کارتریج 10 پلاتر اچ پی | بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی خرید و جایگذاری کارتریج های پلاتر ، گزارشاتی را برای ما در مرکز واحد پردازش پلاتر های HP ارسال نموده اند. از این رو ما نیز تصمیم داریم تا در ارتباط با ویژگی کارتریج پلاتر 10 ،  دستگاه های سازگار با آن ، و … توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که اچ پی Ink 10 از سری کارتریج های جوهرافشان ( مشکی ) پلاتر هایی چون 1100 می باشد. از این رو شما می توانید در جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با چگونگی کارکرد و خرید این قطعه ی مصرفی ، با کارشناسان ما در شعبه ی hp در  ارتباط باشید .

 

کارتریج 10

کارتریج 10 ، از سری کارتریج های جوهرافشان کمپانی اچ پی می باشد. این کارتریج علاوه بر سازگاری با پلاتر ها ، با یکسری از پرینتر های اچ پی نیز مرتبط و سازگار بوده و ما می توانیم. شاهد عملکرد آن در پرینتر های هم باشیم. به طور کلی از کیفیت و کوالیتی بسیار بالایی توسط کمپانی ساخته شده است . عملکرد و کیفیت به نقش کشیدن اسناد ، در این رنگ بسیار بالا بوده و شما می توانید. با استفاده از پلاتر و یا پرینتر خود ،شاهد رعایت کوچکترین جزئیات هم در چاپ خود باشید.

 

 

کارتریج 10

 

کارکرد این کارتریج کاملا به نوع استفاده و عملکرد خود کاربران بستگی دارد. اما موضوع بیان شده در ارتباط با عملکرد و کارکرد این دستگاه از کارتریج های اچ پی ، توسط کمپانی 2200 برگ محاسبه شده است. لازم به ذکر است که کارکرد این کارتریج در نمونه های شرکتی و اورجینال و نمونه های غیر متفرقه و طرح بسیار متفاوت می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا پیش از خرید کارتریج HP Ink 10 کارشناسی های انجام شده. در ارتباط با تفاوت کارتریج اورجینال و طرح را مطالعه نمایید.

 

C4844A

کد و سریال شناسایی در کارتریج ها بسیار مهم می باشد. بعضا بسیاری از مواقع افراد تنها به دنبال یک رنگ از کیت جوهرافشان و یا لیزری خود می باشند. در این راه بهترین کار ، استفاده از کد شناسایی کارتریج ها می باشد. این کد اطلاعاتی چون ، نوع کارتریج ، رنگ ، چاپگر های سازگار و … را به فروشگاه و مارکت های مجاز HP انتقال می دهد. در نظر داشته باشید که کد C4844A مربوط به رنگ مشکی کارتریج ای جوهرافشان می باشد.

 

C4844A

 

موضوع دیگری که شما کاربران گرامی باید در هنگام خرید کارتریج ، مخصوصا کارتریج های جوهرافشان به آن دقت داشته باشید . بحث تاریخ مصرف این قطعات مصرفی می باشد. در نظر داشته باشید. که این قطعات پس از معرفی و عرضه به بازار با یک کد تاریخ مصرف بروی جعبه آماده ی ارسال به نمایندگی ها می شوند. از این رو در نظر داشته باشید که هنگام خرید به سریال کارتریج و تاریخ تولید و انقضای آن دقت ویژه ای داشته باشید. تا در ادامه ی روند چاپ با مشکل خاصی رو به رو نشوید. همچنین شما می توانید جهت خرید و یا شارژ کارتریج های جوهری و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با جوهر اصلی اچ پی فوتواسمارت ها ، با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

نکات مهم در ارتباط با HP 10

در نظر داشته باشید که کارتریج 10 از سری کارتریج های مشکی کمپانی اچ پی با تکنولوژی چاپ جوهری می باشد . این کارتریج به هیچ عنوان ، هیچ سازگاری با پرینتر های لیزری نداشته و استفاده از آن در پرینتر های لیزری غیر ممکن می باشد. کد مربوط به سریال این کارتریج C4844A می باشد . و شما می توانید هنگام سفارش این محصول با نام بردن این کد ، به کارتریج سازگار چاپگر خود برسید.

کارکرد تقریبی این کارتریج 2200 برگ بوده و هیمن موضوع ندا از توانایی های بالای این کارتریج در زمینه ی چاپ به ما می دهد. در نظر داشته باشید که کارتریج 10 دارای نمونه های شرکتی و طرح می باشد. از این رو شما باید هنگام خرید به مشخصات و جزئیات کارتریج دقت بسیار زیادی داشته باشید. کشور سازنده ی این سری از کارتریج های HP چین و ژاپن می باشد. پیشنهاد  می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کارتریج 10 مشکی پلاتر با ما در نمایندگی همراه شوید.

 

نکات مهم در ارتباط با HP 10