتر لیزری اچ پی را دریافت نمایید.

 

پرینتر 135 اچ پی

پرینترهای لیزری از محبوبیت بسیار بالایی در صنعت چاپ برخوردار می باشند. این محبوبیت در زمینه چاپ به علت سرعت بالا و کیفیت چاپ اسناد است. در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری مشکی اچ پی سری 135 در دو دسته ی A و W توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با قابلیت های این دستگاه توضیحات بیشتری را خدمت شما ارائه کنیم | پرینتر 135 اچ پی.

 

پرینتر 135 اچ پی
پرینتر 135 اچ پی

 

پرینتر 135 اچ پی سری A . کمپانی اچ پی از سری شرکت های تولید کننده لوازم های اداری و رایانه ای می باشد که تمامی ویژگی و خواسته های کاربران را پوشش می دهد. به همین منظور با کمک مهندسین خود سری پرینترهای 135 را با قابلیت های معمولی در دسته A قرار داده است. عموما کاربرانی که نیاز به قابلیت های زیادی در پرینترهای سه  کاره لیزری مشکی اچ پی ندارند از سری A استفاده می کنند.

 

تصویر مرتبط با پرینتر 135 اچ پی | نمایندگی فروش چاپگر HP - 3 1
پرینتر 135 اچ پی

 

اما قابلیت پرینتر لیزری W سری 135 . قابلیت W | آیا شما از کاربرانی هستید که ارتباط از طریق بی‌سیم برای شما کاربردی و مهم به حساب می‌آید. پیشنهاد نمایندگی پرینتر های چندکاره اچ پی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای لیزری استفاده از پرینتر HP 135W می باشد. این بیت قابلیت های زیادی را در زمینه چاپ به شما ارائه می کند. شما می توانید از قابلیت وایرلس این دستگاه استفاده کرده و تمامی استاد خود را با استفاده از گوشی های هوشمند و بدون نیاز به سیم به چاپ برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پرینتر لیزری مشکی اچ پی 135A و اچ پی 135w کارشناس های ما همراه شوید .

 

 

قابلیت چاپگر سیاه و سفید HP 135

اگر بخواهیم در ارتباط با قابلیت های پرینتر لیزری مشکی 135 گفتگو های لازم را انجام بدهیم و وقت زیادی را باید صرف این معرفی کنیم. اما در این پست تصمیم گرفته تا بصورت مختصر به قابلیت‌هایی این دستگاه به کاربران ارائه می کند. اشاره داشته باشیم. در ارتباط با این پرینتر لیزری مشکی باید بگویم که فناوری چاپ در این دستگاه تنها به صورت سیاه و سفید می باشد. این بدین معنی است که شما تنها می توانید اطلاعات خود را با رنگ سیاه به چاپ برسانید. همچنین چاپگر لیزری ما در دسته ی  پرینتر های خانگی به حساب می آید. که توانایی انجام کار در اداره ها با ظرفیت کاری پایین را نیز دارد. و شما کاربران می توانید از این دستگاه در محل کار خود استفاده کنید.

 

قابلیت چاپگر سیاه و سفید HP 135
پرینتر 135 اچ پی

 

همواره دو مسئله برای بسیاری از کاربران که قصد خرید پرینترهای لیزری را دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ابتدا کیفیت و وضوح چاپ پرینتر و سپس سرعت  آن. اما در پرینتر لیزری مشکی سه کاره ما این مسائل چگونه عمل میکنند؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به آنها بپردازیم. پرینتر لیزری مشکی اچ پی 135 توانایی 20 تا 30 برگ A4 را در دقیقه به کاربران خود ارائه می‌کند.  این دستگاه قابلیت ارائه 10.000 برگه ی A4 را در ماه دارد.  و اما رزولوشن چاپ به این دستگاه که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن به شمار می‌رود 1200*1200 DPI می باشد. در نظر داشته باشید که کیفیت نامبرده مبنای محاسبه نقطه در اینچ می باشد.

 

چاپگر سه کاره ی لیزری مشکی HP | پرینتر 135 اچ پی

حال در این بخش به یکی از مهم ترین قابلیت های پرینتر لیزری مشکی اچ پی می پردازیم. همانطور که میدانید پرینتر 135 اچ پی در دسته پرینتر های سه کاره مشکی قرار گرفته است. این به این معنی است که چاپگر ما قابلیت پرینت ، کپی و اسکن را به کاربران خود در سریعترین زمان ممکن ارائه می کند. همچنین در نظر داشته باشید که هر سه این قابلیت ها عملکرد بسیار بالایی دارند و به خوبی در دسته ماشینهای اداری و رایانه ای جا افتاده اند.

 

چاپگر سه کاره ی لیزری مشکی HP
پرینتر 135 اچ پی

 

قابلیت پرینت به عنوان اصلی ترین زمینه فعالیت پرینتر 135 A و W به حساب می‌آید که در ارتباط با مشخصات فنی آن پیش از این توضیحاتی را داده‌ایم. و اما در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه در زمینه انجام کارهای کپی نیز باید بگوییم که سرعت چاپ اسناد در حالت کپی تا 20 برگ A4 در دقیقه می باشد. تمامی اطلاعاتی که ما در این زمینه خدمت شما کاربران گرامی ارائه میکنیم توسط کمپانی اچ پی تایید شده است.

 

تصویر مرتبط با پرینتر 135 اچ پی | نمایندگی فروش چاپگر HP - 7 1
پرینتر 135 اچ پی

 

 

و ما در ارتباط با بخش اسکنر این دستگاه باید بگوییم که همچون پرینت ، اسکنر این دستگاه نیز از بارگزاری اسناد با بالاترین حد کیفیت برخوردار می باشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و مشاوره در ارتباط با پرینتر لیزری مشکی سه کاره hp 135 کارشناس هایما در نمایندگی مرکزی فروش و خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده ی پرینتر های دست دوم همانند پرینتر کارکرده HP 1102 بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

کارتریج پرینتر لیزری مشکی HP 105A

بهتر است که بدانید کارتریج در پرینترهای اچ پی جز اصلی ترین مواد مصرفی به حساب می آیند. به طوریکه نبود این قطعات مصرفی در دستگاه های اچ پی باعث مختل شدن سیستم چاپ می گردد. در ارتباط با کارتریج این محصول باید اضافه کنیم که ما از سری کارتون های باکیفیت و پرفروش HP 105A استفاده می نماید. شما نیز می‌توانید برای سفارش این محصول با کارشناس های بخش کارتریج hp تماس حاصل فرمایید. همچنین بهتر است بدانید که کارتریج 105A طرح ها توانایی چاپ به صورت لیزری مشکی را خدمت کاربران ارائه می کنند. و همچنین اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده آن تونر های سیاه مخصوص چاپ می باشند. شما می توانید این کارتریج را با کد فنی w1106a خریداری نمایید.

 

کارتریج پرینتر لیزری مشکی HP 105A
پرینتر 135 اچ پی