کارتریج 503A لیزری رنگی |  تونر HP 503A به عنوان یک کارتریج چهار رنگ توسط کمپانی به بازار عرضه شده است .  HP 503A با قدرت تفکیک رنگ بی نظیر خود به تولید چاپ های تک رنگ و رنگی شما کاربران گرامی کمک چشمگیری می کند. کارتریج لیزری رنگی HP 503A با توجه به توانایی های خود و سازگاری با دستگاه های هوشمند اچ پی . توانایی بسیاری بالایی به کاربران در تولید اسناد به صورت حرفه ای در زمینه ی اداری  و سازمانی می دهد.  کارتریج تونر HP 503A اورجینال و سازگار با چاپگر های لیزری رنگی برای استفاده ی کاربران در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز طراحی و عرضه شده است.

علاوه بر این در نظر داشته باشید. که شما می توانید کارتریج سری HP 503A اورجینال را با گارانتی تعویض معتبر از نمایندگی رسمی فرو و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. . همچنین لازم به ذکر است که هر چهار رنگ از کارتریج‌های تونر HP 503A دارای طول عمر صفحه ISO استاندارد ، با بازده ی بالا هستند. در ادامه در ارتباط با ویژگی و قابلیت کارتریج های 503A موارد بیشتری را بررسی خواهیم نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی شارژ کارتریج با ما در ادامه همراه باشید.

 

کارتریج 503A لیزری رنگی

 

کارتریج 503A

یک پشتیبانی مناسب می تواند دغدغه ی اصلی کاربران را در طول مصرف از کارتریج ها بر طرف نماید. از این رو نمایندگی رسمی اچ پی در تلاش است تا بتواند در جهت رفاه بیشتر کاربران خود تمامی محصولات و کارتریج های تونر خود را با گارانتی طول مصرف به صوت شرکتی به کاربران ارائه نماید. در نظر داشته باشید که کارتریج لیزری رنگی HP 503A سازگار با سری پرینتر های HP Enterprise 3800 می باشد. توان چاپ 6000 برگ به صورت استاندارد نیز از سایر ویژگی های این کیت از کارتریج های لیزری رنگی می باشد.  کارتریج HP 503A با چهار کد Q7582A  ، Q7581A  ، Q7580A و Q7583A ساخته و به بازار عرضه شده اند. شما نیز می توانید جهت سفارش این محصول به صورت تکی یا کیت کامل از شناسه های مشخص شده استفاده نمایید.

 

کارتریج 503A

 

کارتریج لیزری رنگی HP 503A ، از سری کارتریج های کاست بزرگ کمپانی HP می باشد. از سری قطعاتی که در این کارتریج بکار رفته می توانیم به درام ، بلید ، مگنت ، فوم و سایر قطعات دیگر اشاره داشته باشیم. خصوصیت مهمی که بسیاری از کاربران در کارتریج های لیزری رنگی به آن اهمیت زیادی می دهند. قابلیت شارژ و استفاده ی مجدد از کارتریج ها می باشد. در ارتباط با کارتریج HP 503A نیز ما باید اضافه کنیم. که ، شما کاربران گرامی پس از اتمام شارژ سری HP 503A ، کاست این کارتریج را به صورت مجدد شارژ نمایید. همچنین قطعات مصرفی این کارتریج همچون درام ، مگنت ، فوم و … قابلیت تعویض را به ما می دهند.

 

کیت کامل پرینتر HP 3800

پرینتر لیزری رنگی HP 3800 به عنوان یک پرینتر سازمانی لیزری رنگی با نوع کاربری تک کاره توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. علیرغم توقف تولید این محصول ، همچنان کاربران زیادی هستند که از HP 3800 به عنوان یک چاپگر سازمانی – اداری استفاده می نمایند. از سری ویژگی های این دستگاه می توان به توان بالای چاپ 65000 برگ در ماه ، کیفیت چاپ 600 DPI ، سرعت عملکرد بسیار بالای چاپ 22 برگ در دقیقه از سری قابلیت های ویژه ی این دستگاه به حساب می آیند. 3800 اچ پی به عنوان یک پرینتر لیزری رنگی تک کاره دارای وزن 27 کیلوگرمی می باشد. که کمی جا به جایی و حمل و نقل این دستگاه را برای کاربران دشوار می سازد.

از این رو کاربران می توانند جهت انجام تمامی اموارت مروبط به این دستگاه لیزری از خدات در محل نیز استفاده نمایند. HP 3800 با استفاده از کارتریج لیزری مشکی HP 501A و کارتریج لیزری رنگی HP 507A می تواند. گزینه ی هوشمند و انتخابی موثر در سرعت بخشیدن به تمامی کار های اداری و سازمانی شما کاربران گرامی باشد. همچنین لازم با توجه به سرعت بالا و دوام موثر و چشمگیر سری 3800 شما می توانید. قطعات مصرفی این دستگاه را به صورت شرکتی درب محل خود دریافت نموده و خیلی آسان جهت نصب آن اقدامات لازمه را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی چاپگر های رنگی اچ پی همراه شوید.

 

کارتریج 503A لیزری رنگی