کارتریج 60 اچ پی جوهرافشان | وقتی از جوهر و کارتریج در محصولات اچ پی حرفی زده می شود. باید بدانید که این محصول و آن چاپگر ، به عنوان اصلی ترین قطعه در دسته ماشین های اداری به حساب می آیند. در نظر داشته باشید که اولین و مهمترین نکته ای که کمپانی اچ پی‌ در ارتباط با کارتریج 60 و پرینتر جوهرافشان HP C4780 در دستورالعملهای خود ذکر نموده. استفاده از کارتریج و قطعات مصرفی اورجینال می‌باشد.

هنگامی‌که کاربران از قطعات مصرفی اورجینال استفاده می کنند. به طبع اسناد را با کیفیتی مناسب و بالا به چاپ‌می رسانند. با استفاده از کارتریج‌ HP 60 عملکرد خود و چاپگرتان‌ را با اعتماد بالاتر ، با ثبات و بی نقص حفظ نمایید. در ادامه همراه ما باشید. تا در ارتباط با عملکرد کارتریج مشکی و رنگی جوهری 60 و پرینتر جوهری رنگی HP 4780 اطلاعات بیشتری را کسب‌ نماییم.

 

 

کارتریج 60 اچ پی

در ارتباط با کارتریج 60 جوهری نکات زیادی قابل ذکر و بررسی می باشند. اما یکی از مهمترین نکات در ارتباط با کارتریج های جوهری عملکرد و کارکرد آنها در پرینتر های سازگار می باشد. در نظر داشته باشید که یکی‌ از اصلی ترین خصوصیات کارتریج های جوهری چاپ بی نقص. با در نظر گرفتن کوچک ترین جزئیات می‌باشد. سری کارتریج های پرینتر 4380 از دو کاست کارتریج استفاده می کند. این به این معنی است که کارتریج 60 را ما به عنوان یک‌ کارتریج تک رنگ مشکی و‌ یک‌ کارتریج Tri color سه رنگ در اختیار داریم.

 

 

کارتریج 60 اچ پی

 

 

دیگر مشخصه ای که در ساختار کارتریج‌‌ جوهری 60 با آن رو‌‌ به رو هستیم دستگاه های سازگار می باشند. از سری پرینتر های جوهرافشان سازگار با سری HP ink 60 می‌توانیم‌ به اچ پی DeskJet 4200 – F4400 – F4580 اشاره داشته باشیم. البته لازم‌ به ذکر‌ است. که این‌ کارتریج در سری Photosmart c 4600 – 4700 D110a و … کاربرد دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی کارتریج های جوهری اچ پی و  کارتریج های جوهری نسل 60 مشکی و رنگی‌ با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

فوتواسمارت C4780

N9H63FN پارت نامبر کیت 60 جوهری اچ پی می‌ باشد. با توجه به این پارت نامبر از کارتریج های جوهری شما می‌توانید HP ink 60 را برای چاپگر های خود تهیه نماید. در نظر داشته باشید که این کارتریج دارای رنگ های مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می باشد. بازده‌ هر یک‌ از این کارتریج ها به صورت استاندارد اچ پی 200 برگ محاسبه شده است. البته مقدار تقریبی بازده ی چاپ برای سه رنگ 60 ( آبی ، زرد و قرمز ) 165 برگ به صورت 5 درصد محاسبه شده است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از کارتریج های اورجینال سری 60 می توانید اسناد ، تصاویر ، نقشه و … را با بالاترین کیفیت ممکن در پرینتر های officeJet و Deskjet به چاپ برسانید.

موضوع دیگری که در ارتباط با کارتریج های سری 60 وجود دارد بحث بسته بندی و‌ کارتریج لارج 60 می باشد. همانطور که گفته شد استاندارد چاپ HP ink 60 برای رنگ مشکی 200 و برای سایر رنگ ها 165 برگ محاسبه شده است. اما کمپانی اچ پی برای رفاه بیشتر کاربران خود این دسته از کارتریج‌ ها را در سایز XL نیز تولید کرده است. با توجه به این‌ موضوع شما می توانید. با استفاده از کارتریج xl تعداد 600 برگ مشکی و 440 برگ رنگی را به چاپ برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

فوتواسمارت C4780

 

پرینتر جوهری فوتواسمارت C4780

در نظر داشته باشید که اچ پی جوهرافشان HP All in one از سری پرینتر های سازگار با کارتریج 60 جوهری می باشد. پرینتر فوتو اسمارت C4780 با رزولوشن 1200 تا 4800 DPI این قدرت را به کاربران خود می دهد. تا بتوانند اسناد ، تصاویر ، نقشه و هر موضوع دلخواه خود را در سریعترین. زمان و با بالاترین کیفیت به چاپ برسانند. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر خرید و یا تعمیر پرینتر HP 4780 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های خانواده جوهرافشان می توانید وارد صفحه ی مورد نظر شده و اطلاعات مفیدی در زمینه ی ماشین های اداری و خانگی جوهرافشان کسب نمایید.

 

 

 

پرینتر جوهری فوتواسمارت C4780

 

در سامانه جدید نمایندگی کارتریجهای اچ پی همچنین میتوانید از امکان استعلام کارتریج با سرچ مدل پرینتر و یا برعکس بهره مند شوید. سامانه استعلام کارتریج های جوهری و لیزری در hp-cartridge.ir این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا در صورتیکه از مدل کارتریج مرتبط با چاپگر خود اطلاعی ندارند با سرچ مدل پرینتر به مدل دقیق و شماره فنی مواد مصرفی دستگاه دسترسی داشته باشند.