باطری لپتاپ HP 4520S | در این بخش تصمیم داریم تا شما کاربران گرامی را با سری قطعات جانبی مهم ، آشنا نماییم. همانطور که می دانید باتری ، به عنوان یکی از مهمترین قطعات مصرفی لپ تاپ ها به حساب می آیند. از این رو بسیاری از کاربران پس از خراب شدن این قطعه ، نیاز به تعویض آن دارند. یکی از اصلی ترین قابلیت هایی که تمامی لپ تاپ ها به ما ارائه می دهند.

قابلیت جا به جایی آنها می باشد. همین موضوع باعث شده تا این دستگاه ها . محبوبیت بیشتری نسبت به سایر ماشین های رایانه ایی داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با قطعات مصرفی اورجینال لپتاپ HP probook 4530S توضیحات کاملتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

باطری لپتاپ HP 4520S

باتری در لپ تاپ ها به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات به حساب می آید. در نظر داشته باشید که باتری های لپ تاپ دارای یک عمر مفید می باشند. این عمر باتری مناسب با نوع مصرف شما ممکن است در بازه های متفاوت زمانی دچار ایراد شوند. اما  کمپانی اچ پی با در نظر گرفتن تمامی نیاز های کاربران خود تصمیم به ساخت باتری های جایگزین نموده است.

با استفاده از این باتری ها شما می توانید پس از مشاهده ی هرگونه ایراد در بخش باتری اصلی خود ، باتری های شرکتی را جایگزین باتری اصلی خود نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط جشنواره تابستانه HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

باطری لپتاپ 4520S

 

 

ما در این بخش تصمیم به معرفی باتری های 4530S داریم. ابتدا لازم است بدانید که این سری از باتری های اچ پی. به صورت 6 سلولی طراحی و به بازار عرضه شده اند. این باتری 6 سلولی دارای 52000 هزار میلی آمپری می باشد.

همین موضوع باعث می شود تا باتری 4530S قابلیت شارژدهی مناسبی را به کاربران این دستگاه بدهد. با توجه به تمامی این موضوعات این دستگاه داری آمپر 11.1 ولت و ولتاژ 10.8 می باشد. شما می توانید جهت خرید این سری از باتری های لپ تاپ HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

HP battery 4520S |باطری لپتاپ HP 4520S

تقریبا می توان گفت که ویژگی های این باتری با نمونه های دیگری چون پروبوک 4540 و  4540S برابری می کند. اما نکته ی مهم در ارتباط با ساختار این باتری ابعاد کوچکتر آن می باشد.

بسیاری از کاربران دلیل به پایان رسیدن تاریخ انقضا (Expiration) را از کارشناسان ما می پرسند. در بیانیه هایی که در ارتباط با این دستگاه ها وجود دارد. باتری یک قطعه ی مصرفی معرفی شده است.

این بدین معنی است که شما با توجه به سطح استفاده ی خود و در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها ، ممکن است. بعد از گذشت زمانی نیاز به خرید باتری داشته باشید. پس این موضوع یک امر کاملا طبیعی در زمینه ی ماشین های اداری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ های اچ پی HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش همراه شوید.

باطری لپتاپ HP 4520S