کابل برق P 1102 پرینتر اچ پی | همانطور که می دانید ، کابل برق در دسته لوازم های جانبی مهم در پرینتر های اچ پی می باشد. در نظر داشته باشید هنگامی که به عنوان یک کاربر محصولی را از نمایندگی های مجاز اچ پی سفارش می دهید.

دستگاه با قطعات جانبی مورد نظر برای شما ارسال می شود. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج پرینتر 1102 و خرید کارتریج HP85A لیزری مشکی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ یی همراه شوید.

کابل های برق از سری مهمترین قطعات درون باکس پرینتر ها به شمار می روند که به ما این امکان را می دهند تا دستگاه خود را راه اندازی کنیم. چنانچه قصد تهیه ی پرینتر های لیزری مشکی محبوب اچ‌ پی سری 1102 را داشتید. می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. نمایندگی رسمی اچ پی مفتخر است تا محصولات خود را به صورت شرکتی با گارانتی معتبر خدمت کاربران گرامی ارائه دهد.

 

کابل برق P 1102

همانطور که می دانید کابل برق در پرینتر های اچ پی ، عضوی مهم و قابل توجه می باشد. شاید برای بسیاری از کاربران سوالاتی مبنی بر استفاده ی پرینتر بدون کابل برق پیش بیاید..! در نظر داشته باشید که هر وسیله ای که در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ای HP قرار دارد . برای راه اندازی و شروع به کار شدن یا به اصطلاح به حالت ready  در آمدن نیاز به یک تبدیل برق و یک منبع محافظت دارد.

به طور کلی پرینتر های لیزری اچ پی تماما با انتقال برق مستقیم به منبع تغذیه ی دستگاه شروع به کار می کنند . اچ پی هیچگونه آیتمی مبنی بر استفاده ی بدون برق برای سری دستگاه های P1102 خود نداشته و همین موضوع باعث می شود تا کاربران بتوانند تنها از طریق برق مستقیم امکان چاپ را فراهم سازند.

 

کابل برق P 1102

 

1102 power cable | کابل برق P 1102

در طی گزارش های اخیر بسیاری از کاربران در ارتباط با عدم وجود کابل های برق درون جعبه ی پرینتر های لیزری اچ پی سوالاتی را مطرح نمودند که ما تصمیم داریم در این بخش به آنها بپردازیم. در وهله ی اول هنگامی که پرینتری را تهیه می کنید. بروی جعبه ی آن می توانید ، اقلام درون باکس را ببینید. از این رو شما متوجه می شوید که پرینتر لیزری انتخاب شده توسط شما ، چه قطعات جانبی را همراه خود دارد.

اما طی گزارش های اخیر بسیاری از کاربران در ارتباط با عدم وجود کابل های رابط گزارشاتی را به واحد فنی ارجاع داد اند. اگر دستگاه خریداری شده توسط شما بدون کابل می باشد می توانید ، این موضوع را از شرکت تهیه کننده پیگیری کنید. بسیاری از دستگاه های لیزری در انبار با رضایت مشتری و خریداران باز شده و نسبت به صحت سلامت و کوالیتی قطعات بازرسی می شوند همچنین پس از بازرسی این دستگاه ها گارانتی شده و به نمایندگی جهت ارسال ، خروج میخورند.

این عمل باعث می شود که بعضی از قطعات جانبی دچار تغییر و یا تعویض شوند. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید. در این بخش در ارتباط با تهیه ی قطعات یدکی پرینتر های لیزری مشکی 1102 اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه می شود.

 

1102 power cable
کابل برق P 1102

 

نمایندگی فروش کابل برق پرینتر HP

کابل برق این سری از پرینتر های اچ پی در مقیاس استاندارد متراژ توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه می شوند. در نظر داشته باشید که بسیاری از دستگاه ها به صورت شرکتی ، بدون قطعات جانبی به بازار عرضه می شوند. اما جای هیچگونه نگرانی نیست. شما می توانید با مراجعه و یا تماس به نمایندگی رسمی اچ‌پی کابل های شرکتی را دریافت نمایید.

متریال و کوالیتی بالای کابل ها می تواند در سلامت و پردازش رو به جلوی پرینتر های لیزری مشکی بسیار موثر و مهم باشد. از این رو در نظر داشته باشید که جهت تهیه ی لوازم جانبی ، حتما به سراغ قطعات جانبی و یدکی شرکتی بروید. با ما در نمایندگی رسمی فروش محصولات اچ پی همراه باشید. همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی پرینتر کارکرده HP 1102 با ما در نمایندگی HP همراه شوید.