چاپگر 438N لیزری مشکی | پرینتر سه کاره لیزری HP LaserJet MFP M438n، دارای قابلیت پرینت و اسکن و کپی می باشد. در اصل این دستگاه در دسته چاپگر های سه کاره ی کمپانی اچ یی قرار گرفته است. اما موضوع اینجا تمام نمی شود. لازم به است بدانید که سری 438  به عنوان یک دستگاه A3 لیزری مشکی طراحی و به بازار عرضه شده است. از این رو شما می توانید اسناد خود را با فرمت بزرگتری نسبت به برگه های A4 به چاپ برسانید.

به طور کلی HP 438 را می توان به عنوان یک چاپگر موثر و قدرتمند در سایز A3 به حساب آورد. در نظر داشته باشید که این سری از محصولات اچ پی قابلیت اتصال به شبکه را به کاربران خود ارائه می دهد. از این رو دیگر نیازی به نگرانی در زمینه ی چاپ تحت شبکه نخواهید داشت. سرعت عملکرد و سایر امکانات دیگر ، HP 438 را از سایر محصولات هم رده متمایز نموده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی این سری از ماشین های اداری اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

چاپگر 438N

چاپگر 438N با سرعت، کیفیت و کارایی پرینترهای اداری قابلیت انجام امورات سخت و پیچیده را در سریعترین و بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می دهد. به طور کلی HP LaserJet از انتظارات چاپگر اداری خود فراتر بروید. HP MFP M438n به عنوان یک چاپگر Multifunction سه کاره طراحی و به بازار عرضه شده است. قدرت و سرعت بالای پردازنده ی این دستگاه باعث شده تا HP 438N  توانایی بالایی در زمینه ی چاپ ، اسکن و کپی ارائه دهد.

لذا در همین راستا HP M438N را می توان به عنوان یک سه کاره ی اداری قدرتمند و با کیفیت معرفی نمود. در بخش و مشخصات فی این دستگاه می توان ویژگی هایی نظیر ، سرعت چاپ بالا تا 22 برگ در دقیقه و وضوح چاپ با کیفیت مطلوب تا 1200 DPI نقطه در اینچ را مشاهده نمود. حجم چاپ این دستگاه با در نظر گرفتن استاندارد های اچ پی 50000 برگ در ماه محاسبه ی شده است.اما به صورت معمول مقدار توصیه شده ی آن از 4000 تا 5000 برگ در ماه می باشد. همانطور که به آن اشاره شد ، اچ پی 438 به عنوان یک چاپگر سه کاره طراحی و به بازار عرضه شده است. کپی بعد دیگری از قابلیت های این دستگاه می باشد که در 438N به عنوان یک ویژگی تخصصی استفاده می شود.

سرعت کپی این دستگاه به صورت سیاه و سفید 22 برگ در دقیقه محاسبه شده است. با توجه به این ویژگی این دستگاه قدرت قابل توجه ای را در بخش کپی اسناد به کاربران ارائه می دهد. تکنولوژی چاپ سیاه و سفید در دسته پرینتر های A3 با چنین ویژگی، می تواند. گزینه ی هوشمند و انتخابی مناسب برای کاربران فضا های اداری و سازمانی به حساب بی آید. جهت آَشنایی با استوک پرینتر های HP با ما همراه باشید.

 

 

چاپگر 438N

سه کاره A3 زن | چاپگر 438N

با توجه به قابلیت و ویژگی های این نسل از multifunction اچ پی ، در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با مشخصات ظاهری و سایر مشخصات فنی این دستگاه بحث و بررسی بیشتری را انجام دهیم. همانطور که می دانید بحث مشخصات ظاهری ، مبحثی مهم در زمینه ی انتخاب و خرید چاپگر ها می باشد. سری چاپگر های سه کاره ی HP 438 با کارتریج وزنی حدودا 15 الی 16 کیلوگرمی دارند.

این دستگاه توسط اچ پی به عنوان یک پرینتر اداری – سازمانی طراحی و به کاربران عرضه شده است. تریم رنگی سفید آن نیز شکل و ظاهری مثبت به این دستگاه بخشیده است. از سری نقص و کاستی هایی که می توانیم. در طراحی و عملکرد 438n به آن اشاره کنیم نبود ADF و صفحه نمایشگر مناسب می باشد. عدم وجود صفحه نمایش دو خطی متصل به پنل و ADF واقعا در این دستگاه حس می شود.

 

سه کاره A3 زن

 

لازم است بدانید که پرینتر لیزری مشکی HP 438n جهت تکمیل قطعات مصرفی. خود از یک کارتریج لیزری مشکی با کد HP 335A و توانایی چاپ 7000 برگ استفاده می کند. از این رو شما کاربران گرامی می توانید بدون هیچ مشکل و دغدغه ای تمامی امورات. اداری خود را با بالاترین کیفیت با استفاده از سری 438 و کارتریج A3 اچ پی 335A انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی سفارش و خرید این محصول با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP enterprise همراه شوید.

خدمات شرکتی برای چاپگر 438N

ارسال تکنسین تعمیرات برای چاپگر 438N در محل مشتری / نصب چاپگر 438N در محل کاربر / رفع ایرادات نرم افزاری چاپگر 438N / شیر در شبکه چاپگر 438N و اتوماسیون / شارژ تونر چاپگر 438N / ارسال قطعات با پارتنامبر چاپگر 438N / تعویض قطعات اصلی شرکتی چاپگر 438N | با واحد فنی اچ پی برای پشتیبانی شرکتی در تماس باشید.