کارتریج 81 اچ پی پلاتر 5000 | در این بخش ما شاهد کارتریج پز فروش کمپانی اچ پی به نام کیت HP ink 81 می باشیم. این کارتریج از سری قطعات مصرفی محبوب و سازگار با HP DesignJet 5000 بوده و شما می توانید. در جهت استفاده ی مجدد و چاپ این چاپگر از کیت 81 استفاده نمایید. در قدم بعدی لازم است بدانید که کیت 81 شامل شش رنگ کارتریج جوهرافشان می شود. که ما در ادامه پس از بررسی آنها ، مزایا و معایب این کارتریج های جوهری را بیان خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این دستگاه ها با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

کارتریج 81

کارتریج جوهری اچ پی 81 از سری کارتریج های جوهری نام آشنای کمپانی اچ پی می باشد . کیفیت بالای این سری از کارتریج های شش رنگ باعث شده. تا کاربران توجه ویژه ای به عملکرد و حتی چاپگر سری 5000 این مجموعه داشته باشند.

به طور کلی اگر بخواهیم در ارتباط با کارتریج سری 81 مواردی را اعلام کنیم باید بگویم. که این کارتریج با کارکرد تقریبی 1200 برگ ، از سری کارتریج های جوهرافشان کاست بزرگ به حساب می آید. که می تواند حتی جزئی ترین نقش ها را در چاپ برای ما به نقش بکشد.

کارتریج 81
کارتریج 81

نکات مهمی که پیش از خرید هر کارتریج باید به آن توجه داشته باشیم . اصالت و کیفیت کارتریج ها می باشد. نمونه ی زیاد کارتریج های تولید شده در بازار باعث می شود تا کاربران سخت بتوانند کارتریج های شرکتی و اورجینال را تهیه نمایند. از جهتی دیگر برای بسیاری از افراد شارژ کارتریج و استفاده از کارتریج های طرح راه کار مناسب و کاربردی نمی باشد. زیرا که این کارتریج ها توانای بالایی در چاپ با حداکثر کوالیتی نمی باشند. لازم به ذکر است که مراکز مجاز و مارکت های HP در سراسر ایران در جهت کسب رضایت کاربران توانایی فروش و ارسال کارتریج های شرکتی را دارند. از این رو شما می توانید کارتریج های خود را با اطمینان از مراکز مجاز HP تهیه نمایید .

C4930A

کد نام برده مربوط به یکی از مهمترین رنگ های کارتریج HP Ink 81 می شود. کارتریج HP 81 یا کد  C4930A مربوط به رنگ مشکی کیت می باشد. این کارتریج با توانایی های بالای خود در زمینه ی چاپ می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد.

به طور کلی این کارتریج از سری کارتریج های جوهری مشکی اچ پی با کیفیت بالا بوده و از توانایی. های آن در پلاتر های همچون سری 5000 استفاده های زیادی می شود. سایز این کارتریج 640Ml بوده و وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گارانتی کارتریج های جوهری وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

مزایا و معایب C4930A | کارتریج 81

همانطور که می دانید کارتریج های جوهری دارای مزایا و معایب زیادی می باشد. که کاربران باید پیش از خرید در ارتباط با حساسیت و کارکرد این کارتریج ها مواردی را رعایت نمایند. اصلی ترین ماده در مجموعه ی تمامی کارتریج های جوهرافشان مربوط به جوهر می شود. جوهر ها در کاست ها مخصوصی از کارتریج قرار می گیرند. تا در صورت نیاز و ارسال دستور ، جوهر مورد نیاز را به هد ها جهت چاپ اسناد منتقل نمایند.

مزایا و معایب C4930A | کارتریج 81 

از جدی ترین معضلات این کارتریج ها می توان به ویژگی خشک شدن آنها اشاره داشت. در نظر داشته باشید که این کارتریج ها اگر به درستی مصرف نشوند ممکن است قابلیت های اصلی خود را از دست بدهند. در ارتباط با اصلی ترین و برترین ویژگی آنها هم می توان به کیفیت چاپ بسیار بالا ، اشاره کرد. کارتریج های  جوهری HP C4930A به گونه ای سازماندهی شده اند .تا  بتوانند بالاترین کوالیتی را در چاپ به کاربران ارائه دهند .

مشخصات HP DesignJet 5000

پلاتر 5000 از سری چاپگر های مهم می باشد که در دسته پلاتر های 42 اینچ قرار گرفته است. این پلاتر دارای 6 خشاب رنگ کارتریج می باشد. که این شش خشاب را کیت 81 اچ پی با رنگ های مشکی ، مشکی فوتو ، آبی ، آبی روشن ، قرمز ، قرمز روشن و زرد تامین می کنند. این چاپگر عریض امکان چاپ را از عرض 8.3 اینچ تا 36 ، و طول چاپ را از  22 تا 63 اینچ به کاربران ارائه می دهد.

وزن این دستگاه با احتساب کارتریج ها تقریبا به 100 کیلوگرم می رسد. همچنین شما می توانید با استفاده از پلاتر 5000 اسناد خود را با کیفیت 1200 DPI به چاپ برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی پلاتر اچ پی با ما همراه شوید.