پرینتر های خانواده جوهرافشان ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینتر های مناسب برای خانواده که کمپانی توسط کمپانی اچ پی طراحی شده ، بررسی های لازم را انجام دهیم تا بتوانیم آشنایی بیشتری با این دسته و مدل های موجود در این بخش پیدا کنیم. اچ پی در دسته بندی پرینتر های خود ، گزینه ای را برای خانواده های که نیاز به چاپ تکالیف مدرسه ، اسناد دفترخانه ، چاپ اسناد روزمره ،  چاپ عکس و … را دارند . پرینترهایی را به صورت تخصصی طراحی نموده که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

پرینتر های خانواده

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینترهای خانواده کمپانی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. مطمئنم هر خانواده‌ای برای بالا بردن سرعت عملکرد خود در چاپ اسناد نیاز به یک پرینتر شخصی دارد ‌. حال لازم به ذکر است که این دستگاه های چاپگر الزاماً باید دارای قابلیت هایی باشند که بتوانند به صورت موفق به کار خود ادامه دهند. به طور مثال چاپگرهای خانواده باید هزینه های پایین تری نسبت به سایر چاپگرها در بازار داشته باشند. قطعات و نوع پشتیبانی آنها نیز باید به صورت اختصاصی جدا از سایر چاپگر ها باشد‌.

 

پرینتر های خانواده
پرینتر های خانواده

 

کمپانی اچ پی موفق شده تا با در نظر گرفتن تمامی این شرایط چاپگری مناسب برای تمامی خانواده ها طراحی و به بازار عرضه کند.همچنین این کمپانی برای رضایت بیشتر کاربران خود قابلیت هایی چون مدیریت از راه دور ، چاپ بیسیم و … را در این نوع دستگاه به کاربران در سراسر دنیا ارائه می کند. عموم این چاپگر ها بنا به نوع سیستم تعریف شده قابلیت چاپ از راه دور را نیز از طریق HP cloud به کاربران ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  پرینترهای چندکاره جوهری در اچ پی بروی لینک قرار گرفته کلیک نمایید.

 

Family print

همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم؛ این نوع پرینتر ها تنها مناسب برای استفاده ی خانواده های است که بتوانند نیاز روزمره ی خود را در چاپ اسناد بر طرف نمایند. مطمئنا این چاپگر ها انتخاب مناسبی برای کاربری اداری نمی باشند. از این رو خرید آن برای افرادی که در بخش های اداری نیاز به چاپگر دارند می تواند گزینه ی خوبی نباشد. اما یکی از قابلیت این پرینتر های هوشمند که کاربران به آن اهمیت زیادی می دهند کیفیت چاپ آن می باشد‌.

 

Family print
پرینتر های خانواده

 

کیفیت چاپ و وضوح بالای رنگها در این دستگاه ، هر فردی را مجذوب خود می کند. شما می توانید برای ثبت خاطره های خود نیز از قابلیت چاپ عکس این دستگاه با هزینه ی بسیار پایین بهرمند شوید. دلیل کیفیت بالای این دستگاه ها استفاده از تکنولوژی به روز کارتریج جوهرافشان اچ پی می باشد . تکنولوژی چاپ این کارتریج ها نسبت به جوهرافشان های قدیمی کاملا متفاوت بوده و کاربران می توانند به آسانی از خدمات شرکتی این قطعات مصرفی در چاپ خود استفاده نمایند. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با نصب درایور پرینتر جوهرافشان HP با کارشناسان ما همراه شوید.

 

قابلیت پرینتر خانواده ی اچ پی

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با قابلیت های ویژه ی این دستگاه ها اطلاعات بیشتری را به شما کاربران گرامی انتقال دهید . پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید. اغلب پرینتر های خانواده ی اچ پی در دسته چند کاره ها قرار می گیرند. این موضوع باعث می شود تا کاربران بتوانند با خرید یک چاپگر از سایر خدمات اداری بهرمند شوند. اسکن ، کپی و چاپ از اصلی ترین وظایف پرینتر های HP Family می باشد. پوشش مناسب برای جای گیری کاغذ و خروج آن نیز یکی از نکات مهم در ساخت این دستگاه ها می باشد. به راحتی می توانید جایگاه اختصاصی برای چاپ اسناد و عکس های خود در این دسته پرینتر ها داشته باشید.

نکته ی دیگری که این پرینتر ها را جذاب می کند قابلیت چاپ عکس آنها می باشد. به راحتی می تواند با استفاده از این دستگاه ها و کارتریج های قدرتمندشان ، عکسای خود را در سایز های متفاوت با وضوح بالا به چاپ برسانید.اتصال قابل اعتماد HP+ نیز باعث می شود تا شما بتوانید فضای مناسبی جهت چاپ اسناد خود در HP Cloud داشته باشید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با Family printer کمپانی اچ پی ، با کارشناسان ما همراه شوید.

 

قابلیت پرینتر خانواده ی اچ پی
پرینتر های خانواده